Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Gerald de Groot

Was Drogon niet toevallig aan het daten met een E-meeuw?  ;)
V70 T5 - 2001 - Geartronic - Mistral Green

macfocus

Citaat van: widebody op 23-11-2016 20:25:30
Citaat van: Dirk342 op 23-11-2016 13:29:56
Moet niets van de Europeesche Fords hebben, maar de Amerikaanse vind ik super (altijd al gehad), de F-450 is echt een beul van een auto en in Nederland moet je voor sommige modellen groot rijbewijs hebben om te mogen rijden ermee (voor zover mij bekend). Maar euh standaard een 6.7 ltr V8 diesel erin  :eusa_clap: :eusa_clap:

Drogon is leuk, hij begint steeds meer streken te krijgen ;D ;D

Ford:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/71/0d/af/710daf735bac786f767e70c914d66cc4.jpg

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/2c/6f/ec/2c6fec1e5d0e28192df31ab6ef260006.jpg

;D

Hoho, er zijn ook echte en degelijke Euro fords.
37 jaar oud en stil going strong.

Overigens is een F450 heel erg cool (en onpraktisch  ;D).


I started out with nothing and got most of it left (Seasick Steve)

widebody

Citaat van: macfocus op 25-11-2016 15:19:00
Citaat van: widebody op 23-11-2016 20:25:30
Citaat van: Dirk342 op 23-11-2016 13:29:56
Moet niets van de Europeesche Fords hebben, maar de Amerikaanse vind ik super (altijd al gehad), de F-450 is echt een beul van een auto en in Nederland moet je voor sommige modellen groot rijbewijs hebben om te mogen rijden ermee (voor zover mij bekend). Maar euh standaard een 6.7 ltr V8 diesel erin  :eusa_clap: :eusa_clap:

Drogon is leuk, hij begint steeds meer streken te krijgen ;D ;D

Ford:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/71/0d/af/710daf735bac786f767e70c914d66cc4.jpg

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/2c/6f/ec/2c6fec1e5d0e28192df31ab6ef260006.jpg

;D

Hoho, er zijn ook echte en degelijke Euro fords.
37 jaar oud en stil going strong.

Overigens is een F450 heel erg cool (en onpraktisch  ;D).


http://www.hermanns.nl/Volvo/Capri/DSC_9124.jpg
Klopt, maar 8cylinders bouwen kunnen ze niet. Vandaar ;D. Als je een betrouwbare 8pitter wil moet je een Dodge of Chevy nemen.(of een Cummins diesel :o) :o

razorx

Ik weet nog wel een leuke 8V met een goede motor (Tijdje mogen lenen):


Feest van een ding, maar wel trager  :evil:  ;D

widebody

Citaat van: razorx op 25-11-2016 15:48:56
Ik weet nog wel een leuke 8V met een goede motor (Tijdje mogen lenen):
http://www.paerlelectronics.nl/volvo/pontiac.jpg

Feest van een ding, maar wel trager  :evil:  ;D

Lekker deinen in de bocht ;D. Rijd fantastisch, een amerikaan. Maar niet te betalen in Nederland, helaas. Anders had er geen Volvo voor mijn deur gestaan maar een Tahoe met een Duramax erin :eusa_dance:.

UserID6342

#8705
Hele dikke eensch ! Ik kocht in '89 een nieuwe Chevrolet Corsica (volledig Amerikaans uitgevoerd en expres niet de Europese versie) met een 2.8 V6 voorin. Hele leuke auto om te rijden en vele malen beter als de dweilers uit de jaren '70, maar je kunt er compleet op leeg lopen door het belastingsysteem hier, niet leuk met zo'n ding en dan ook op LPI.

Toch, ik kijk er wel steeds voor, als ik een Mopar kan kopen tegen een goede prijs dan komt hij er absoluut !  Zo zoek ik ook nog steeds een Ford Mustang voor Jeffrey tot max de zogenaamde Ponycars (3th generation) toe, heb dat nu eenmaal beloofd aan hem....

stuuraandeverkeerdekant

Ford Mustang is wel heel erg gaaf!

Amateur by life, expert when I'll die...    Bloggie? hierzo!

classicT5

Mustangs ben je al te laat, zijn enorm in waarde gestegen. Niet meer voor "weinig" te vinden, ook niet in de us.

henry classic v70

Is die V8 waar op is gereageerd in "lachen op marktplaats" niet wat voor Jeff?
Enige wat dan minder aantrekkelijk zou zijn is het brandstof verbruik, maar op gas nog goed te doen
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

stuuraandeverkeerdekant

Citaat van: henry classic v70 op 25-11-2016 22:18:25
Is die V8 waar op is gereageerd in "lachen op marktplaats" niet wat voor Jeff?
Enige wat dan minder aantrekkelijk zou zijn is het brandstof verbruik, maar op gas nog goed te doen
Ha! Heb die link ook al doorgestuuurd naar mijn vader. Niet dat die hem zal gaan halen, maar hij is op zoek naar een goedkope wagen om in een paar jaar op te rijden en af en toe doe ik hem suggesties  ;)
Amateur by life, expert when I'll die...    Bloggie? hierzo!

razorx

#8710
Iets heel anders en heel persoonlijks:
Ik hoop er anderen mee te helpen.

Vorig jaar in oktober had ik de eerste signalen van een stevige overspanning. In oktober stortte ik in tijdens het werk. Ik wist me zelf op te pakken. Dacht ik. Het duurde maar een paar maanden dat de overspanning veranderde in een burn-out.

De eerste waarschuwingen had ik allang gekregen tijdens mijn overspanning: Van mijn omgeving kreeg ik al genoeg signalen dat ik niet te harden was. Zeikerds dacht ik. Zij kunnen niets hebben.

Oef fout. In december kwam ik al doorbuffelende in een burn out. Kort gezegd wil je dood. Gewoon om van het gezeur af te zijn. Een psychiatrische verpleger heeft me geholpen de eerste stappen te zetten om mijn leven om te zetten naar iets waar ik zelf weer een rol in wil spelen.

Hij heet me geholpen te begrijpen dat mijn inmiddels ex collega een vreselijke parasiet is. Het vrijmaken moest ik zelf doen.

Nu bijna een jaar later kan ik zeggen dat dit, vandaag,  de eerste dag is dat ik mij zelf hervind. Zo digitaal als dat ik in de ellende dook, zo digitaal lijk ik er ook weer uit te komen.

Hoe? Deels door je probleem te onderkennen, door lieverds in je omgeving die je ondersteunen. Naast de lepergnomen zijn er veel lieverds.
Dit is de eerste dag dat ik me weer een beetje normaal en sterk voel.

Zakelijk gaat het al een tijdje fijn. Oude klanten komen terug en nieuwe komen er bij. Ehh best wat.

Alleen maar door ze service te geven waar ze recht op hebben en ze vooral niet leeg te zuigen. En mensen die je niet als klant wilt moeten ook geen klant worden.

De tent draait weer!

-edit- En rookvrij! Ik ben weer terug. Het is niet te omschrijven, hoe je van de ene dag niets meer kan hebben en in de hel duikt en nu weer lucht hebt.
Ik houd rekening met een terugval, nee dat probeer ik te vermijden.

Mooier verwoord: Ik heb de vrijheid om mijn leven te kiezen.

Vive la vie!

henry classic v70

Wat goed Yits!! en vooral fijn dat je het gevoel hebt weer helemaal "jezelf" te zijn  :eusa_dance:
Is best een zwaar proces waar je doorheen bent gegaan en zegt dan ook veel over je doorzettingsvermogen en realiteitszin..
Super  :eusa_clap:
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

T5-4life

Mooi verwoord Yits. Hopelijk kun je deze weg vasthouden!
C70 T5 coupe LPI 1998 397 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 317 dkm

)()()sT

Goed bezig Yits!
Ik herken het gedeeltelijk; waarschijnlijk natuurlijk wel door andere zaken, maar toch. Ook ik heb door alle stress en verdrieten afgelopen tijd een burn-out gevoel gekweekt dit jaar. Dit wordt nu door recent nieuws van einde contract in m'n huidige functie weer versterkt. Lastig. Echter, de stap om met dat gevoel echt wat te doen is best groot. Het sluimert continu maar ongemerkt ga je maar door tot er echt een punt komt van "tot hier en niet verder."

Ik wens je iig. alle goeds!

UserID6342

Lieve Yits, ontzettend fijn om te lezen maar neem, juist nu, jezelf in acht en probeer niet te snel te gaan voor jezelf.... het aloude spreekwoord is nog steeds van kracht; komt tijd, komt raad (en herstel)