C70RS Opvolger gekocht een Amerikaanse gelebanaan (blogCar)

Gestart door MarkoC70T5, 15-02-2008 20:28:37

Vorige topic - Volgende topic

MarkoC70T5

Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

koen.s

Kees Flodder

Dat thermostaathuisje zou absoluut niet misstaan op de motor welke ik voor mn C70 aan het opbouwen ben:

Hans Duiven

Citaat van: Kees Flodder op 07-05-2015 22:24:54
Dat thermostaathuisje zou absoluut niet misstaan op de motor welke ik voor mn C70 aan het opbouwen ben:

http://i59.tinypic.com/nbylg6.jpg

Zo dan, die is mooi schoon!  :eusa_drool:

Wel jammer van dat doffe thermostaathuis

MarkoC70T5

Going broke in style. 

Kees Flodder

MarkoC70T5

Vandaag het eerste deel van de spullen binnen gekregen.  Dit pakket was van Do88  :eusa_dance:

Going broke in style. 

daanium

Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

MarkoC70T5

Zo de meeste slangen zitten aangesloten.  Wat een verschrikkelijk *** slangen zijn dit zeg echt niet normaal.  Die van je radiateur passen gewoon niet zonder aanpassingen.
Nu de aansluiting op de radiateur wat schuurt en heel erg veel zeep gebruik ging hij er na een uur rommel eindelijk op ( onderste) voor die bovenste hadden we 3x zoveel tijd nodig. leek wel of hij 3mm te klein was.

En tijdens het sleutelen haalde ik even alles bij de accu weg om over al goed bij te kunnen komen.   Nu schroefde ik te accu tree los en aan de onderkant zit iets wat ik niet herken.
Weet een van jullie wat dit ding is en doet. zit 1x 3polige volvo stekker aan en 1x een vacuum leiding.

Going broke in style. 

PimR

ziet er netjes uit hoor!

dat is de vacuum pomp van je cruise controll

MarkoC70T5

Citaat van: remeeus op 09-05-2015 23:11:54
ziet er netjes uit hoor!

dat is de vacuum pomp van je cruise controll

Oke zet dit een stroom signaal om naar een vacuum in je spuitstuk?
in dat dikke gat zat namelijk niets aangesloten?  alleen 1 dunne vacuum leiding
Going broke in style. 

PimR

Een stoom signaal ;D :eusa_naughty:

Dat grote gat is een beschermkapje zodat er geen vuil aangezogen wordt en die leiding die wel aangsloten zat loopt door je schutbord heen naar de vacuumpot boven je gaspedaal.

NinaPaul

Vacuüm komt vanuit het spruitstuk en dat vacuüm wordt gebruikt om, met behulp van een balg, je gaspedaal te bedienen (die op zijn beurt via kabel de gasklep bedient).

Was dus een antwoord op
CiteerOke zet dit een stoom signaal om naar een vacuum in je spuitstuk?
verder niet specifiek 850
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

PimR

Citaat van: NinaPaul op 09-05-2015 23:25:05
Vacuüm komt vanuit het spruitstuk en dat vacuüm wordt gebruikt om, met behulp van een balg, je gaspedaal te bedienen (die op zijn beurt via kabel de gasklep bedient).

Vacuum zetten op een vacuumpomp lijkt me redelijk overbodig

MarkoC70T5

Bedankt voor de uitleg dan gaan we weer een mooi plekje voor het dingen vinden onder de auto  :eusa_whistle:
Going broke in style.