Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

KIM

Zuur hoor...
Denk je alles een beetje knap te hebben.

Geen lichamelijk letsel is wellicht een troost; het blijft uiteindelijk toch maar blik.
Kost het je veel no-claim denk je? Wanneer je echt lang schadevrij rijdt, val je niet gelijk terug.

pwberg

Balen Ytis, zeker omdat hij net weer netjes op orde was.
Schadebedrag lijkt me wel mee te vallen, zeker als je de motorkap terug kunt motiveren.......
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

razorx

Wat die schadevrije jaren betreft zit ik nu al in een gevecht. Ik had het niet in de gaten maar jaren en verschillende verzekeraars terug zijn onzuivere schadevrije jaren in zuivere schadevrije jaren vertaald. Sinds kort vraag ik jaarlijks ter controle mijn schadevrije jaren op uit de roydata database. En ja hoor dit jaar heeft mijn vorige verzekeraar (Voogd & Voogd) weer een jaartje gestolen. Al met al veel gedoe. Sas is nu aan het overleggen met de tegenpartijen wat die eventueel contant willen zien.

Mijn schadebedrag zal inderdaad wel meevallen als ik de motorkap op orde krijg. Al ga ik dat niet in de kou doen. Vind de lak niet leuk.

Wat een nieuwe (oude) bumper betreft. Spuiten is voor mij geen punt. Misschien tijd voor een R bumper?

pwberg

Citaat van: razorx op 04-10-2012 20:18:59
Sas is nu aan het overleggen met de tegenpartijen wat die eventueel contant willen zien.

Veel schade aldaar?

Mijn schadebedrag zal inderdaad wel meevallen als ik de motorkap op orde krijg. Al ga ik dat niet in de kou doen. Vind de lak niet leuk.

Kijken of je hem een nachtje in een goed verwarmde garage kunt stallen en dan de dag erna proberen terug te vormen geen optie?
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

razorx

Citaat van: pwberg op 04-10-2012 20:23:11
Sas is nu aan het overleggen met de tegenpartijen wat die eventueel contant willen zien.

Veel schade aldaar?

Kijken of je hem een nachtje in een goed verwarmde garage kunt stallen en dan de dag erna proberen terug te vormen geen optie?

De eerste auto in het rijtje heeft schade in de achterbumper. Zowel deuk als lakschade.
De middelste auto wat trekhaak delen die de bumper raakten. Vergelijkbaar.

De mogelijkheid tot warm stallen moet ik nog even uitzoeken.

Ewout Schalkwijk

Sneu voor je Yits.. En natuurlijk ook voor Saskia. Die 'stalen' balk ziet er ook krom uit, of is dat een vast gedeelte van de bumper? De kap lijkt alleen een 'beetje' verbogen. Ik hoop dat je het weer in orde krijgt. Sterkte!

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

razorx

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 04-10-2012 20:30:20
Sneu voor je Yits.. En natuurlijk ook voor Saskia. Die 'stalen' balk ziet er ook krom uit, of is dat een vast gedeelte van de bumper? De kap lijkt alleen een 'beetje' verbogen. Ik hoop dat je het weer in orde krijgt. Sterkte!

Ewøut
Gelukkig is dat een gedeelte van de bumper. Aan de zijschermen geen schade. De kokerbalken ogen vooralsnog kaarsrecht.

The Demon

Chips Yits,

Staat NR-FH er stralend bij krijg je dit.
Succes met de afhandeling en het herstel.

Groet,
The Demon.

elmarconi

Sinds kort vraag ik jaarlijks ter controle mijn schadevrije jaren op uit de roydata database.

Kijk, dat is nog eens een tip! http://www.seps.nl/RD/RDFormulier.asp

Suc6 met de schade. Kost geld en deuk in ego van ega. Gelukkig niemand gewond.
--
Autogas Inside . . .

arjen850

Wat die schadevrije jaren betreft zit ik nu al in een gevecht. Ik had het niet in de gaten maar jaren en verschillende verzekeraars terug zijn onzuivere schadevrije jaren in zuivere schadevrije jaren vertaald. Sinds kort vraag ik jaarlijks ter controle mijn schadevrije jaren op uit de roydata database. En ja hoor dit jaar heeft mijn vorige verzekeraar (Voogd & Voogd) weer een jaartje gestolen. Al met al veel gedoe. Sas is nu aan het overleggen met de tegenpartijen wat die eventueel contant willen zien.

Wat een nieuwe (oude) bumper betreft. Spuiten is voor mij geen punt. Misschien tijd voor een R bumper?

En anders ligt er altijd wel wat bij Dirk of bij mij Yits, komen we zoals je weet altijd uit ;) Maar tis wel bale zo, succes met de afhandeling

V70geRwin

Altijd balen en helemaal alstie net weer netjes is.
Maar niet te lang aan denken en aan de klus!

Jack v

aai jammer Yits. balen kerel.

Ik sluit me bij Arjen en Dirk aan. pb ma wat je nodig hebt.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

razorx

Dank jullie jongens. Gedeelde smart is halve smart.
Ik zal nog even kijken wat er werkelijk aan de drie bumperdelen kapot is en dan wordt het pbmans en kijken wie wat beschikbaar heeft.

stefanhuijser

Klote Yits!

Hij stond nog wel zo mooi te glimmen verdorie!

Als je hulp nodig hebt dan staat klusteam Nijmegen en omstreken klaar! ;D

Gr. Stefan
(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5

Broabander

Sjit zeg Yits, succes met de afhandeling!
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.