C70RS Opvolger gekocht een Amerikaanse gelebanaan (blogCar)

Gestart door MarkoC70T5, 15-02-2008 20:28:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

peteRRR

Citaat van: MarkoC70T5 op 24-12-2016 23:41:23
Citaat van: peteRRR op 24-12-2016 23:35:17
Citaat van: MarkoC70T5 op 24-12-2016 22:29:43

@PeteRRR kijk maar eens goed naar de Corvette dan zou je willen dat alle autos zo zijn als je gaat beginnen met wrappen. Bijna alle panelen zijn recht\plat weinig bochten.


Zeker mooie glooiende lijnen in de auto,...dacht dat je vast zou lopen op het achterscherm naar de het klep gedeelte maar
dat zijn ook losse delen en redelijk makkelijk te doen,...dacht dat dat 1 geheel was.
Achter bumper is wel een dingetje met die haakse omslag,...achter lichten krijg je er wel netjes in,..voorbumper er misschien beter op laten zitten voor stabiliteit in het stretchen en evt her-plakken,...let even op de lichtval van het materiaal als je verder alle panelen los pakt ;)



Las even over de CCCW folie die zelfs nog binnen de 20 min te her positioneren is,...mooie vorderingen.
Zag nog bij de Wiesmann dat er op sommige plaatsen een halve/cm overlapping werdt gedaan als het niet haalbaar was/is om het uit 1 stuk te doen,..stond niet storend,..maar misschien ook de hand van de meester of materiaal mogelijkheden op langere termijn.

Mooie uitdaging!

Groet
Nu kan je met knifless tape en na verwarmen gewoon bijna 0 overlap aan houden als je iets niet lukt uit 1 stuk.  Door dat je knivelesstape gebruikt onder de 2 lagen snij je 2 stukken folie in een keer door en omdat je het al voor verwarmt hebt zit er geen rek meer in de foli en kan je het doorsnijden en aan drukken dan is er gewoon geen naad te zien en zal het in de toekomst ook niet meer krimpen op die plek. Waar je vroeger nog wel veel last van kon hebben. Dat  de folie na een week al ging trekken in de bochten.

CCCW kan je nog goed los krijgen. Als je Avery vinyl gebruikt kan je het zelf steeds verplaatsen tot je het 1x even met een trekker aan drukt dan zit het wel vast.

Mooi hoe dat werkt met die knifeless tape,s,...heb eigenlijk geen snijmesje meer nodig,..das nog wel een kunst van die mannen die dat wel kunnen,..krimp vernieuwing is natuurlijk top.

Gaat lukken!

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

daanium

Gaaf Marko, en dan bedoel ik gewoon alles ;D
Wrappen in die minder felle tint, die dingen voor onder de wielen
(handige tip voor iedereen die z'n wagen de winter door laat slapen)
en natuurlijk die hele Corvette zelf, tof ding!!!
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

)()()sT

Is dat zonder schade aan de huidige lak weer te verwijderen?
Ik vind het wel mooi, dat matte geel, ben benieuwd 8)

MarkoC70T5

Citaat van: )()()sT op 25-12-2016 11:40:08
Is dat zonder schade aan de huidige lak weer te verwijderen?
Ik vind het wel mooi, dat matte geel, ben benieuwd 8)
Ja dat zou zonder schade er weer af moeten gaan.  Maar geen garanties op stukken waar steenslag zit.
Maar dat maakt voor mij niets uit.   Ik heb links en rechts op het voor scherm wat schade zitten wat ik zou moeten laten spotrepairen om het mooi te krijgen.
Alleen wil in binnen nu en 4 jaar een Widebody kit monteren en dan verander ik de schermen. Dus heeft het niet echt nut om het te laten maken. Als de widebody kit er op zit word de auto compleet over gespoten in zijn orginele kleur.  Dus daarom is wrapen nu een mooie tussen oplossing  Want de folie zou ongeveer 6 jaar moeten mee gaan.

De supervette widebody die ik er op ga zetten.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

leons850

Citaat van: maruska op 25-12-2016 12:34:53
goede tip die tegels ! kan ik zeker ook gebruiken ;D

Die ga ik ook gebruiken inderdaad.

Super vette widebody inderdaad!
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

BBS

Citaat van: leons850 op 25-12-2016 13:18:16
Citaat van: maruska op 25-12-2016 12:34:53
goede tip die tegels ! kan ik zeker ook gebruiken ;D

Die ga ik ook gebruiken inderdaad.

Super vette widebody inderdaad!
Die fiamma dingen ga ik in de garage leggen en de wagen op zetten....
Volvoloos....

Ewout Schalkwijk

Citaat van: MarkoC70T5 op 24-12-2016 22:29:43
En als ik het zou laten doen zit je aan de 2000 ex btw gemiddeld.



Oee, dan zou ik m'n XC70 wel in matzwart if matgrijs willen laten wrappen. Hoelang duurt zoiets eigenlijk als je het laat doen?

sorry voor de topic vervuiling.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

MarkoC70T5

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 25-12-2016 14:33:58
Citaat van: MarkoC70T5 op 24-12-2016 22:29:43
En als ik het zou laten doen zit je aan de 2000 ex btw gemiddeld.



Oee, dan zou ik m'n XC70 wel in matzwart if matgrijs willen laten wrappen. Hoelang duurt zoiets eigenlijk als je het laat doen?

sorry voor de topic vervuiling.
Meestal ben je de auto en dag of 2 kwijt.  Licht er net aan hoeveel hij uit elkaar moet.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Jurijn R

Blijf het dik vinden die Banana. Zeker nu je gaat wrappen en met Widebody  :eusa_clap:

classicT5

Er was hier toch iemand die zijn rode 850 heeft laten wrappen in mat blauw? Die moest na verwijderen van d folie wel compleet overgespoten worden.

peteRRR

Citaat van: classicT5 op 25-12-2016 20:34:31
Er was hier toch iemand die zijn rode 850 heeft laten wrappen in mat blauw? Die moest na verwijderen van d folie wel compleet overgespoten worden.

Dat was een spray/peel cover,...weet effe de naam niet,..uhum ;D

Groet

Edit:PlastiDip,..http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,63179.msg1553031.html#msg1553031
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

widebody


MarkoC70T5

Citaat van: widebody op 25-12-2016 20:55:53
Hoorde ik mijn naam hier??? ;D

Yup  :eusa_whistle:

Nog eentje dan om het af te leren :-P


Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

widebody

Het lijkt mij vreselijk mooi. Maar ik denk wel dat het valt en staat met de kleur die gebruikt word op welk type auto. De kleur kan het maken of breken ;).

Dat geel, fantastisch. Dat rood? Niet mijn ding. Die kit? Awesome! Ik denk dat dat mooi uit(in ;D) gaat pakken.
En mat donker groen?
:P

De scoop van die rode had nog wel iets groter gemogen imho :eusa_whistle:.