Jochem met CY 38-TV-KF

Gestart door JJ, 23-12-2007 15:41:33

Vorige topic - Volgende topic

Ivanv70

Mooie auto!

Goed nieuwjaar.

Ivan

JJ

Citaat van: Ivanv70 op 03-01-2008 14:26:06
Mooie auto!

Goed nieuwjaar.

Ivan
Dank je, V70R awd is trouwens ook een super mooie auto! Heb foto's van een laserblue AWD gezien bij een bbq meeting die stond super strak op zijn wielen.. de jouwe toevallig?

Ook een goed nieuwjaar

Gr jochem

RATFINK

Citaat van: Brambo67 op 24-12-2007 14:05:58
Blijft één van de allermooiste Volvo's (zo niet de mooiste)

inderdaad, en welkom  :eusa_clap:

Ivanv70

Jochem,

Stond die van mij maar zo strak op zijn wielen   :o.

Ik wil er nog het 1 en ander aan doen, paar deukjes eruit, goed poetsen, want de lak is echt verwaarloosd door de vorige eigenaar (incl. vogelpoepplekken  :evil:)
Bumpers zien er niet uit, moeten gespoten worden, maar dat laat ik nog even zo. En zo heb ik nog wel een kleine waslijst voordat die strak is... maar rijden doet die wel goed  :eusa_dance:

Ivan

bertwin

Hoi Jochem,
Bekende wagen, blijft toch mooi!! Alweer 20 dkm gereden lees ik, dat is genieten toch?? Leuk om de auto terug te zien op dit forum!!
Groet,
Bertwin

JJ

Citaat van: bertwin op 04-01-2008 13:58:04
Hoi Jochem,
Bekende wagen, blijft toch mooi!! Alweer 20 dkm gereden lees ik, dat is genieten toch?? Leuk om de auto terug te zien op dit forum!!
Groet,
Bertwin
Hoi Bertwin! Leuk je hier te 'zien'. Auto is nagenoeg perfect. Ben net terug van oostenrijk en 3000 km gereden (vnl op euro100.. gaat als de brandweer). Daarvooor een beurtje gedaan en winterklaar uiteraard. Dus ook de winterbanden maar die wil ik in de toekomst toch vervangen voor andere exemplaren. !5'' misstaat toch wel een beetje.. Nog tips voor 17'' wintersetje? Jij nog veel aan het wisselen van auto?

Groeten en de beste wensen nog!

Spin!

Citaat van: JJ op 04-01-2008 19:36:25
Jij nog veel aan het wisselen van auto?

Haha, je kent Bertwin? ( sorry Bertwin ;D )

Zoals ik al zei Jochem....zelden zo'n mooi exemplaar gezien ;) Houwe zo!  :eusa_clap:

Grtn

Rutger met 38-TT-KZ

www.vm-parts.nl

bertwin

Nog tips voor 17'' wintersetje?

Hoi Jochem,

Vanzelfsprekend ook jij een goed 2008!! Fijn dat de auto goed gaat!

Als ik je een tip mag geven zou ik voor een setje 16" gaan op lichtmetaal als je 15" te klein vindt. Een iets hogere wang in combinatie met een maatje smaller is voor de winter nog niet zo raar wat mij betreft! 17" zou mij voor een winterband onder zo'n kanon te groot zijn.

Groet,
Bertwin

D-J

He welkom!! Enne, uut Veno? Moet ik als sluuziger toch eens goed gaan opletten of een gele 850 voorbij zie komen ;)
V70 T-5D

MichielMaas

Fantastisch mooie auto, veel fijne km gewenst.  :eusa_clap:

JJ

[
Citaat van: bertwin op 04-01-2008 23:00:27
Nog tips voor 17'' wintersetje?
Als ik je een tip mag geven zou ik voor een setje 16" gaan op lichtmetaal als je 15" te klein vindt. Groet, Bertwin

Hee Bertwin,
Voor nu wacht ik 2 maandjes en dan titans er weer onder..
Kwam foto tegen op het forum van de wagen toen ie nog van jou was!
Shiny picture!!

bertwin

Hoi Jochem,

Nu moet ik bekennen dat ik de auto even mooi had gepoetst ;D!! Maar dat hoort zo wanneer je een meeting bezoekt!!
Die laserblue op de foto was trouwens ook erg mooi!!

Groet,
Bertwin