wat kost een bestuurderszijde raamschakelaarpaneel??

Gestart door jberg, 02-04-2008 19:59:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jberg

ik kan in de usa voor 100 dollar aan een nieuwe komen, maar wat kosten ze in de nl???

gr jw

Marc-S70

Voor S/V70 nieuw en origineel Volvo € 70,- bij Elfrink in Enter, Overijssel.

jberg

voor een v70 bedoel ik dan

70 euro lijkt mij wat sterk om eerlijk te zijn, ik heb verhalen gehoord over bedragen van 150 euro

Marc-S70

Begin Maart was dit een actie met foto op hun site waar ik hier toch echt 70 Euries voor heb betaald voor mijn S70 MY98.
Ik kan het nu niet zo snel meer op de site vinden maar een belletje is snel gedaan

Tel: 0547 - 381539

Enno

ik herinner me prijzen van 135 EUR of zoiets dergelijks...

maar is ie werkelijk kapot?....misschien helpt schoonmaken wel.

jberg

heb alles al gedaan alleen na een half jaar ist weer hetzelfde gezeur, het plastic waar die koperen contactjes op zitten is helemaal gesmolten

elianmars

Ik heb de mijne ook schoon gemaakt, maar na een tijdje gaat-ie toch weer moeilijk doen.

Ook erg fijn dat-ie af en toe niet werkt, als je elke morgen en elke avond met een magneetsleutel een slagboom moet openen........

Bij www.estateservices.nl was de schakelaar een hele tijd in de aanbieding voor 90 euro.
Ik wilde er van de week toch maar eentje bestellen, staan ze er niet meer op........  :eusa_wall:

thuur

Topic van Louis al gezien? Die heeft ook het plastic weten te herstellen..


Gr ;)

EdWip

Citeer
Citaat van: jberg op 02-04-2008 20:24:10
voor een v70 bedoel ik dan

70 euro lijkt mij wat sterk om eerlijk te zijn, ik heb verhalen gehoord over bedragen van 150 euro

107,00 + 14.60 montage + btw = 144,70 euro in 2005. Nu zal dat inderdaad, incl. montage wel over de 150 euro zijn

Gr. Edwin