De nieuwe R van Taranis

Gestart door Taranis, 17-02-2008 01:04:26

Vorige topic - Volgende topic

993GT2

Citaat van: Taranis op 14-06-2008 12:06:25
Zo, dat is dan de 3e bekeuring in 1 week ;D (wel de eerste voor snelheid...)

De andere twee waren voor het ongeoorloofd betreden van geciviliseerd Nederland zonder geldig visum en vaccinatieboekje vanuit het Zeeuwse? ;) ;D
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

Taranis

Citaat van: 993GT2 op 14-06-2008 12:10:15
De andere twee waren voor het ongeoorloofd betreden van geciviliseerd Nederland zonder geldig visum en vaccinatieboekje vanuit het Zeeuwse? ;) ;D

Hahahaha nee voor het ongeoorloofd verminken van indringers met gele midlife-crisis-Porsches en het bekrassen van ongechipte blauwe V70R-en :eusa_whistle:

(en de waarheid: 1 parkeerbon en 1 bon voor het over straat lopen met alcohol... stak van het ene terras over naar het andere :eusa_wall:  Parkeerbon was wel terecht... had gedronken dus auto lekker laten staan, vergeten parkeerkaartje te kopen dus toen ik volgende dag terugkwam zat er een bon op ;) )

Laserblue

Citaat van: Taranis op 14-06-2008 12:14:21

Hahahaha nee voor het ongeoorloofd verminken van indringers met gele midlife-crisis-Porsches en het bekrassen van ongechipte blauwe V70R-en :eusa_whistle:

Huib z'n R is wel gechipt maar gewoon traag  ;) ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Vertigo

(en de waarheid: 1 parkeerbon en 1 bon voor het over straat lopen met alcohol... stak van het ene terras over naar het andere :eusa_wall:  Parkeerbon was wel terecht... had gedronken dus auto lekker laten staan, vergeten parkeerkaartje te kopen dus toen ik volgende dag terugkwam zat er een bon op ;) )

Oftewel: 's avonds een bon tijdens het zuipen, en de ochtend daarna een kater (en een bon omdat je door je dronkenschap een kaartje was vergeten te kopen)

Taranis

Citaat van: Vertigo op 14-06-2008 13:30:14

Oftewel: 's avonds een bon tijdens het zuipen, en de ochtend daarna een kater (en een bon omdat je door je dronkenschap een kaartje was vergeten te kopen)

Uh nee, was 2 afzonderlijke weekeinden :P De parkeerbon was vorige week, de bon tijdens het zuipen gisteravond ;)

En ik was niet dronken  :eusa_snooty: (maar met ~8 biertjes op is 't nu eenmaal niet verstandig om nog achter het stuur te stappen ;) )

Vertigo

Citaat van: Taranis op 14-06-2008 13:32:37
(maar met ~8 biertjes op is 't nu eenmaal niet verstandig om nog achter het stuur te stappen ;) )

Dat sowiso! Voor je 't weet rij je anders een fietser in de kreukels.... :-X

Jij ondervind volgens mij nog steeds de gevolgen van die automobilist die dacht dat ie nog wel kon rijden....

DopdeDouwer

Waarom is er nog niemand die gevraagd heeft waarom je toch besloten hebt de R weg te doen.

Gezien je leeftijd heeft het iets met, leasen, starter op de woningmarkt, nieuwe baan etc etc te maken. Althans ik heb er zelf ook last van ondervonden.
Vierkant Rules

viking_in_shorts

Jawel hoor - wel gevraagd. Alleen niet in dit topic :P

Taranis

Citaat van: DopdeDouwer op 06-07-2008 22:36:56
Waarom is er nog niemand die gevraagd heeft waarom je toch besloten hebt de R weg te doen.

Gezien je leeftijd heeft het iets met, leasen, starter op de woningmarkt, nieuwe baan etc etc te maken. Althans ik heb er zelf ook last van ondervonden.

Een combinatie van alles :P
Meerdere factoren eigenlijk. Andere baan, alhoewel dat alweer een klein beetje op de tocht staat door een aanbod van m'n 'oude' baas om me te houden, waar ik toch eens goed over na moet gaan denken, evenals het idee om naar het buitenland te vertrekken. Het probleem zal dan meer zitten in het vinden van een baan dan het erover nadenken denk ik, maar goed ;D
Komende tijd ga ik in ieder geval fors meer rijden. De R had ik gekocht met het idee om er LPi in te gooien. Dat kan wel, maar dan moet ie teruggetuned worden. Terwijl ik er juist eigenlijk nog wat meer purrie uit wil zien te krijgen. Een R moet snel zijn, en zonder chip is ie dat niet (vind ik).
Verder had ik 'm ook een beetje gekocht als vervanging van motorrijden, en dat is ie zeker niet. Het is wel een erg leuke auto, maar de kosten qua brandstof niet waard (wederom: dat vind ik, daar mogen anderen anders over denken ;) ).

Maar goed, ik heb tot nu toe 2 potentiële kopers gehad. De 1 bood 2000 euro, de ander begon te lachen toen ik circa 8 mille vroeg. Als het zo moet, blijft ie lekker. Dan maar leeglopen op benzine ;)

En ja ik heb inderdaad de mogelijkheid aangeboden gekregen iets te leasen, maar vooralsnog heb ik daar weinig trek in. Ik kan een leuke kilometervergoeding krijgen, dan koop ik liever zelf iets naar m'n zin in plaats van binnen een te krap budget iets uit te moeten zoeken wat eigenlijk niet naar m'n zin is. Bovendien is het maar de vraag wanneer ik van baan wissel, dus ik heb even geen zin in al te veel 'vastigheid' in de vorm van een auto van de baas :)

de geneRaal

Lekker houden die R.
Rijdt als een komeet,en lekker ruim,goede zit,ect...................

Gr maus
Blackstone under construction

onnaj

CiteerDe R had ik gekocht met het idee om er LPi in te gooien. Dat kan wel, maar dan moet ie teruggetuned worden./
Citeer

Ook niet met 6e injector?

Sbv

Ronald, plan alvast een afspraak in voor gas. Anders kan je binnenkort nog langer wachten.

Taranis

Citaat van: de geneRaal op 08-07-2008 14:45:05
Lekker houden die R.
Rijdt als een komeet,en lekker ruim,goede zit,ect...................

Gr maus

Ik denk dat het daar inderdaad op uit gaat draaien ja :)

Citaat van: onnaj op 10-07-2008 14:08:00
CiteerDe R had ik gekocht met het idee om er LPi in te gooien. Dat kan wel, maar dan moet ie teruggetuned worden.

Ook niet met 6e injector?

Mesman wil niet eens gas in een R leggen zónder 6e injector.

Citaat van: Sbv op 10-07-2008 14:13:47
Ronald, plan alvast een afspraak in voor gas. Anders kan je binnenkort nog langer wachten.

Zit wat in ja. Misschien maar doen...

Geert-Jan

Met gas erin is R wel veel interessanter. :eusa_whistle:

Helaas heb ik geen geld boompje en wordt inruilen wat lastig anders had ik zeker eens komen kijken en rijden.
Maar ik zou er lekker in blijven rijden. ;D

Suc6 met je beslissing.

Groet Geert-Jan

Volvo850Club lidnr.0504409

JJ

Citaat van: Geert-Jan (voorheen GP64) op 10-07-2008 17:55:50
Met gas erin is R wel veel interessanter. :eusa_whistle:

Helaas heb ik geen geld boompje en wordt inruilen wat lastig anders had ik zeker eens komen kijken en rijden.
Maar ik zou er lekker in blijven rijden. ;D

Suc6 met je beslissing.

Groet Geert-Jan
Staatslot kopen! Net als iedereen! Pak in die 25 miljoen!  ;)