Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

Ben

razorx

Citaat van: Ben op 25-09-2013 22:35:03
http://productimages.wehkamp.nl/is/image/Wehkamp/695095_pb_01/430/einhell-draagbare-compressor.jpg

Ca. 80 Euro bij de Gamma
Ik heb hem,
Eerlijk gezegd, sorry een onding. Veel te veel lawaai en een te lage druk. Mooi om je banden te vullen of een echt vieze PC schoon te spuiten.
Maar toch bedankt voor je post.

Nee gewoon een Jerrycan met bandenvulnippel. Zou goed moeten zijn voor heel veel printjes en lekker stil in de woonkamer ;)

Daf46

Citaat van: razorx op 25-09-2013 22:42:43
Citaat van: Ben op 25-09-2013 22:35:03
http://productimages.wehkamp.nl/is/image/Wehkamp/695095_pb_01/430/einhell-draagbare-compressor.jpg

Ca. 80 Euro bij de Gamma
Ik heb hem,
Eerlijk gezegd, sorry een onding. Veel te veel lawaai en een te lage druk. Mooi om je banden te vullen of een echt vieze PC schoon te spuiten.
Maar toch bedankt voor je post.

Nee gewoon een Jerrycan met bandenvulnippel. Zou goed moeten zijn voor heel veel printjes en lekker stil in de woonkamer ;)
Ik vraag mij toch werkelijk af of je 5 bar op een stalen jerrycan kan zetten.

StefanCJ

Yits,

Sorry voor de topicvervuiling. Bevalt de Motive bleeder goed? Ik heb het fimpje op [url]http://www.motiveproducts.com/[/url bekeken en het ziet er uit als een handig tooltje. Eenvoudiger dan een Easybleed omdat je dan steeds loopt te vogelen met het reservewiel.
:)

Snellebaksteen

5 bar op een jerrycan kun je vergeten. Das veel te veel, dan ploppen de verstevigingsribben er uit en staat hij helemaal bol. Als je hem dan wegzet in de gangkast en de temperatuur gaat omhoog wil je helemaal niet weten wat er gebeurd.

Een brandblusser of gasfles is een goede, veilige oplossing.
Een afkeur brandblusser kun je vaak gratis ophalen en is handzaam en handig. Ik heb er nog wel 1 liggen voor je.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

UserID6342

Yits, misschien een hele domme opmerking maar zou zo'n tuinspuit hiervoor niets kunnen zijn ?  Je weet, zo'n drukvaatje wat je om de schouder hangt en waar een lans aanzit waar die vloeistof uitkomt.  Het lijkt mij dat dit hier ook voor zou moeten kunnen.

Snellebaksteen

Hang maar eens een drukmetertje aan een plastic vat en ga er maar eens druk op zetten. Meer dan 2 bar  lukt haast niet met een vat waar een beetje volume in zit.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

volvobug

Ik zeg: dikke compressor buiten het huis/ in schuur / garage en persluchtleidingen de woonkamer in!  :eusa_whistle:
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

UserID6342

Citaat van: Snellebaksteen op 26-09-2013 14:05:07
Hang maar eens een drukmetertje aan een plastic vat en ga er maar eens druk op zetten. Meer dan 2 bar  lukt haast niet met een vat waar een beetje volume in zit.
Deze bedoel ik eigenlijk en kan 4 bar zowiezo al hebben:

http://www.nonpaints.com/nl/drukspuit-5-liter-black-en-white-professioneel

combinedforces

pwassink

Vrachtwagen luchttankie, is ervoor gemaakt,  kan de druk zat hebben, 
heeft een liter of 20 inhoud en ook best handig, een vochtaftapventiel..

Gebruik zelf zoeen ook als "condensator" met name voor HVLP verfspuiten en als je grote objecten
Vleugels, rompen, aanhangers (lees lange slangen) hebt gaat dat ideaal, reduceer en tankie heb ik
dan vlakbij de spuit, en drukverschillen vangt t tankie op. 

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

rovelra

Gasfles aan de compressor aansluiten!!
Als je dan binnen wat doet ,kraan dicht van fles en mee naar binnen nemen.....

razorx

Thanx heren!

Ik zal jullie adviezen ter harte nemen.

razorx

Citaat van: C.punTeR op 25-09-2013 20:44:05
Een oude brandblusser?
Bij een permanente-druk,(met een drukmetertje )zit een autoventiel als vulnippel.

(wel leeg natuurlijk). ;)

Groet..
Goh wat kan een mens twijfelen, maar bovenstaand idee spreekt me toch het meeste aan.
Maar eens op zoek gaan naar en leeg blussertje met een paar liter aan volume.