Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

V70R^2

En ik wilde je nog sturen toen je die nieuw besteld had dat ik nog wel een paar reserve had liggen, lees ik nu dat het een bottlenek is geworden eerdat je lekvrij kan rijden...

Maargoed, het is binnen lees ik!

Dat 2018 maar een jaar vol rappe en probleemvrije kilometers mag worden!

razorx

Ik vervang ze inderdaad beide. Heb ooit de fout gemaakt de o-ring in het blok niet mee te vervangen.
Gaf een pittige lekkage.

-edit- Lulkoek verwijderd. ;)

razorx

Hmm Dirk en Piet tikken me tegelijk op de vingers. Ik hoef geen olie af te tappen.

Piet

En als je het al doet zo ik eerst de wagen opkrikken en dan pas de olie aftappen haha

Just kidding of course ...

UserID6342

Citaat van: razorx op 02-01-2018 22:06:27
Hmm Dirk en Piet tikken me tegelijk op de vingers. Ik hoef geen olie af te tappen.
;D hahahaha, het gebeurde ook geheel onafhankelijk van elkaar ;D

razorx

Goedemiddag!

Ik had al een tijd last van chronische vermoeidheid. Trappen lopen viel me zwaar. Het sporten daarentegen ging me wel goed af. Wellicht ook omdat ik me ergens overheen kan zetten als het echt moet.

De laatste week kreeg ik ook last van tintelende vingers en tenen. Bloedarmoede? Eergisteren wat Ijzertabletten en vitamine B12 gekocht: Een wereld van verschil! De tintelingen waren de volgende dag al bijna weg en ik heb een stuk meer energie. Achteraf niet zo gek dat ijzer tekort. Als (semi) vegetariër moet je al heel goed opletten op wat je eet, maar omdat ik gestopt was met rokenlette ik ook op mijn gewicht. 75kg is meer dan zat voor mijn 1m76. Dus ik at minder om mijn gewicht constant te houden, tja en daar ging het mis. Én vrijwel geen vlees of vis én heel weinig tarwe producten.

Die gebrek aan energie weerhield me, naast het weer, ook van werken aan de R. Morgen vervang ik de pakking en het O-ringetje van de olieretour van de turbo. De APK keurmeester vertelde me met grote stelligheid dat de wagen lekt bij de olieretour pakking. Vol achterdocht heb ik vandaag even gegluurd met een spiegel en een lampje. Je raad het al: De O-ring. ;) Het blijf me altijd verbazen hoe mensen soms onzin verkondigen met zo een stelligheid.

Enfin de verwachtingen voor morgen zijn goed!

Piet

elianmars

Fijn dat het voor jou goed uitpakt, Yits!

Ik heb al van alles geprobeerd tegen de vermoeidheid/lusteloosheid (met en zonder hulp van de huisarts), maar tot nu toe zonder resultaat  :-\

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

razorx

Citaat van: Piet op 06-01-2018 13:45:07
De O-ring
I told you ...

;) ;D ;D
;D Die I told you ring blijft me achtervolgen.

razorx

Citaat van: elianmars op 06-01-2018 13:46:12
Fijn dat het voor jou goed uitpakt, Yits!

Ik heb al van alles geprobeerd tegen de vermoeidheid/lusteloosheid (met en zonder hulp van de huisarts), maar tot nu toe zonder resultaat  :-\
Afschuwelijk.

razorx

Nadat ik zag dat het olieverlies meeviel, kon ik de eerste 130 kilometer rijden na het vervangen van de koppakking.
Uiteraard vervang ik die o-ring en pakking van de olieretour, maar ik kon in ieder geval testen.

So far so good. Geen KVS verlies, een stabiele kVS temperatuur en de wagen rijdt lekker. Het echte vertrouwen zal, zoals Kornelis ook al aangaf, pas veel later terug komen.

Morgen weer een dag maar vandaag was goed.

arjenT5R

Ahhh nice je hebt al een tour gemaakt! :D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

razorx

Citaat van: arjenT5R op 06-01-2018 21:16:18
Ahhh nice je hebt al een tour gemaakt! :D
Was toch wel spannend na al het werk. Maar ik juich nog niet. ;)

Ewout Schalkwijk

Tijd om eens een glas Noorse lijnolie te proberen. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein