Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

fbm

Citaat van: razorx op 07-11-2013 11:06:13
Ach weglopen doen die printjes ook niet. ;)

Als het toevallig ook in een 960II werkt (wat ik vermoed), dan is dat er al weer één minder!  :eusa_pray:

razorx

1. T5-forlife x70
2. The Boeing 850 (aanhanger ondersteuning is voor mij ook niet echt nodig)
3. Dirk342 850
4. Arjen850 850
5. razorx, Yits x70
6. razorx, Saskia 850
7. MikeyQR 850
8. KIM 850
9. The Volvoboy x70
10. Sammie x70
11. Hans Duiven 850
12. maartendeb x70 (4x knipper?)
13. )()()sT x70
14. s70mat x70
15. Rickgriem x70
16. The Demon 850
17. thuur x70
18. Ewøut x70
19. Ries van de Zilverschuit x70
20. henry classic x70
21. dbs1 x70
22. BVM 850
23. BBS V70 '97
24. spekkie99 x70
25. fbm 960II

svenerik

Bete Yits,

Als je uitval hebt op je bestel lijst door achterblijvende betalingen wil ik er graag een van je afnemen.

Ik verneem graag de kosten en je rekening nr (per PB) dan kunnen we het een en ander gaan regelen.

Sven.
855 R uit 1996 zonder trekhaak.

MikeyQR

Citaat van: svenerik op 07-11-2013 23:17:01
Bete Yits,

Als je uitval hebt op je bestel lijst door achterblijvende betalingen wil ik er graag een van je afnemen.

Ik verneem graag de kosten en je rekening nr (per PB) dan kunnen we het een en ander gaan regelen.

Sven.
855 R uit 1996 zonder trekhaak.

Uuhh Sven Yits woont om de hoek bij mij dus je kan hem zelfs ophalen als je toch deze kant opkomt, als je dat wil en als Yits er nog 1 heeft voor je. ;)

razorx

De voorraad is geen punt, er zijn net weer tien extra printjes en onderdelen binnengekomen. Ik zorg er voor dat ik die voorraad op niveau houd, in redelijke mate.
In het begin veel, veel later maar een stuk of vijf om niet te panieken. Allen hebben trekhaakondersteuning, mits de wagen dat ook heeft. ;)

Alleen de eerste zes, waarvan ik er drie gebruikt heb hadden dat niet.

@Mike: Dat is helemaal mooi!

razorx

Goedemiddag,

De laatste vier verstuurde comfortmodules bevatten een foutje:
De aanhanger knipper zal meeknipperen. Ook zonder aanhanger.

Je kan die omzeilen door de unit in te pluggen in de inleer modus. Dat wil zeggen kontakt op aan. Alarm op aan en dan de unit inpluggen. Wacht drie seconden tot de unit gaat knipperen. Dan zal het werken. Deze handeling is eenmalig tot de accu losgekoppeld wordt.

Uiteraard zorg ik voor een nette oplossing.
Mijn excuses voor het ongerief.

De versie zonder die fout heb ik vandaag bij Arjen en Dirk kunnen testen. Met en zonder aanhanger. Was gezellig. Erg leuk altijd die twee samen te zien werken. Heren: Bedankt voor de goodies!

UserID6342

Altijd graag gedaan Yits (en ik spreek ook namens Arjen nu).  Het is altijd gezellig als je er bij bent en leuk om het zo 'in progress' te zien met de aanhangwagenmodule.  Het werkt gewoon perfect !  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:.  Onderweg naar huis zojuist heb ik het hele apparaatje toch behoorlijk kunnen testen en ook geprobeerd fouten te krijgen maar helemaal niets van dit alles  :eusa_clap:.  Hij gaf geen enkele misklik en ging gewoon perfect.  Denk ook dat je jezelf zo ook iedere keer hebt verbeterd, wat gewoon geweldig is om te zien.

Mocht je hulp nodig hebben/willen met die rottige olieleidingen op de TT dan geef maar even een gil en doen we het samen, is geen enkel probleem en ik doe het graag voor je.

Arnie82

Goed bezig Yits.... Ikzelf heb al tijden een VW relais in de V die eigenlijk doe wat ik wil. Als ik die nog niet had was ik zeker klant van je geworden ;)
'08 V50 2.0D / Summum / Electric Silver 477 / VolvoTune(d) / Dynaudio / RTI / 17" Freja dark grey

rickgriem

Yits
die knippermodule is geweldig!
net even rondje gereden maar werkt perfect :eusa_dance:
bedankt

Hans Duiven

Vandaag zijn Marjan en ik bij Yits op bezoek geweest.

KnoertS70 en zijn vrouw waren daar ook zodat hij mijn VPB kon ophalen.
Diemen was voor hem wat dichterbij dan Nijeveen  :D

Gezellig ff koffieleuten (lekkere koffie!) en Yits zijn soldeerunit bekeken.

Terug naar huis via de Primark in Almere om wat goedkoop kleding te scoren..  wat is het daar toch druk!
Lekker zondagje met mooi weer

Dit is 'm dan:

Yits nog hartelijk dank voor je gastvrijheid en hartelijkheid!  Maar ook voor het produceren van de Yits-module    :eusa_clap:

Hans

razorx

Geen dank.
Voor mij was het een plezier zo'n kudde Volvisten op bezoek te hebben.

razorx

Met dank aan mijn medeforummers is het probleem van het gebrek aan behuizingen voor de comfortmodule opgelost.  :eusa_clap:
Mijn taak: Solderen, inbouwen testen en versturen. Daar ben ik dus ook mee bezig. Morgenavond gaan er weer een stel de deur uit. Bedankt voor alle hulp en het geduld!

Hans Duiven

Citaat van: razorx op 10-11-2013 21:33:49
Met dank aan mijn medeforummers is het probleem van het gebrek aan behuizingen voor de comfortmodule opgelost.  :eusa_clap:
Mijn taak: Solderen, inbouwen testen en versturen. Daar ben ik dus ook mee bezig. Morgenavond gaan er weer een stel de deur uit. Bedankt voor alle hulp en het geduld!

Ik zag vanmiddag complete pallets aan modules staan Yits  ;D

arjen850

Citaat van: razorx op 10-11-2013 21:33:49
Met dank aan mijn medeforummers is het probleem van het gebrek aan behuizingen voor de comfortmodule opgelost.  :eusa_clap:

En met dank aan jou, heb ik nu ook een aanhanger ondersteunende module, met 2 rooie lampies :eusa_dance: :eusa_clap: :D

fbm