Meeting 15 jaar bestaan van T-5R

Gestart door Volvo Felipe, 12-01-2008 21:56:00

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

Citaat van: R o b op 06-11-2008 07:44:54
Citaat van: FGG op 06-11-2008 07:42:15
Citaat van: R o b op 06-11-2008 07:39:43
Citaat van: Vulk op 06-11-2008 07:35:16
Komt Lipton met zijn R? :)

Ik denk 110% te wedden van niet! Die had geen T-5R.........

Ondertussen misschien wel. ::)

Ohw....? Ben benieuwd hoe dat eruit ziet.....op het stuur, links en rechts van de auto...kortom overal T-5R emblemen haha!

Hij is er voor in staat om zoiets te verkrachten...

www.vm-parts.nl

Walter

stel dat iemand eea op gaat zetten: weet een leuke lokatie vlak langs de A12, bij Bodegraven. Goed bereikbaar en centraal.

Is niet helemaal meer te vergelijken met de foto's, veel opgeknapt maar zeker de overweging waard

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

M a r c

Hoe doe je dat met catering, toiletten en EHBO?  Komt best wel het e.e.a. bij kijken als je een dergelijk groot evenement organiseert....

Wél een mooie lokatie  :D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Laserblue

Da's het fort Wierickerschans, toch?  :) daar waar een gozer een R8 tijdens een proefrit zwemles gaf?
zeker een hele mooie locatie  :eusa_clap:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Turbobiker

De Tussenpaus

M a r c

Als je zoiets organiseert moet je het wel een beetje profi aanpakken lijkt me..?!

Met "10 jaar T-5R" heb ik het hele evenement kostendekkend gekregen door 5 euro entree te vragen, daarvoor hadden we catering, toiletten, begeleiding en EHBO.

Het kost even wat energie maar is goed te doen en eigenlijk ook best leuk als je naderhand op een geslaagd event kunt terugkijken. Maar je kunt natuurlijk niet zonder vrijwilligers die bereidt zijn de handen uit de mouwen te steken en daaraan ontbreekt het vaak....  héél veel ideeen en meedenkers maar als het uiteindelijk op concrete toezeggingen aankomt heeft iedereen het té druk  :-\

Ik heb het ook druk....  maar als iemand wil proberen dit evenement van de grond te laten komen bied ik bij deze mijn hulp aan.

Zullen we een lijstje maken met mensen die willen helpen?

1.  M a r c
2.  ...........
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

jrs2k3

Moet er ook een flyer komen? Zoja, dan wil ik dat wel voor mijn rekening nemen.

( http://www.frol.nl/portfolio/Flyer_meetings_TCF_24_juni_web.jpg <- is o.a. 1 van de flyers die ik heb gemaakt )

Laserblue

Citaat van: jrs2k3 op 06-11-2008 10:03:11

( http://www.frol.nl/portfolio/Flyer_meetings_TCF_24_juni_web.jpg <- is o.a. 1 van de flyers die ik heb gemaakt )

neem je dan ook de paaldanseressen voor je rekening?  :eusa_dance:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

GeertG

Citaat van: Laserblue op 06-11-2008 10:04:01
Citaat van: jrs2k3 op 06-11-2008 10:03:11

neem je dan ook de paaldanseressen voor je rekening?  :eusa_dance:

Mooi dat je de juiste woorden eruit pikt en goed weet te interpreteren  ;D
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Volvo Felipe

Als je zoiets organiseert moet je het wel een beetje profi aanpakken lijkt me..?!

Met "10 jaar T-5R" heb ik het hele evenement kostendekkend gekregen door 5 euro entree te vragen, daarvoor hadden we catering, toiletten, begeleiding en EHBO.

Het kost even wat energie maar is goed te doen en eigenlijk ook best leuk als je naderhand op een geslaagd event kunt terugkijken. Maar je kunt natuurlijk niet zonder vrijwilligers die bereidt zijn de handen uit de mouwen te steken en daaraan ontbreekt het vaak....  héél veel ideeen en meedenkers maar als het uiteindelijk op concrete toezeggingen aankomt heeft iedereen het té druk  :-\

Ik heb het ook druk....  maar als iemand wil proberen dit evenement van de grond te laten komen bied ik bij deze mijn hulp aan.

1.  M a r c
2.  Felipe
3.  .........

KMvrtr

1.  M a r c
2.  Felipe
3. KMvrtr
4.  .........

Emiel

Wanneer is 15 jaar T-5 dan?

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Emiel

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: