Rood lampje naast klok en thermometer

Gestart door VliegendeBaksteen, 10-03-2004 14:27:34

Vorige topic - Volgende topic

ed

Er staat overigens wel (in het engels) dat bij de brandstof en temp waarschuwing de tekst op de boardcomputer oplicht, en bij een lage temperatuur alleen het rode ledje (A).
Dat doet vermoeden dat je toch geen gelijk hebt. In het Nederlands lijkt het wel verkeerd vertaald.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

mehn

Ik denk dat we de Zweedse manual op moeten snorren. Die is ZEKER niet verkeerd vertaald  ;D

Iemand?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Reitse

Citaat van: Ludo op 18-03-2004 18:11:13
Citaat van: mehn op 18-03-2004 17:50:20
Ik denk dat we de Zweedse manual op moeten snorren. Die is ZEKER niet verkeerd vertaald  ;D

Iemand?
waarom de zweedse manual?.
gewoon de tank leegrijden, dan word het wel héél duidelijk.
Heb ik toch gedaan Ludo :P en dat lampje bleef gewoon uit.
Je mag het van mij ook proberen maar met gas is alles anders :P ;)

850fan

Het enige wat gebeurt als je hoognodig moet tanken, is dat je het bereik tot 0 km ziet. Als je boordcomputer op dat moment op bijv. de buitentemperatuur staat, sprinkt ie over naar het bereik tot lege tank. Dat oranje lampje gaat dus echt níet branden. En zo staat dat ook in mijn handleiding. Of mijn boordcomputer en m'n boekje moeten een beetje gaar zijn natuurlijk...

Toch wel interessant zo'n discussie over zo'n mysterieus lampje! :)

mario

Als je goed leest staat er dat het markeerlampje gaat branden en bij een lage buitentemperatuur ook het lampje (A).

Ik vroeg mij dus af wat dan dat markeerlampje moest zijn maar ik denk dat ze daarmee bedoelen het streepje op de boordcomputer zelf naast "km ---> 0".
:) ;) :(

ed

Lees het eens in  het engels dan klopt de tekst wel. In het nederlands is de vertaling injuist.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

mario

:) ;) :(

850fan

Ze bouwen in Zweden goede auto's maar duidelijk vertalen ho maar! :D