Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 55 gasten bekijken dit topic.

UserID6342

Dit is idd erg gaaf te noemen  :eusa_clap: :eusa_clap:

V70geRwin

Citaat van: razorx op 14-11-2016 20:33:46
En wie komt er net langs met een gaaf linker voorscherm, mystic silver?
Gerwin je bent een topper. Dank je!

Yits staat altijd klaar voor velen waaronder mij.
Wie goed doet...
Blij om iets.voor jou te.kunnen doen.

elianmars

Citaat van: V70geRwin op 15-11-2016 08:39:12
Citaat van: razorx op 14-11-2016 20:33:46
En wie komt er net langs met een gaaf linker voorscherm, mystic silver?
Gerwin je bent een topper. Dank je!

Yits staat altijd klaar voor velen waaronder mij.
Wie goed doet...
Blij om iets.voor jou te.kunnen doen.

:eusa_clap:


SB T-5R

Leuk je eens ontmoet te hebben Yits :)

razorx


razorx

#8690
Goedemiddag!

Gisteravond had ik gezellig bezoek van Nick en Koen.
Voor Koen mocht ik wat zaakjes uit zijn ECU halen. Aangezien hij een turbo motor in een 10V auto heeft laten bouwen mist hij de volgende zaken: Secundary air pump, Accelerometer en de 2e lambda sonde. In TunerPro is dat een fluitje van een cent die onderdelen uit te schakelen door het oorspronkelijke werk op Volvospeed. Koen zijn lambda lampje is nu uit. ;)

Ondertussen gaf Saskia zangles. De vader van haar leerling had zijn auto voor het huis geparkeerd. Een Ford 450. Voorzichtig gezegd is dat geen kleine auto. Een Hummer oogt sneu hiernaast.


Voor degenen die vinden dat Dirk een dik eindstuk aan zijn uitlaat heeft:


Nadat Drogon een paar duikvluchten op het hoofd van Koen had gedaan gingen de heren weer weg.

Over Drogon gesproken: Die is een waardig opvolger van FJ. Ik was even de kamer uit. Toen ik terug kwam betrapte ik hem op het volgende:
Eerst mijn koffie.


Vervolgens past hij mijn tune aan:




Toen hij besefte dat het een heterdaad was besloot hij maar bij mij te slijmen.


Wat is dat toch met die rare beesten waar ik mee opgezadeld wordt?

V70geRwin

Yits, je weet toch dat de beste manier van opvoeden is om zelf het goede voorbeeld geven  ;D

UserID6342

Moet niets van de Europeesche Fords hebben, maar de Amerikaanse vind ik super (altijd al gehad), de F-450 is echt een beul van een auto en in Nederland moet je voor sommige modellen groot rijbewijs hebben om te mogen rijden ermee (voor zover mij bekend). Maar euh standaard een 6.7 ltr V8 diesel erin  :eusa_clap: :eusa_clap:

Drogon is leuk, hij begint steeds meer streken te krijgen ;D ;D

elianmars


T5-4life

C70 T5 coupe LPI 1998 397 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 317 dkm

henry classic v70

Die beesten zijn graag in je nabijheid Yits, dat doen ze niet zomaar  :)
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

classicT5


Silverarrow

Die Ford... :o . In Nederland waarschijnlijk niet de meest praktische wagen. Liefhebberij of gebruikt'ie 'm voor z'n werk?

razorx

Citaat van: Silverarrow op 23-11-2016 18:12:16
Die Ford... :o . In Nederland waarschijnlijk niet de meest praktische wagen. Liefhebberij of gebruikt'ie 'm voor z'n werk?
Geen idee eigenlijk. Als er zanglessen zijn houd ik me altijd afzijdig. En inderdaad niet al te praktisch in Nederland. Al vind ik hem wel schitterend. In de laadbak lag een quad en het ding had nog een takel.

widebody

Citaat van: Dirk342 op 23-11-2016 13:29:56
Moet niets van de Europeesche Fords hebben, maar de Amerikaanse vind ik super (altijd al gehad), de F-450 is echt een beul van een auto en in Nederland moet je voor sommige modellen groot rijbewijs hebben om te mogen rijden ermee (voor zover mij bekend). Maar euh standaard een 6.7 ltr V8 diesel erin  :eusa_clap: :eusa_clap:

Drogon is leuk, hij begint steeds meer streken te krijgen ;D ;D

Ford:




;D