rollenbank meeting bij verhoeven tuning ,15 maart

Gestart door mitchelli, 14-01-2008 15:14:08

Vorige topic - Volgende topic

Emiel

Citaat van: Topsport180 op 16-03-2008 19:43:56
Heren, wie vertelt mij hoe het mogelijk is dat mijn motor 7.202 rpm heeft gedraaid  :o ;D
Blijkbaar is na de chiptuning de toerenbegrenzer er gewoon vanaf  :eusa_think: Zie niemand die ZOveel toeren heeft gedraaid in elk geval ...

Begrenzer is iig weg.

Zoals je in de grafiek ziet brengt dat hoge toerental weinig tot niks.   ;)

JCviggen

Heren, wie vertelt mij hoe het mogelijk is dat mijn motor 7.202 rpm heeft gedraaid  :o ;D
Blijkbaar is na de chiptuning de toerenbegrenzer er gewoon vanaf  :eusa_think: Zie niemand die ZOveel toeren heeft gedraaid in elk geval ...

Probeer eens om te kijken hoe ver je komt dan ;)

7200 is veel maar niks om je druk over te maken. Ik heb wel eens (niet helemaal opzettelijk) 7600 gedaan met een veel ouder blok..
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

t5karel

Citaat van: JCviggen op 16-03-2008 19:39:00
Denk dat deze cijfers realistisch mogen worden genoemd :) Enige waar je over kan gaan mekkeren met dit type verliesmeting is dat er met een constant percentage wordt gewerkt terwijl verlies niet constant is. Maar daar vallen we niet over, het gaat over onderlinge vergelijkingen :)
Zullen we deze bank maar benoemen tot" Centrale Bank van Nederland" dan?Met 1 a 2 keer per jaar een meeting :).Denk dat het voor de meesten wel in de buurt is.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Turbobiker

Pffft, wat heb je nu aan kentekens als je de auto er niet bij weet... Hier heb je er nog één: NH - 45 - TR. Volstrekt willekeurig. Als je wilt weten welke auto er bij hoort zul je op de RDW site moeten kijken, want ik heb geeeeeeeen idee.

Maar dat brengt me op het punt dat we nu nog steeds niet weten wie welke auto heeft... Dus misschien kan Mitchel een lijstje maken...

Grafieken zijn niet allemaal even mooi trouwens, hier en daar toch wel grote dips...
De Tussenpaus

Turbobiker

Hopelijk heb je wel ergens een begrenzer zitten. Eentje die ook nog ingrijpt voordat het schadelijk wordt... Maar tot 7500 toeren gaat het niet zo snel fout...
De Tussenpaus

JCviggen

Citaat van: Turbobiker op 16-03-2008 19:52:42
Grafieken zijn niet allemaal even mooi trouwens

Ja die LN-NJ-81 zwalpt alle kanten op  :eusa_think:

Turbobiker

Houdt dan wel zijn vermogen redelijk vast helemaal bovenin. Dat is niet ongunstig. Vooral koppel zou je moeten kunnen voelen fluctueren bij doortrekken.

(Mitchel zijn wagen...)
De Tussenpaus

Ronbroek

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Rayman

Bekende CY ;)

Mooie cijfers van de R van Marcel, kromme ziet er mooi uit.

;)

Turbo-Geek

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

-D©©©L-

reneetje

Bij Verhoeven werd er gemeten met een run in de 3e versnelling , hoe doen ze dat in Goes?

En hoe doen ze de verliesmeting in Goes, uitrollen met de koppeling uit of in?
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

t5karel

Citaat van: reneetje op 16-03-2008 20:49:37
Bij Verhoeven werd er gemeten met een run in de 3e versnelling , hoe doen ze dat in Goes?

En hoe doen ze de verliesmeting in Goes, uitrollen met de koppeling uit of in?
En dan gaan de remmen los ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

JCviggen

Er is geen verliesmeting mogelijk op een dynojet. En meestal wordt er in de 4 gerold omdat een dynojet van nature weinig weerstand biedt.