weer een blije rijder erbij op het forum

Gestart door robbert850, 27-01-2008 15:33:56

Vorige topic - Volgende topic

robbert850

Een heel goede middag allemaal, ff voorstellen mijn naam is Rob en heb sins een maandje een 850. Dit na jaren rijplezier in een 740, hellaas is de 850 niet geheel zonder problemen, mijn plunjer van de koppeling is er eergister uit geschoten, oke zaakje schoon gemaakt en weer in elkaar maar helaas op de een of andere manier wil hij hem niet ontluchten, a wat doe ik fout en b zijn er mischien knappe koppen hier die wel weten hoe het moet.
groetjes Rob

Volvo Felipe

Hey Rob, welkom op het forum en veel plezier met je 850

Jans Duiven

Van harte welkom en veel veilige kilometers! Spit dit forum maar eens goed door. Het is een fantastische almanak.

Hans

reneetje

Citaat van: robbert850 op 27-01-2008 15:33:56
Een heel goede middag allemaal, ff voorstellen mijn naam is Rob en heb sins een maandje een 850. Dit na jaren rijplezier in een 740, hellaas is de 850 niet geheel zonder problemen, mijn plunjer van de koppeling is er eergister uit geschoten, oke zaakje schoon gemaakt en weer in elkaar maar helaas op de een of andere manier wil hij hem niet ontluchten, a wat doe ik fout en b zijn er mischien knappe koppen hier die wel weten hoe het moet.
groetjes Rob

Even met z'n 2 zijn , dat is met ontluchten wel net zo makkelijk.

Dop van het remvloeistof niveau eraf en bij vullen tot iets over de max.

Op je koppelings cylinder (vooraan je blok bij de radiator) zit een ontluchtingsnippel, draai deze los.

Laat de andere man/vrouw nu het koppelingspendaal geheel intrappen en  geheel ingetrapt houden.

Draai nu de nippel weer vast en laat de 2e man/vrouw het pendaal weer omhoog l komen.

Herhaal deze stappen enkele malen en je zult weer druk op de pendaal voelen.

Houd wel in de gaten dat je remvloeistof op deze manier niet onder  het minimum komt, tussentijds dus bijvullen. :)
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)