Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

TonV70R

Achteraf betalen via klarna, eerst de onderdelen binnen en dan pas betalen. Doe ik ook, werkt perfect.
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

Blok70

Citaat van: V70geRwin op 28-04-2018 10:05:57
Citaat van: razorx op 27-04-2018 22:43:03
Reactie van Autoduc letterlijk nu:

Citeer
Dear customer,
We received the package from you.
In order to be able to refund the money back to your account,
Please enter in your profile on our web site and put the IBAN!
Send us an email with the confirmation and we will refund the money back into your bank account.
As soon as you will put the IBAN number in the order, we will refund the money back.
Looking forward your confirmation!

Looking forward your answer.

Als je zo iets ontvangt. Tja ehh ze weten mijn rekening nummer toch? De zelfde rekening vanwaar betaald is misschien. Het kost dan moeite een correcte toon aan te houden op een openbaar iets als een forum. Toch moet dat. Met correctheid bereik je meer.

Goed ik heb de gegevens ingevoerd en hoop alsnog op een correcte afhandeling door Autodoc. Weet je: Ik vraag mij af  hoeveel klanten ik op lange termijn houd als ik zo zou werken. Maar meer nog heb ik medelijden met al die wellicht aardige mensen die bij de support afdeling werken en alleen maar te maken hebben met ontevredenheid. Dag in dag uit.

Ondertussen vreten de bazen zich op hun troon vet.

Was de laatste keer. Ik bericht jullie als mijn geld binnen is of als er tussentijds wat anders komt van Autodoc.

Heb dit al een aantal keer zo gehad Yits, het duurt ff maar je krijgt netjes je geld terug hoor.
Ze proberen je gewoon maximaal te binden.
Goedkoop heeft gewoon zijn prijs.

mee eens, maar je wanhoopt toch al  niet

razorx

Citaat van: V70geRwin op 28-04-2018 10:05:57
..
Goedkoop heeft gewoon zijn prijs.
Volledig waar.

Vanmorgen trof ik dit in mijn brievenbus:
Citeer
Dear Customer,
Please accept our apologies for the created situation.

We have sent your request to our financial department.
Please take into account that the transaction of the refunding takes from 2-4 working days and you will receive the money in the same way you have paid.

Wish you a great day!
Best Regards
Naam
The Registered Office: Berlin; Commercial Register Number: District Court Berlin, HRB 114045 B; VAT Reg No: DE260634589
Opening Hours:
Monday - Friday: 8:00 - 23:00

Saturday - 8:00 - 17:00

StefanCJ

Eindelijk, je moet soms even wat geduld hebben helaas.

Zelf bestel ik niet meer bij deze webshop. Ik heb goede ervaringen met Q-parts24.de (en nee, geen onderdeel van auto onderdelen 24 oid) en Bogijn.nl.

razorx

Goedenavond!

Een week of wat terug maakten de kippen een vreselijk tumult. Alsof ze ergens bang voor waren. Ik keek door het raam naar buiten en ontwaarde in de schemer een groot dier. Een grote lynx leek het. Dat reusachtige monster liep door onze tuin naar de schuifdeur. Hij deed zijn enorme bek open en toen kwam het: Een piephoog miauwtje.

Sas en ik hebben beiden een zwak voor katten. Maar wat was dit voor iets? Ik opende de deur en het beest liep naar binnen en begon me kopjes te geven. Nou ja, kopjes? Kopstoten leken het meer. Dit moest een Noorse boskat zijn of zo. Via internet was de eigenaresse in een half uur gevonden en stond blij bij ons op de stoep.

De kat vond het te leuk bij ons. Met medeweten van de eigenaar verblijft hij vaak bij ons. Hij is zo groot dat hij op het aanrecht kan kijken als hij op zijn achterpoten staat. We hebben hem Nordikat genoemd. Het is een Maine Coon en die stammen weer af van de Noorse boskatten. Voor zijn soort is hij wat groot.

Wat een lief en leuk beest. Al zijn de andere katten benauwd voor hem.

Verder heb ik me onledig gehouden met het prepareren van een reserve ECU voor Dirk. De EEPROM heb ik er uit gesoldeerd en een voetje mocht er op.

Dat soort soldeerwerk gaat het beste met een hete lucht station en koud vloeibare soldeer toegediend met een soldeer dispencer.

Zo kan de Ostrich makkelijk op de ECU aangesloten worden. Een Ostrich is ontzettend fijn al je on the fly je bin wilt aanpassen. Je hoeft niet meer te flashen immers.

Over Ostrichs gesproken: De mijne gaf na vier jaar dagelijks gebruik de pijp aan Maarten. Het Lithium batterijtje was op. Bij Farnel een verse besteld voor een paar euro en ik kon aan het vervangen beginnen.
Voor:

Na:

Wees bij het desolderen aan multilayer printen extra voorzichtig. Voor je het weet ruïneer je de doorverbindingen tussen de lagen (VIA's).

In en om het huis staat het ook niet stil. Saskia en ik hebben besloten dat we met zo veel mogelijk zaken "klaar" willen zijn voor de komende 25 jaar. Dat betekend ingrijpende aanpassingen en verbeteringen. Op dit moment wordt de tuin opgeknapt.

Vakantie zit er door de verbouwingen zowel financieel als qua tijd niet in. Om die reden hebben we besloten zo veel mogelijk mini uitjes te maken of regelmatig ergens een nachtje kamperen.

Vandaag was het een rondje met de scooter. Via de Diemer Zeedijk langs het Ijsselmeer naar Muiden om vandaar langs de Vecht via Weesp naar Driemond te gaan.

Muiden:

In Driemond heb je een super cafetaria aan het water. Zoals iedereen weet is het verplicht daar even te stoppen om een frietje te halen. De terugrit ging langs de Weespertrekvaart langs de vele maneges. Het was schitterend de veulentjes te zien dartelen in de weide.

Binnenkort moet ik de nokkenas keerring maar eens vervangen. Maar eerst moet ik de Workmate herstellen zodat ik de riemspanner voor de distributie in kan persen.

Genoeg typwerk. Ik ben toe aan een koel glas lijnolie.
Proost!

T5-4life

Wat een schitterend beest. De meeste mensen houden ze angstvallig binnen.
C70 T5 coupe LPI 1998 413 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 325 dkm

henry classic v70

Ja man da's inderdaad een joekel  :eusa_clap:

25 jr een onderhoudsvriendelijke tuin is wel heel prettig, hier ook maar eens over denken  ;)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

stuuraandeverkeerdekant

Hoi Yits,
Een vraagje over iets dat ik ooit op jouw blog heb gelezen (volgens mij) maar nu niet meer kan terugvinden. Ik kan me herinneren dat je een keer iets schreef over de km stand waarop er enorm veel aan onze auto's gedaan moest worden, en dat jij jouw auto net vóór die km stand had gekocht... Wat was die km stand ook alweer? 120.000 waarbij distributie etc gedaan moet worden? Een vriend van mij in Engeland heeft een wagen op het oog met relatief weinig km's. Weet nog niet hoeveel, maar leek me handig om daarvoor te kunnen waarschuwen.
Dank, en fijne zondag!
Thijs
Amateur by life, expert when I'll die...    Bloggie? hierzo!

razorx

Hoi Thijs. Zo ergens rond de 220dkm ben je aan de beurt qua onderhoud. Kan wat eerder of wat later zijn.

stuuraandeverkeerdekant

Amateur by life, expert when I'll die...    Bloggie? hierzo!

pwassink

Flinke Poes gheghe

Rest vd werkzaamheden ook weer zoals we t van u gewend zijn .. :-)
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

V70geRwin

Verbaast me niets dat hij juist bij jullie aan komt  :eusa_clap:

Ewout Schalkwijk

Leuk verhaal weer Yits. Waarom kom je niet een keer naar 'Hotel Reinemoen' om een eigen kat hier te vinden. Dit hotel staat bekend om z'n lage prijzen :D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

innocenti

Idd leuk verhaal weer. Dit soort verhalen is de reden dat ik zonder Volvo terug blijf keren op dit forum.

En wat een gave kat. Wij hebben  een Britse korthaar kater. Die geeft ook zo hard kopjes dat je soms bijna omvalt. En dat ook begeleid met een heel hoog piep miauwtje. Heerlijk.

Piet

We hebben hier twee van die grote main coons  rondlopen ( of hebben die katten ons rondlopen .. zou ook kunnen).
Bijzondere beesten...