Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

jeroen74

En ongeveer twee weken dat nicotine receptoren zich hersteld hebben tot normaal niveau. Elke drang naar een sigaretje daarna is dan puur iets tussen je oren en geen lichamelijke afhankelijkheid meer...

Vanmiddag had ik ook zo'n zin... Gewoon even grote jongen zijn en doorbijten.

razorx

Dank je Jeroen. Ik weet waarvoor ik het doe. Desalniettemin helpt jullie support.

In mijn hoofd ben ik niet aan het stoppen maar ben gestopt. Wat je zegt Jeroen, gewoon even grote jongen zijn.
En nogmaals dit valt allemaal in het niet vergeleken met de ellende die ik me anders zou bezorgen.

Werd wel tijd dat ik ging leren van mensen die me dierbaar zijn of waren. Zo cru is de werkelijkheid.

peteRRR

Citaat van: razorx op 17-07-2015 20:42:50
Heb het weer even zwaar met het niet roken.

Dat zijn de juiste momenten,....om het maar even weer iets duidelijker te krijgen dan de keer daarvoor,..het stoppen. ;)
Het is eigenlijk de verleiding die je steeds weer links laat liggen.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

KIM

Citaat van: razorx op 17-07-2015 20:42:50
Heb het weer even zwaar met het niet roken.

Wat mij nog het meeste helpt is het besef dat die paar dagen afkicken niets zijn vergeleken met de hel die je door moet als je longkanker hebt.
Dus wat zeur ik  ;D .

En Kornelis: Dat zoethout afgezaagd op sigaretlengte helpt me heel erg.  :eusa_clap:

Ik heb het gelukkig niet zwaar gehad met de afkick verschijnselen; alleen van de gewoonte.
Toch had ik zeker een jaar of 16 gerookt toen ik stopte.

Maar ik weet zeker dat je het kunt; volhouden want het is echt de moeite waard.

Vulk

Komaan Yits, ik wil volgend jaar terug van jouw heerlijke glimlach genieten op de rijtraining!

razorx

Grrr. Duizend bommen en granaten!

Had het Iwaw meter beter de kziegeenrukmeter kunnen noemen.
Achteraf was het ook wel te voorzien. Een standaard TFT scherm en zonlicht gaan niet samen. Zeker niet als het oppervlak glanzend is.
Volledig, maar dan ook volledig onbruikbaar. Hoe mooi het ook oogt als je door een tunnel rijdt.

De Iwnaw meter met het niet glanzende OLED display voor de 850 zal het in het linker roostertje wel .prima redden.
De halve dag bezig geweest met het mooi aanpassen van een 850 roostertje voor die kleinere Iwnaw meter. Begint er leuk uit te zien.
Toen frustratie nummer twee: Er is niet genoeg ruimte om een USB steker op het geheel aan te sluiten, voor als ik de programmatuur eens wil veranderen.
OK daar zijn weer oplossingen voor maar stond er niet op te wachten.

De rest van de dag sloot mooi aan op de voorgaande frustrerende zaken. Tijd om te stoppen.

Voor de 850 Iwnaw heb ik een kleine haakse USB plug nodig.
De Iwaw voor de 70 komt te vervallen. Dit wordt ook een Iwnaw meter met een groter display. Die OLED oogt te ielig in het grotere 70 rooster.

Zo en nou een pot Grolsch!

razorx

Ben nu eindelijk achter mijn sporadische starthikje.
Die vindt exact plaats op het moment dat de pre-start listener overschakelt naar de zo mooie Mercuric logging van de VS bin.

Vind alleen plaats met persistent logging aan. Kon dat zeer mooi zien tijdens de tests van de kziegeenrukmeter.

@Piet: Vindt gelukkig ook plaats met eerdere bin varianten. Puur het moment dat de Mercuric logging aan gaat.

elmarconi

--
Autogas Inside . . .

BBS

Citaat van: razorx op 18-07-2015 21:54:32

Had het Iwaw meter beter de kziegeenrukmeter kunnen noemen.

De "ikwilalleswetenmetermeteenscheefoog" meter? ;D ;D
Volvoloos....

Maarten-t5

Citaat van: razorx op 18-07-2015 22:00:44
Ben nu eindelijk achter mijn sporadische starthikje.
Die vindt exact plaats op het moment dat de pre-start listener overschakelt naar de zo mooie Mercuric logging van de VS bin.

Vind alleen plaats met persistent logging aan. Kon dat zeer mooi zien tijdens de tests van de kziegeenrukmeter.

@Piet: Vindt gelukkig ook plaats met eerdere bin varianten. Puur het moment dat de Mercuric logging aan gaat.

Gewoon de prestart listener eruit mikken. Permanent obd voor het starten en logging erna werkt in de praktijk veel handiger.

razorx

Heeft Piet een tijdje terug al voor me gedaan. ;) Werkt inderdaad handig. Het hikje blijft.

The Demon

Een hikje duid veelal op een iets te overmatig nuttigen van Grolsch.  :P ;D

UserID6342

Dat is ook niet raar met dat pisbier :evil: ;D ;D

Zonde dat het metertje voor de x70 zo slecht uitpakte Yits, erg jammer.  Maar ben er van overtuigd dat dit ook goed gaat komen, jou kennende !

volvobug

Valt daar geen matte folie over te plakken o.i.d.?

Handtekening? 85011806 en Saffronie.

KIM

De gekozen plek is uiteindelijk ook wel een van de minst gunstige plaatsen als het gaat over lichtinval.
Kun je het scherm niet kantelbaar maken? Voor de 850 zou dat nog passen in het design ook...