C70RS Opvolger gekocht een Amerikaanse gelebanaan (blogCar)

Gestart door MarkoC70T5, 15-02-2008 20:28:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

henry classic v70

600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Hiker

"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Hengeveld

Wauw, ook spectaculair interieur en lekkere motor. Niet echt moeilijk om deze terug te vinden op een parkeerplaats.

MarkoC70T5

Citaat van: Hiker op 24-10-2016 22:38:28
Citaat van: elianmars op 23-10-2016 22:34:13
http://i640.photobucket.com/albums/uu130/MarkoC70T5/Corvette%20C6/6_zpsae1mexhk.jpg

:eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool:

Fantastische plek . Alleen: Hoe moet ik dit zien? Kan je een foto van wat verder nemen?

verder lukt even nietvan wegen de verbouwing staat de hoek helemaal vol met spullen. Wacht nog op een kasten wand.
Maar het is een dubbel garage en voor de auto zit nog 85+cm als de deur dicht is.

Hier is nog een foto tijdens het klussen genomen.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

MarkoC70T5

Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

NinaPaul

Niet om vervelend te doen, meer om erger te voorkomen.
Komt wel een aardige (olie) pluim uit de uitlaat, was de motor nog koud?

Wel een erg dik geluid :D
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Lunadust

Mooie gave bak Marco,

Das geen olie maar een 10tje benzine wat er door die 8 kabouters uitgeblazen word.

Zwarte rook is benzine.
Techneut, geen dichter.

NinaPaul

Zo goed kan ik de kleur niet zien en al zeker niet ruiken ;)
(vandaar ook de vraag of de motor koud was)

Maar goed, veel plezier met deze aanwinst iig.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

MarkoC70T5

Citaat van: NinaPaul op 26-10-2016 13:04:37
Zo goed kan ik de kleur niet zien en al zeker niet ruiken ;)
(vandaar ook de vraag of de motor koud was)

Maar goed, veel plezier met deze aanwinst iig.
Motor was koud. maar hij gooit er vaak roet en water uit. Maar dat zou normaal zijn bij corvettes
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

MarkoC70T5

De afgelopen weken nog druk in de garage bezig geweest. Kasten wand geplaatst en nu alleen nog een werkbank maken.
Maar helaas was de vloer aan de andere kant nat geworden door opkomend grondwater.  En kreeg ik er veel last van met verven van de vloer.
Nu dus maar even gestopt en ga volgend jaar nog een poging wagen.


Voor de Corvette heb ik nu een stofhoes binnen gekregen. Zo kan hij de komende maanden lekker binnen staan.

Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

henry classic v70

600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

classicT5

Zet je hem niet op bokken? Geen ervaring mee, maar heb bij mensen gezien die auto kangere tijd stallen dat doen ivm banden.

Mooie hoes!

diederickvolvo

Citaat van: classicT5 op 04-12-2016 14:19:52
Zet je hem niet op bokken? Geen ervaring mee, maar heb bij mensen gezien die auto kangere tijd stallen dat doen ivm banden.

Mooie hoes!

of wat ze in duitsland verkopen, zijn rubbere zakken waadoor de wagen wordt opgetild. hierdoor krijg je geen platte banden