Wat is de langste periode dat jij geen auto bestuurd hebt?

Gestart door The Saint, 13-04-2008 10:24:08

Vorige topic - Volgende topic

The Saint

Ik heb nu een maand lang (and still counting..) geen auto meer bestuurd. De langste periode sinds het behalen van mijn rijbewijs. Wat is jou langste periode van 'onthouding'?
No shirt no shoes, no pinball

MarcoV

Twee jaar terug geopereerd aan een dubbele liesbreuk, heb hierdoor 2 maanden niets gedaan en ook geen auto gereden!

MarcoV :-[

Vertigo

95 en half uur...aan 1 stuk geen auto bestuurd. (Rijbewijs lag tijdelijk bij het openbaar ministerie in Zwolle).

Verder heb ik een keer 2 weken zonder auto gezeten (kennis van me vond het nodig om mijn auto om een boom te vouwen), maar heb in die 2 weken een taxi van mijn baas bij de deur gehad, dus heb wel kunnen rijden toen.

edwin2006

Euh meer als een half jaar :eusa_sick:Na een verkeerd gelopen hernia operatie kon ik weer opnieuw beginnen :evil:Leuk is anders maar je rust er wel heel goed van uit :eusa_whistle:

Marc O.

Dat was afgelopen week, toen we met collega's in de Ardennen zaten. Ben dinsdagochtend nog naar het verzamelpunt gereden en daar bij een collega in de auto gestapt. Vrijdagmorgen zelf de auto van die collega (een V70n 2.4T) terug naar NL gereden. Geloof niet dat ik eerder zo lang niet heb gereden.
...The Nile isn't just a river in Africa...

michiel

Eehh, die van mij heeft ook te maken met een ziekenhuisopname: 14 dagen agv een klaplong. Ondertussen gelukkig alweer 8 jaar geleden.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Snellebaksteen

14 dagen wegens het tijdelijk verhuizen van rijbewijs naar justitie  ::) :eusa_whistle:
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

animalT5R

1 x 1,5 maand ivm herstellen hersenbloeding en 1 x 4 maanden ivm herstellen rugoperatie.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

denkweb

why-not

elianmars

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

-D©©©L-

Ik heb ca 15 jaar niet achter elkaar gereden, m'n eerste schade slachtoffer was een koelkast...  ;D

Spin!

15 jaar lang...van het kinderstoeltje tot de passagiersstoel...en toen mocht ik eindelijk zelf een keer besturen...

Maar verder in 1999, 3 maanden vanwege ziekte.

www.vm-parts.nl

Freakybaby

3 dagen mijn rijontzegging in kreeg ik een klaplong. Toen ik na 16 dagen rijontzegging weer een beetje kon lopen nog maar niet gaan rijden. Heeft uiteindelijk 3 weken geduurt.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn