C70RS Opvolger gekocht een Amerikaanse gelebanaan (blogCar)

Gestart door MarkoC70T5, 15-02-2008 20:28:37

Vorige topic - Volgende topic

grijzev70tdi

Citaat van: MarkoC70T5 op 09-04-2011 20:04:19
Citaat van: grijzev70tdi op 09-04-2011 19:46:02
Extrieur :eusa_drool: :eusa_drool:
Interieur: mwa, mijn smaak niet, ben meer van het orgineel en niet van de metertjes :eusa_naughty:
Soms is het kiezen uit 2 kwaden. Ik vindt de info op de meters wel belangrijk zeker als de motor straks nog meer vermogen krijgt
Zal het risico ook vergroot worden dat er wat fout gaat en dat is extra info wel handig.   En dat is het op deze manier nog het netste.
Had ze ook op het dashboard kunnen zetten  :eusa_silenced:

Heb je ook wel gelijk in, geven toch belangrijke info door. Op het dashboard vind ik ook niks, en in de A stijl al helemaal niks. Dit is inderdaad de meest mooie oplossing
Grolsch, het klinkt al lekkerder

fbm

Rijd dat nou wel een beetje, nu na een half jaar een Italiaan gereden te hebben?

Volvo Felipe

MarkoC70T5

Citaat van: fbm op 10-04-2011 21:32:37
Rijd dat nou wel een beetje, nu na een half jaar een Italiaan gereden te hebben?
Wat wel erg vreemd is dat de italiaan het percies volg houden heeft tot de volvo op kenteken kwam.
Ze hem vrijdag op kenteken vrijdag middag klapt mijn koppakking er uit van de fiat.  :eusa_doh: Als of hij het wist.

Nu moet helaas al het geld wat ik op zij kant gelegd voor een intercooler naar de fiat. dus zijn de plannen weer een paar maanden vertraagd.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Barry_C70

I love this car and everything about it, except that rear deck lid lip ;)

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

maruska

uitlaat ietsje naar binnen nog ? detail, ik weet het ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

crazychrisje

nice staat er strak bij!
Kleur is ook gewoon prachtig.
Meters heb je netjes weggewerkt, goede keuze!
Stuur is iets minder, maar past nu opzich wel goed bij de rest!

MarkoC70T5

Gisteren bezig geweest met het poetsen van de auto.  Had de hulp ingeroepen van iemand van het cardetailing forum.
Ik had zelf nog nooit de auto gepolijst met een machine. En gisteren was het zover ik kreeg mijn eerst cursus auto's polijsten. 
Met veel hulp en een goed apparaat was het resultaat prima. ( De auto had al erg weinig krassen) en de meeste nu helemaal weg.
Toch maar snel zelf zo'n apparaat aanschaffen.

Hier wat detail fotos

De afgelopen dagen ben ik ook bezig geweest om weer wat onderdelen te polijsten. Nu was de kleppen deksel aan de beurt. Na ongeveer 5 uur schuren met grid 800/1200 was het meeste netjes vlak. Het moet nog een keer gedaan worden als ik de kop er af heb gehaald dan kan ik overal beter bij. Ik heb  het nu gedaan zonder al te veel te hebben verwijderd.   De polijst pasta op de kop gesmeerd en daarna nog een uurtje met de lappenschijf aan de gang geweest. Ben we redelijk tevrede met het eind resulataat. De auto is nu klaar voor Alsfeld.

En hier nog een foto van de meters bij daglicht

Going broke in style. 

elianmars

Laserblue

elke keer als ik je auto zie denk ik; die auto heeft een achterspoiler nodig, maar wat?  :eusa_think:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

fbm

Hij zal er wel "nog" mooier van geworden zijn!  :eusa_clap:

StefanCJ

MarkoC70T5

Citaat van: Laserblue op 15-05-2011 15:36:48
elke keer als ik je auto zie denk ik; die auto heeft een achterspoiler nodig, maar wat?  :eusa_think:
Dat denk ik dus ook wel eens  ;D

Dan zo iets Kwa style.  kost wel een berg geld om dat het 1 geheel moet worden met de huidige kofferbak.

Of zo iets ook niet goedkoop om op maat te laten maken. niet te hoog

Going broke in style. 

MarkoC70T5

Citaat van: fbm op 15-05-2011 15:58:04
Hij zal er wel "nog" mooier van geworden zijn!  :eusa_clap:
De gene die kwam polijsten verbaasde zich over de hoeveelheid krassen. Was erg weinig. Normaal haald hij 80% verbetering maar nu nog geen 30%
Going broke in style.