Oof

Gestart door oof, 01-04-2008 00:09:32

Vorige topic - Volgende topic

oof

Oof
Beste volvo liefhebbers,

Om mij even voor te stellen ik ben 20 jaar werk inmiddels al een paar maanden als bijbaantje op zaterdag bij een volvo garage. Ben zelf ook druk op zoek naar een Volvo. Ik denk aan een 850 estate met leer. We hebben zelf vroeger een 850 t5-r gehad in het zwart. De auto is een paar maanden geleden net onder mij neus door verkocht in delden.

Ook nog een vraagje ik zag gister hier ergens een gratis site waar veel volvo folders op staan dus niet de site van Olaf ik heb geprobeert te zoeken met de search maar ik kwam er niet uit, Als iemand de link weet graag.

gr

mods edit
*** als titel is niet zo handig. Dus gewijzigd in Oof

whachamacollit

Welkom hier mijn beste Oof.
Ik ben zelf ook te moe om te zoeken naar folders er worden er hier zoveel  naar binnen geknikkerd.

"Is het sap het knijpen waard"

Freakybaby

Welkom Oof!

Enige vraag die in mijn rijst is waarom op je 20e al een estate? Geniet eerst van een sedan zou ik zeggen, een estate kan altijd nog komen  :eusa_whistle:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

whachamacollit

Citaat van: Freakybaby op 01-04-2008 00:26:09
Welkom Oof!

Enige vraag die in mijn rijst is waarom op je 20e al een estate? Geniet eerst van een sedan zou ik zeggen, een estate kan altijd nog komen  :eusa_whistle:
In een estate kun je ook heel goed genieten en komen en dan heb je die sedan mooi overgeslagen en heb je daarna ruimte genoeg om je berouw in rond te rijden?

Freakybaby

Vandaar ook mijn queste.

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

whachamacollit

Een queste, mijn beste, behelst een allesomvattend doel, een leidraad, een richtlijn als je wilt.

Freakybaby

Het doel is om de ruimte die berouw inneemt te besparen, daar de starter nog ruimte genoeg heeft om acties te ondernemen die hij zal berouwen

whachamacollit

Citaat van: Freakybaby op 01-04-2008 00:41:58
Het doel is om de ruimte die berouw inneemt te besparen, daar de starter nog ruimte genoeg heeft om acties te ondernemen die hij zal berouwen
Prachtig.

rifwachter

welkom op het forum
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

FGG

Welkom op 't Forum, Oof.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

993GT2

Wilkommen aufs Forum, ;D

En weer een (overigens niet denigrerend bedoeld) jonge gast die een roffel op het oog heeft.

Vind het wel, net zoals op de meeting in Nijmegen afgelopen weekend, opvallend om te zien, hier op het forum, dat er vrij veel jonge mensen of al een roffel hebben of er eentje willen.

Neemt niet weg dat ik je veel succes en plezier wens met je speurtocht naar een goeie en mooie 850!!!!

535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

jeroensmits

welkom,

ps 33 is mijn leeftijd ;)

oof

Allemaal bedankt voor de reacties. De keuze voor de esate staat nog niet helemaal vast. Het model vind ik wel mooier.
Niemand die dus een/de site met gratis volvo folders weet?

993GT2

Citaat van: oof op 01-04-2008 20:30:41
Niemand die dus een/de site met gratis volvo folders weet?

Bij de dealer zijn ze ook gratis en voor nop te plukken ;)  (850 folders wordt wat lastiger)
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

oof

Ik werk zelf op zaterdag bij Volvo dus dat is het probleem niet. Ik was zondag op deze site aan het rondstruinen en toen ergens stond een link naar allemaal ingescande folders die je online kan bekijken. Kan het nu alleen nergens vinden