rene69 stelt zich voor met V70N

Gestart door Rene69, 19-03-2008 18:49:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Rene69

Hallo allemaal,

Ik ben René uit Heerlen en momenteel in het bezit van een V40 T4 phase II.

Via de rijvaardigheidstraining die ik had georganiseerd voor het volvo40forum heb ik eens goed kennis kunnen maken met de Volvo 850 (van Eugene).
Hierdoor ben ik erg enthousiast geraakt over de 850 en heb hier inmiddels een hoop over gelezen.
Nu overweeg ik om mijn V40 weg te doen en een 850 T5 - R aan te schaffen. Probleem zal echter zijn dat ik de V40 dan moet inruilen of particulier verkopen.

Dus ik hoop dat ik hier een keer mijn 850 kan voorstellen. Tot die tijd zal ik vooral veel info proberen te vergaren.

Groeten,
René69

Plaatjes van de huidige auto:

Vanuit de 850 van Eugene.


Met Eugene.


Bij Prodrive.





993GT2

#1
Hallo Rene en welkom op het forum!!

Je hebt idd nog net ff een cilindertje te weinig om voor vol te worden aangezien hiero ;D

Nee hoor, geintje, nogmaals welkom en veel succes met je speurtocht naar een T-5R ;)

Een T-4 is toch ook niet echt verkeerd btw?
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

Bruno V

Een T4 is inderdaad ook een heel leuk scheurijzer. Ooit eens mee gereden, en ik was er danig van onder de indruk ! Ondanks ik een 850 ook heel mooi vind, zou ik een T4 er niet voor inruilen, zeker niet als het dagdagelijks vervoer betreft. Een S40 phase II is immers recenter.
- Volvo C70 Convertible 2.4 T (18" Triton's)
- Volvo V50
- MGF '180' VVC

Robert Haven

Van harte welkom hier Rene! Mooie V40 wel...heb ik hiervoor ook gehad maar was toch net ff te licht qua motorisering  ;)
Succes met je zoektocht!

FGG

Welkom op 't Forum, Rene.

Ook niet verkeerd zo'n V40, maar tja, zo'n T-5R... :eusa_think:

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Rene69

Bedankt voor de reacties.
De auto die ik op het oog had en waarbij ik hoopte dat er misschien kon worden ingeruild was deze: http://www.excellent-cars.nl/autos.html

Alleen de vraagprijs van 18.000 euro.

Ben verder heel tevreden met de T4 en vind het niet erg om daar in te blijven rijden.
Alleen een 850 T5 - R estate en zijn tijdloos design heeft me al sinds de introductie aangesproken.

Bruno V

Over welke wagen heb je het, want ik zie geen één wagen van 18.000 in het lijstje ?
- Volvo C70 Convertible 2.4 T (18" Triton's)
- Volvo V50
- MGF '180' VVC

Turbo-Geek

Ik neem aan dat hij die rode 850 R bedoelt ... Is geen T-5R en verre van goedkoop.
Staat inmiddels toch al bijna een jaar te koop geloof ik en waarschijnlijk zal dat zo blijven met die prijs.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Rene69

Citaat van: Bruno V op 19-03-2008 22:29:20
Over welke wagen heb je het, want ik zie geen één wagen van 18.000 in het lijstje ?

Die rode. Prijs heb ik via mail opgevraagd.

Rene69

Ik had inmiddels ook van Eugene vernomen dat die auto dat echt niet waard is.

Maar bedankt voor de reacties, hiervoor heb ik me ook aangemeld.
Weet nog veel te weinig van de auto's en hun waarde af.

Turbo-Geek

Blijf genieten van je T-4 en houd de markt in de gaten. Je loopt dan vanzelf een keer tegen wat leuks aan en kan je de knoop alsnog doorhakken.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Eugene

Welkom hier René!

Let wel op de "spelling": T-5R is het, niet T5-R ;)

Je komt wel een mooi exemplaar tegen wat wel z'n geld waard is. Gewoon een kwestie van tijd. Ondertussen doortuffen in de T4 is zeker geen straf (zoals hierboven al is gezegd) !!

If it's not blown, it sucks...

Ludo

welkom René.

geduld word altijd beloond.
je vind vast wel een goeie voor een pak minder als 18.000 euro.
Eugene heeft hierin gelijk, zoveel is zo'n ouwe ketel echt niet waard, hoe mooi dat ie ook gepresenteerd word.

elianmars

Het ECC-zonnesensor-geval-dinges zit weer los op het dashboard van Eugène. Fijn, die afgebroken palletjes........  :eusa_shifty:

Welkom hier op het forum, René!

GeertG

Hey een streekgenoot, welkom René !

Ik hoef niet meer toe te voegen dat je met geduld een beste 850 wel uit weet te halen  :)

Succes met je zoektocht !
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)