C70RS Opvolger gekocht een Amerikaanse gelebanaan (blogCar)

Gestart door MarkoC70T5, 15-02-2008 20:28:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elianmars


MarkoC70T5

Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

classicT5

Wow! Wat heb je op die vloer gedaan? Speciaal iets gestort oid?

Johann


MarkoC70T5

Citaat van: classicT5 op 19-10-2016 18:39:06
Wow! Wat heb je op die vloer gedaan? Speciaal iets gestort oid?

Dit is gewoon goede betonverf  in meerdere lagen opgebracht.  Maar de rest van de vloer is zoveel mogelijk geschuurd en daardoor ziet het er best wel strak uit van een afstand  :eusa_whistle:
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Blok70

Ik heb eerst 3-4 mm egaline op de betonnen vloer uitgesmeerd, daarná eindkleur erover geschilderd. Resultaat is prachtig vlak! Die tijd heb je niet meer als de Vette zaterdag komt.
Prachtig slaapplek, wat lichte muren en een kleurtje op de vloer al doen voor zo'n ruimte!

MarkoC70T5

Citaat van: Blok70 op 19-10-2016 22:17:40
Ik heb eerst 3-4 mm egaline op de betonnen vloer uitgesmeerd, daarná eindkleur erover geschilderd. Resultaat is prachtig vlak! Die tijd heb je niet meer als de Vette zaterdag komt.
Prachtig slaapplek, wat lichte muren en een kleurtje op de vloer al doen voor zo'n ruimte!

Ja tijd was het probleem. Er komt nog wel een keer een epoxy vloer in maar dan moet de auto even een week ergens anders staan.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

MarkoC70T5

Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

MarkoC70T5

Gisteren de Corvette opgehaald in Duitsland. Wel gelijk zeg maar in het diepe  gegooid.  Zware regenbuien en veel baustelles die niet veel bredere wagen als de auto.  :eusa_silenced:

Maar gelukkig zonder problemen thuis gekomen.  500km gereden met een gemiddelde van 8.2L op de 100KM. Dat is wel erg netjes

Even snel gewassen. Moet nog wel een keer goed gepoetst worden zitten erg veel kleine krasjes in.


Dakje er af zal in de zomer wel erg fijn zijn.


V8 6.0L




En als laatste zijn stalling voor de komende 6 maanden
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Thunderstruck

Wauw! Gefeliciteerd er mee, en een mooie plek om die banaan uit 'Murica warm binnen te zetten! :eusa_clap:

elianmars



dielie850

Gaaf ding zeg :eusa_clap:
Die laatste foto kon zo een schaalmodel zijn ;D

daanium

Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]