nog even over de Estate...

Gestart door cas, 25-02-2008 22:09:11

Vorige topic - Volgende topic

cas

jeetje.... eerst de nieuwste mercedes die over is gegaan van combi naar estate.

ik tv kijken.... de nieuwe renault clio! ..............Estate.... heb je gezien hoe dat ding eruit ziet? sorry, ben nog niet zon lange volvo rijder en maakt ook niet uit wat voorauto je rijdt.... maar dat wil je niet rijden met de naam estate toch?

dr past nog geen fiets in! alsof de fabrieksdeur te snel werd dicht gedaan toen hij van de band afrolde  ;D

ik ga even googelen naar een foto...

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Jeff

Je foto's werken niet...  8)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

cas

klopt, zat al te zoeken naar een andere, maar nu doen ze het opeens wel !
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Freakybaby

Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

michiel

Citaat van: Jeff op 25-02-2008 22:11:17
Je foto's werken niet...  8)
Wees blij. Dat ding ziet er echt niet uit. Net als die nieuwe Golf estate stationwagen.  :-X

Edit: freaky was me net voor.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Spin!

Ik zag gisteren de reclame nog...ik begon al te schelden, Estate Estate...niks Estate, fransen hebben geen Estates! Die hebben een Break!

Pain en Break is als Knackebröd en Estate
( alleen zweeds is beter, zowel de auto's, meubelen en vrouwen ;) )

;D

www.vm-parts.nl

Freakybaby

Die dingen heten toch break vanwege het grote aantal Break downs  ???
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn