De nieuwe R van Taranis

Gestart door Taranis, 17-02-2008 01:04:26

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Misschien is 't onderhand tijd om de topic-title aan te passen. Of is 't een voorbode? :eusa_think:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Taranis

:o Wow wat een reacties!

Tnx allemaal! :eusa_dance: :eusa_clap:
Ben er dan ook echt superblij mee! Andere mensen moeten misschien sparen tot hun 50e voor ze hun droomauto aan kunnen schaffen, volgens mij heb ik 'm nu al :eusa_think:  8)

Citaat van: viking_in_shorts op 17-02-2008 04:25:29
Die Volans zie ik toch ook wel zitten hoor ... :eusa_think:

Zie je vast snel weer :)

Ik dacht dat je je 850 weg ging doen? Over 2,5 maand maakt de R z'n eerste tripje Zweden  :eusa_dance:

Citaat van: Laserblue op 17-02-2008 08:58:25
Mooie bak Ronald  ;) super interieur ook  :eusa_drool:

Yep! Ik wilde wel heel graag een licht interieur... sommige mensen vinden 't helemaal niets, ik vind het schitterend. Alleen het Ikea-hout op het dashboard vind ik een beetje twijfelachtig, maar ik denk dat ik daar wel aan kan wennen :P

Citaat van: fbm op 17-02-2008 09:07:11
:eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

Je hebt er even op moeten wachten, maar dan heb je nu wel een hele mooie  R onder je kont ;D ;D

Heel veel plezier ermee!

:eusa_clap:

Haha yep, het heeft even (te lang eigenlijk) geduurd, maar dan heb je ook wat  :eusa_dance:

Citaat van: haRtV70R op 17-02-2008 09:49:05
Afgezien van die 4 puntjes een heel mooi ding!!!  (Denk ik, ik heb je hier nog niet gezien.. :eusa_think:)

;)  ;D

Als ik tijd over heb tussen de verjaardagen door dan val ik vanmiddag even binnen :P

Citaat van: )()()sT op 17-02-2008 09:50:51
Hmmmm en maar roepen, nee ik neem geen T-5(R), blijf lekker tuffen in de GLT  :evil: ;D

Was ik ook echt van plan eigenlijk. Had het wel gehad met al die rotte exemplaren die ik gezien had. Bovendien is het te duur om te rijden, bla bla bla... maar ja, deze reed zo goed en is zo netjes, ik kon 'm niet laten staan ;D

Citaat van: Rayman op 17-02-2008 10:14:04
Enne...Poetsen he! Want als er een kleur is die mooi glimt... :evil:

Ik heb me wel voorgenomen deze iets vaker te wassen ja. Ik heb m'n motor verkocht dus dat scheelt misschien, dat ik m'n aandacht niet meer hoef te 'verdelen' ;)
Overigens glimt 214 ook vrij aardig en zie je d'r eigenlijk niets op. Benieuwd of dat met DOP ook zo is...

Citaat van: pwassink op 17-02-2008 10:46:27
fraai exemplaar ..

Maar deze wagen en de topic-titel vind ik eigenlijk slecht passen Ronald ..  :eusa_think:

Time for a change ? :eusa_whistle:

Uhm... eigenlijk heb je helemaal gelijk ja en ik had er ook niet bij stilgestaan. Ik zal de mods wel eens lief aankijken  :eusa_whistle:

Citaat van: de geneRaal op 17-02-2008 10:49:27
gave kar man!!!

ik kom regelmatig langs die dealer gummen,maar heb nooit de auto gezien

veel R plezier  (gaat wel lukken denk? )

gr maus

Hij stond inderdaad ook helemaal ingepakt tussen de andere auto's dus vanaf de weg moeilijk te zien. Toch hebben ze er wel mooi spul staan... zou me daar best een middagje kunnen vermaken  :eusa_drool:

Citaat van: michiel op 17-02-2008 10:49:59
Een hele mooie auto. DOP met lichte bekleding is errug chic.
Maar wat is dat nou weer voor onbeleefd gedoe? Ben je in Purmerend, kom je niet eens even langs?  :eusa_doh: Hadden we een foto'tje kunnen maken naast de (ongewassen) oto van mij.
Gezellige vent ben je!  :-*

Weet ik veel dat Waterland en Purmerend hetzelfde is :P
Op de terugweg gister vrienden in Assendelft opgezocht die volgende week voor 8 maanden naar Australië gaan. Was wel gezellig :eusa_dance: (en hij kende het fenomeen 850R niet, dus toen ie een rotonde verliet en op mijn verzoek het gas in de 2e versnelling eens op de bodem trapte, klonk er een gesmoorde vloek ;D )

Citaat van: Bouke op 17-02-2008 10:59:30
Mooi 8) hoor ,ga je daar je zweedse verstralers op zetten of had je ze nog niet gevonden in zweden?

Ik heb ze al sinds september in de schuur liggen maar nog niet de moeite genomen om ze op de GLT te schroeven (gelukkig achteraf). Hier komen ze denk ik wel op te zitten ja ;)

t5karel

:eusa_clap:.Veel plezier er mee kerel!!
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

viking_in_shorts

Citaat van: Taranis op 17-02-2008 11:10:41
Citaat van: viking_in_shorts op 17-02-2008 04:25:29
Die Volans zie ik toch ook wel zitten hoor ... :eusa_think:

Zie je vast snel weer :)

Ik dacht dat je je 850 weg ging doen? Over 2,5 maand maakt de R z'n eerste tripje Zweden  :eusa_dance:

Volans passen toch ook wel op een V70 of C70 ? :eusa_think:
Verder lijkt het me leuk om deze groene dan ook even te zien als je in het land bent. Heeft hij / zij al een naam?

Scooby Doo

Knap wagentje!  8)

Veel plezier ermee.  :eusa_dance: Dat zal wel geen probleem zijn.  :D

Kenny

Als je dat Ikea-hout wenst weg te doen, laat me dan maar iets weten.  :eusa_drool:  ;)

Puppy Power!!!

850 T5 Freak

Super mooie R ronald  :eusa_clap: :eusa_clap: proficiat ermee  :D you lucky bastard  ;D
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

-D©©©L-

rifwachter

gefeliciteerd met je nieuwe R !
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

big ben

tja.................wat moet ik hier nu opzeggen????????? ::)

;D  Ronald proficiat!!

grt  ;)

Snellebaksteen

Van harte! Prachtige wagen hoor! Tis maar goed dat er nog geen kids zijn: een licht interieur is dan ineens heel snel donker! ;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Emiel

Hij is prachtig Ronald!

Doe je er wel voorzichtig mee?  ;D

Claudia

Prachtig beest!
Vind dit een van de mooiste 850-kleuren ooit.
Ga je vast veel van genieten!

Durf het bijna niet te vragen.....maar mag ik er volgende week een rondje in sturen? :P
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

WYD

Sow! Dat is echt een hele mooie!  :o
Ook het interieur staat 'm goed, vind het zelfs nog mooier dan het donkere interieur wat je meestal ziet.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

Thys

Ziet er goed uit Ronald, veel plezier ermee!

Racingbrick

Ronald,
Mooie wagen joh, dat je R maar veel plezier mee mag hebben.
Alleen de verstralers... zou je dat wel doen?