Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Helemaal met je eens dat je alleen maar respect voor deze mensen kunt hebben ! Ik persoonlijk heb niet zo veel met goede doelen voor mensen, voor dieren deze te meer ;D.

elianmars

de Boeing

Citaat van: Dirk342 op 19-02-2017 07:48:03
Helemaal met je eens dat je alleen maar respect voor deze mensen kunt hebben ! Ik persoonlijk heb niet zo veel met goede doelen voor mensen, voor dieren deze te meer ;D.

Hier kan ik mezelf ook wel in vinden (niet dat ik iets tegen mensen heb:). Wij hebben hier het natuurhulpcentrum in Opglabbeek die gelijkaardige dingen doen.

En even terug naar Volvo:

1. razorx 70classic
2. Ries van de Zilverschuit 70classic
3. T5-4life 70classic formaat
4. BBS de Altijd weer Donderen Classic
5. classicT5 70classic
6. TonV70R  70classic
7. de Boeing 850R

Al vraag ik me ook af of dit schermpje (misschien los van printplaat?) in de 850 niet kan komen zitten op de plaats van de oorspronkelijke boordcomputer? (is al een keertje te sprake gekomen dacht ik, al weet ik niet meer wat de uitkomst hiervan was  :) )

razorx

Ha leuk. Ik wacht nog even en dan zal ik de printplaatjes laten maken.
De displays en de microcontrollers zullen een week of drie nodig hebben.
De printplaatjes ongeveer een werkdag of zeven.

Ik heb indertijd inderdaad gekeken of ik het een en ander op de plaats van de BC kwijt kan. Het bleek geen fijne plek te zijn en je eindigt met heel dure displays met een afwijkende maatvoering. ;)

classicT5

Is in de asbak een optie? Gebruik die toch niet en dan houd je mooi stock interieur.

Als die klaar is wil ik dat wel proberen.

TonV70R

Citaat van: classicT5 op 19-02-2017 13:48:47
Is in de asbak een optie? Gebruik die toch niet en dan houd je mooi stock interieur.

Als die klaar is wil ik dat wel proberen.

Ik zat hier ook al aan te denken om hem een andere plek te geven.
Asbak misschien ook een optie. Zat aan rechterrooster van het middengedeelte. Links zit de telefoonhouder voor, gebruik beide roosters in het midden eigenlijk nooit.
Geen idee of het linkerrooster bij het raam en het rechterrooster van het midden gelijk zijn.
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

de Boeing

Citaat van: razorx op 19-02-2017 13:10:53
Ha leuk. Ik wacht nog even en dan zal ik de printplaatjes laten maken.
De displays en de microcontrollers zullen een week of drie nodig hebben.
De printplaatjes ongeveer een werkdag of zeven.

Ik heb indertijd inderdaad gekeken of ik het een en ander op de plaats van de BC kwijt kan. Het bleek geen fijne plek te zijn en je eindigt met heel dure displays met een afwijkende maatvoering. ;)

ok, helder

UserID6342

Zit mij toch even iets niet lekker hiermee :(:

Ik weet nu even niet hoe Yits hier zelf tegen aankijkt, maar als ik het zo lees moet het allemaal meer maatwerk worden als een universeel iets.  Dat is toch niet haalbaar voor Yits qua kosten jongens, kom op !  De een wilt hem in het linkerrooster, de nader in het midden, nummer 3 in de asbak, misschien ook nog eentje in de zonneklep, de andere wilt de lamellen van het rooster doorgeprint hebben.  Dat is geen doen in mijn ogen.

Ik denk dat je het zo moet stellen; voor dat geld krijg je een werkende meter / display en het zit ingebouwd in een passend roostertje voor of een x70 of een 850 zoals de foto's laten zien.  Waar je dat metertje vervolgens zelf plaatst / wilt plaatsen is jouw ding, maar niet meer die van Yits lijkt mij.  Uiteraard, en dat zou ik zeer zeker doen als ik Yits was, vervalt de garantie meteen als de print van het display word gehaald om ergens anders te plaatsen.  Ik heb namelijk gezien hoe teer dat spul allemaal is en het is echt niet hufterproof.

Zal wel weer lulliger mijn strot uitkomen als ik bedoel, maar dat zijn jullie wel gewend van me ondertussen.

BBS

Het was ook meer een vraag wáár de meter zou komen.
Als de roosters onderling gelijk zijn kan hij natuurlijk eenvoudig van links naar rechts geplaatst worden.
Nu het blijkt dat dat niet kan, komt ie gewoon in het linker rooster te zitten. Makkelijk zat ;)

Het waarom van mijn vraag?
Esthetisch gezien zou het mooier zijn als ie in het midden kwam, daar zitten de oliedruk en AFR meter ook in de kudasteun. Vandaar mijn vraag.....
Volvoloos....

razorx

Je voelt het goed aan Dirk. Het is heel veel werk een frame te ontwerpen dat precies past. Ik ga dan ook niet nog meer framepjes maken dan die ik er al bij lever. Wel is het zo dat het metertje over genoeg schroefgaatjes beschikt voor een eventuele andere montage. ;)

Lammert

Mooi werk Yits, en ik doe graag mee met de group-buy ;D

1. razorx 70classic
5. classicT5 70classic
6. TonV70R  70classic
7. de Boeing 850R
8. Lammert

UserID6342

1. razorx 70classic
5. classicT5 70classic
6. TonV70R  70classic
7. de Boeing 850R
8. Lammert 850

classicT5

Oh sorry, zo was mijn vraag niet bedoeld hoor. Het is meer een idee, waar ik zelf mee ga freubelen.

Heb Yits zijn inspanningen op een voetstuk staan, daar ga ik niet aan zagen :)

razorx

Citaat van: classicT5 op 20-02-2017 11:26:36
Oh sorry, zo was mijn vraag niet bedoeld hoor. Het is meer een idee, waar ik zelf mee ga freubelen.

Heb Yits zijn inspanningen op een voetstuk staan, daar ga ik niet aan zagen :)
Dat laatste doe ik zelf wel hoor. ;D Je moest eens weten, terwijl het ontwerp soort van klaar was hoeveel exemplaren ik heb gemold.
Ik snap wat jij bedoelde. Maar het is weg goed dat Dirk aangaf dat een veelvoud aan varianten voor mij niet te doen is. ;)

Geef me een maand, dan heb ik alles binnen en klaar.
Wachtend op onderdelen en de printjes ga ik binnenkort aan de gang met de bin variant van Piet die naast die veelvoud aan informatie ook nog eens de standaard foutmeldingen mee zendt.

TonV70R

@Dirk342, je zegt precies wat het is, dus geen probleem ;)

Yits, terecht dat je maar 1 model voor elk soort maakt (850 en classic).
Heb geen idee of de middenrooster rechts gelijk is aan het linker rooster bij het raam, heb ook nog niet gekeken.
Past het is het mooi, anders wordt het gewoon aan de linkerkant.

Mooi dat de IWAW meters in productie gaan :eusa_clap:
Ik waardeer het alleen maar dit soort acties.
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022