Ra-ra-raadsel, electronisch 'defect' S70

Gestart door Spin!, 06-12-2007 20:00:02

Vorige topic - Volgende topic

daytonawim

Ik had met de 850 een  vergelijkbaar soort probleem, toen ik in de kofferbak de
stekkerdoos van de trekhaal loskoppelde was het probleem verdwenen

Ik gok op corrosie in de doos, waardoor er een meetbare stroom/spanning op een verkeerd
circuit komt te staan die als activerings signaal wordt gezien voor een relais ( o.a. van de verlichting)

Ik kon dat destijds ook meten.

Emiel

Peugeot' 407 bleven stil staan door rotte stekkerdozen van trekhaken, dus waarom deze trekker niet?

:-*

Thom V

Citaat van: Spin! op 09-12-2007 22:27:34
Citaat van: Thom V op 09-12-2007 21:09:32
Je gaat het nog koud krijgen in oostenrijk dan  :eusa_think: als het niet snel word gemaakt

Ghe, ja...als het echt erg is pakken we de CY naar Oostenrijk...de Touramp is afgekeurd als familie-reis auto...we waren de straat nog niet uit en ze waren al aan het klagen over de slechte zittingen.

Haha, neem de Cy mee heb ik teminste wat uitzicht vanuit het hotel!

Spin!

Citaat van: joebar op 08-12-2007 16:42:28
Dan zou ik maar even naar de verbindingen van de computers e.d. kijken, volgens mij lopen alle kabelbomen aan die kant langs de motor naar de computers en andere electronica langs, zou zelfs kunnen dat deze er uit gehaald zijn om plaats te maken, en er een of meer niet correct teruggeplaatst is-zijn

Gaan dit zaterdag even nalopen...hoop dat het dan verholpen is! En anders weer een reden de S70 Tdi in te ruilen voor een V70 D5  :evil:

www.vm-parts.nl

Spin!

Nou ja...het blijkt maar weer, ook de Roffel is toe aan vakantie! Hoe dichter we bij de vakantiebestemming kwamen, des te meer dingen weer gingen werken...weer een raadsel erbij. De airco werkt weer, lampen gaan uit als de auto uit wordt gezet...cruise-control werkt weer!

Alleen...3x lambda  :eusa_think: zowel de S70 als de CY en de GLT  :-\

www.vm-parts.nl

de geneRaal

Citaat van: Spin! op 02-01-2008 09:40:56
Nou ja...het blijkt maar weer, ook de Roffel is toe aan vakantie! Hoe dichter we bij de vakantiebestemming kwamen, des te meer dingen weer gingen werken...weer een raadsel erbij. De airco werkt weer, lampen gaan uit als de auto uit wordt gezet...cruise-control werkt weer!

Alleen...3x lambda  :eusa_think: zowel de S70 als de CY en de GLT  :-\

lekker dat hij zichzelf geneest................maar daar krijg je dus 3x lamba voor  :eusa_think:

gaat lekker zo.......................

gr maus 8)
Blackstone under construction