kort vraagje

Gestart door irian paul, 16-01-2008 17:01:33

Vorige topic - Volgende topic

irian paul

sorry dat ik zo met de deur in het forum kom vallen maar heb een vraagje

is het knopje van de airco een dummy knopje?

vind het een mooie auto namelijk:

maar heeft al een groote boodschap gedaan, behalve voor een volvo dan hahaha
http://www.milano.nl/html/occasions_volvo_detail.asp?id={A6D3E5E6-57BA-B286-36BD-3CF2100118B4}

is het een beetje normale prijs voro deze km stand?
ben niet vies van kilometer standen, mijn huidige auto heeft ook al 401.000km gereden

-D©©©L-

Ik zou zeggen: bel milano en vraag ze of er een airco in zit.   :eusa_think:

kyro

't is idd 'n mooie auto

zo te zien heeft tie geen airco

RRRRR_Ramon

Mooie wagen inderdaad maar zo te zien heeft ie geen ECC en zelfs geen airco.  Dat zal ook de lage vraagprijs verklaren. Ik denk dat ie toch moeilijk verkoopbaar is zonder.

Desalniettemin zou je kunnen overwegen om een aftermarket airco te laten plaatsen nadat je nog wat van de vraagprijs hebt afgeluld omdat je er zo van baalt dat er geen airco in zit.  :evil:

Dan heb je een strakke wagen hoor. Let er ook op dat er een servicehistorie bij de auto is.

Succes!
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

FLA

Rare vorm van prioriteiten stellen: geen airco/ecc maar wel lichtmetaal, achterspoiler en koplampwissers :eusa_think:

Mooie wagen verder.

irian paul

Heren dank voor het antwoord.

ik zal ze zometeen wel even mailen, of de v70 onderhouds historie heeft

MichielMaas

He komop, kunnen jullie niet ff normaal doen, een gast stelt een normale vraag...... :eusa_sick:

Vwb de airco; boeie, gewoon een mooie wagen, je rijdt toch met het raam open voor het geluid...   :eusa_silenced: 

Abe850TDI

Ik wil de sfeer niet bederven hier maar deze heb ik in het echt gezien (kwam voor de zilvergrijze V70 TDI van 2000) van buiten bekeken en alleen optisch beoordeeld. Ik werd er niet vrolijk van; de motorkap was matzwart (beetje krasserig maar misschien poets je dat zo weg), de bestuurdersstoel hangt helemaal naar één kant. Koplampwissers hangen er half bij,  steenslagschade, lak die op de bumperhoeken mist. Kortom optisch was het niet echt wat (net als de zilvergrijze, waar ik 170 km heen en 170 km terug speciaal voor kwam :evil:). Maar wellicht valt het technisch erg mee en is het alleen optisch.

Ze staan allemaal wel heel mooi op de foto, dat dan weer wel.....

MichielMaas

Dan hoop ik dat ALS je met je raam open rijdt het geluid nog wat is...   :eusa_whistle:

robbie409

Gewoon naar Milano gaan en kijken. Er staan er genoeg ;)

en als je niet oppast eindig je met een Alfa (ik heb er mijn "voor de Volvo - auto" gekocht, een 156)

barrel

Naar mijn mening zit er wel een airco in. Geen ECC, maar een áan-uit versie. Ik heb een gelijke, inkl. pomp enz. Ik kan wel een voorstelling maken waarom het een dummy knop genoemd wordt. Bij mij doet hij ook regelmatig niets. Het lampje brand dan ook niet. Wel als de knop op defr. staat EN de aanjager niet op stand nul staat.
Goede vrienden zie je niet, zij staan achter je...

Zippo

Ff onder de motorkap kijken zou ik zeggen....
Aircopomp/condensor/drukleidingen.

elianmars

Milano.............  :-X

Ik ben nog nooit bij zo'n rare zaak geweest. Ik ben er wezen kijken naar een V70 diesel. Die wagen zou in nieuwstaat zijn. De motorruimte zag er niet uit, op diverse plaatsen overgespoten, bekleding kapot, dashboard beschadigd, enz.......

Bovendien mocht ik geen proefrit maken, als ik niet zeker zou weten dat ik de wagen zou willen kopen. Dus als de wagen mij zou bevallen ná de proefrit, was ik verplicht om 'm te kopen.

Ik ben heel snel weggegaan daar  :eusa_snooty:

irian paul

@Abe850TDI:

dank voor de info dat bespaart mij idd ook een ritje van af apeldoorn.

was al eerder bij milano wezen kijken naar een Seat Leon op LPG, maar toen ik daar kwam stond de auto vooraan en toen ik er heen liep om er naar te kijken, liep er een verkoper net langs me en  zegt op een laten we zeggen vrij klant onvriendelijke toon dat de Leon net al verkocht is.

Ben nu dus op zoek naar een nette 850 station (855?) of een V70 op LPG.
ben nu bezig om mijn aanhanger rijbewijs te halen, dus daarna zoek ik een goede trekauto!

iemand die nog van zijn volvo afwil? (wat ik me niet echt kan voorstellen)

voor zover bedankt voor alle suggestie's!

FGG

Citaat van: FLA op 16-01-2008 20:08:03
Rare vorm van prioriteiten stellen: geen airco/ecc maar wel lichtmetaal, achterspoiler en koplampwissers :eusa_think:

Heb ik ook. Niets raars aan, hoor.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: