cvm oftewel een carterventilatiemeeting regelen?

Gestart door Hans Duiven, 08-01-2008 17:12:54

Vorige topic - Volgende topic

mitchelli

Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Capo

Heb de carterventilatie paar dagen terug vervangen.

1 extra tip : Koop wat slang en vervang direct wat vacuum slangetjes en/of vooral de U vormige slangetjes. Bij los trekken kunnen ze de geest geven ivm ouderdom :)
If it's got tit's or tire's it'll cost you money or cause you trouble.

mitchelli

is uiteraard meebesteld  ;) Willen trouwens de mensen die clublid zijn hun clubpas meenemen ivm de korting.

Methode

Ben per 22 februari lid met nummer 85010984. Heb nog geen pas. Is dat een probleem?
Eighthundredandfiftyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

zum Schluß das übliche Tralala

mitchelli

nee geen probleem.Gewoon melden bij magazijn medewerker.

cas

sj*t als ik dat had geweten was ik ook nog even clublid geworden voor die tijd....

ben aan het inpakken en kom zo die kant op :-)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

BennieV70T

Ben net thuis is toch wel een behoorlijke ingreep.
Verder was het gezellig en super geregeld, complimenten voor Volvo Hooftman.
Volvo 850 2.5 glt, Volvo V70 2.5t, Volvo 850 T5, Volvo S80 2.9, Volvo S80 2.4T, Volvo S70 10V, Volvo 850 T5R
Huidige auto`s= Volvo S80 3.2 en C70 T5

hpkevertje

Hey Bennie,
Je was als eerste klaar  :eusa_clap:  en ook als eerste thuis?
Ik ben net thuis (01.15). Viel mij ook tegen.  :(
Eerst slapen, overdag maak ik een verslagje.  :)

cas

idem dito hiero! maar mijn dank gaat uit naar hooftman, de mannen van volvo die daar tot het bittere eind meehielpen :-)
en benniev70t mijn buurman in sleutelen, was gezellig!! en alle anderen natuurlijk.

alle roffels zijn rijdend  weggegaan. en nu typ ik al weer te veel. morgen meer....

KUKO (Rob)

trzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

nickk.

Heuj, ook net een paar minuutjes thuis; toch wel lekker hoor, lege snelweg ;D.

Ik vond het vanavond echt top geregeld; iedereen was vriendelijk en behulpzaam; perfecte begeleiding van Mitchelli en de rest van de crew. Mitchelli is wel magical met oliepeilstokschroeven met spruitstuksteun bouten ;D

Mijn dank gaat in ieder geval uit naar Hooftman; bedankt voor alles.

Ik had nog ff een vraagje, ik heb mn pas ook nog niet binnen en ik wist niet dat er dus korting te krijgen viel. Is het mogelijk dat ik dit nog PB naar iemand?

Vertigo

Zo, Carterventilatie is vervangen, was wel een latertje geworden zeg!

Enorm staan prutsen met boutjes die op onmogelijke plaatsen zitten i.c.m. matig gereedschap... gelukkis was er ook wat professioneel gereedschap en professionele hulp aanwezig. Zonder de hulp van Mitchelli en de anderen ervaren monteurs waren we om 3:00 vast nog niet klaar geweest :eusa_clap: ::)
Tot mijn verbazing was de carterventilatie bij mijn auto zo ongeveer helemaal schoon.

Hooftman bedankt voor de locatie, Mitchell, Koen en overige medewerkers van Hooftman Waddinxveen enorm bedankt voor de hulp. Walter bedankt voor het serveren van de koffie ;D

Tot de volgende keer.

Jens

Bas850

Kan mij alleen maar bij aansluiten.

Moeilijke bereikbare boutjes, en wat onervaren sleutelaar. Maar uiteindelijk weer in elkaar.

Zat bij mij wel wat sludge in, dus voor het preventieve onderhoud ben ik weer blij.

Terug weg lekker het gaspedaal in kunnen trappen en rond 0.45 uur thuis.

Mitchell bedankt en de rest van de crew natuurlijk ook.

Bas
"to finish first, you first have to finish"

CorB

Wat een verademing. Een ruime lichte werkplaats, medewerkers van Hooftman die tot in de late uurtjes de onontbeerlijke assistentie verlenen een onderdelenmagazijn op loopafstand, kan niet beter. Chapeau Mitchell en Hooftman.

Mijn carterventilatie zag er op zich brandschoon uit tot mijn verbazing. Toch ben ik heel blij dat ik het gedaan heb want ik vond verschillende slangetjes die gewoon door waren en dus stonden (vacuum) te lekken en dat is dus nu opgelost. De auto rijdt nu zo veel beter en raar maar waar, eindelijk schakelt de automaat niet meer zo horkerig, het is een heel andere auto.
Zag ook gelijk dat de bovenste motorsteun gescheurd was, dus al met al een ontzettend zinvolle bezigheid om zelf eens van nabij te bekijken hoe e.e.a. er onder de motorkap bij staat.

Ik kijk al uit naar de automaat-flush avond  ;D

Cor

cas

even een iets groter bericht, mijn vingers deden nog pijn van al die (vooral die van de oliepeilstok en spruitstuk steun) boutjes  ;D   na demontage van alles zag ik dat mijn wand van het blok toch wel zeer vettig was, en zag 1 van de dikkere slagen op de vaccuumpot na 20 cm ophouden en het eind zag er wat gebroken uit. dat was ook het geval, de slang was gewoon door midden!! al met al, een reparatie die ook zeer nodig was bij mij.

het ging allemaal vrij voorspoedig, alleen op het laatst,..... alles erop, klaar voor de start. 

ik draai de sleutel om. Vroem, en daarna valt hij weer uit. nog een keer, weer het zelfde. nog een keer met wat gas erbij. hij bleef lopen. maar niet van harte.

we doen de klep open, en na 10 sec valt mijn oog op een stekker dien nog loshing! slim!!! not...

aangesloten en starten en lopen. 

Nog wat later, kwam ik er bij toeval achter dat ik de vacuumslang op het spruitstuk vergeten was aan te sluiten..... ietswat onhandig. er tussen rommelen ging slecht tot niet, dus uiteindelijk gewoon voor de makkelijke oplossing gekozen. omleiden. een nieuwe slang getrokken en dat ging prima.

en inderdaad, die lege snelweg .....dat ging ook heeeeel snel.