[850 Club Meeting] 07/09/2003: Wassenaar

Gestart door denkweb, 12-08-2003 10:42:15

Vorige topic - Volgende topic

Esveldt

Oke, is goed zaterdag ophalen!

Paul

:luxhello: :luxhello: :luxhello: :dance2: :dance2: :dance2:

ps. die kleine letters kan ik niet lezen.

Marc 0101.001

Citaat van: Esveldt op 20-08-2003 01:12:54
Oke oke, ik weet het ik, kan ook mee als introducee dus waarom er over doorgaan.

Inderdaad.

Wij willen gewoon voorkomen dat we straks een club van 1000 mensen hebben die allemaal gek van een Volvo 850 zijn maar ondertussen in een Japanner rondrijden. Dat is gewoon de filosofie achter de club, als jij je niet kunt conformeren hiermee moet je ook geen lid willen worden. Is niet bot bedoeld hoor, maar zo steekt de vork nu eenmaal aan de steel.

Esveldt

Hoi,

Nee, is goed begrijp ik wel.

Alleen even wachten we mij mee kan nemen!

En o ja, de vork zit in de steel. En dan steek je er mee. ;D

Paul

Geintje hoor niet boos worden!!!!

PieT111

......nog wat aanvullingen voor 7 september:

Voor degene die willen blijven slapen geldt een speciale prijs van 70 euro per tweepersoonskamer. De bedden kunnen uit elkaar dus de kamers kunnen gedeeld worden.

Er zijn ongeveer 12 kamers beschikbaar. Als je wil reserveren stuur dan een privébericht.

's Ochtends kan er tussen 8 en 10 ontbeten worden. De kosten hiervoor bedragen 2,50 per persoon.

De zondag is "all-in", er komen dus verder geen extra kosten bij voor de drankjes..........en ja, er is genoeg op voorraad ;)  

Busje komt zo!

ruud

moeten we niet beginnen met het plannen van het samenrijden, waar zijn de stop-/oppikplaatsen en hoelaat en van welke richting enz.

groet
ruud

(ps Rogier niet direct op slot doen, hebben we het al eens over gehad in het forum dat Klopt!!!!!, maar dat ging over een andere activiteit ;D)

Marc 0101.001

Wellicht is Wassenaar een goede verzamelplaats?  ;D  ;)

denkweb

[dip]Ben bang dat ik weer eens een keertje niet kan komen... [/dip]

ruud

Citaat van: Yellow Banana II op 28-08-2003 22:53:40
Wellicht is Wassenaar een goede verzamelplaats?  ;D  ;)

En dat was 't dan?
misschien mag ie toch wel dicht dan Rogier :-\

Marc 0101.001

Voor alle leden die willen komen: geef je a.u.b. zo snel mogelijk op. We hebben nog een week en willen uiteraard tijdig weten hoeveel mensen er komen. Tot op heden loopt het niet echt storm....  :-\

ineke

Citaat van: Yellow Banana II op 29-08-2003 23:12:13
Voor alle leden die willen komen: geef je a.u.b. zo snel mogelijk op. We hebben nog een week en willen uiteraard tijdig weten hoeveel mensen er komen. Tot op heden loopt het niet echt storm....  :-\

o.k, ok, ik (met 1 of 2 kinderen, denk ik) meld me alsnog aan maar ben mijn infopapiertje kwijt.
marc, naar wie kan ik mailen?
en het is toch niet echt heel erg als ik met mijn amazon (het is echt ook een volvo) kom want ik heb mijn 850 uitgeleend en weet niet of ie dan al weer terug is...????

groetjes,
ineke

Gert_T5

Lees dat het niet storm loopt, hoeveel is dat? Gaan er nog meer leden vanuit het noorden?

Marc 0101.001

Correctie, de aanmeldingen stromen inmiddels binnen!  :D We zitten al ruim over de 30 mensen. Het gaat weer lekker druk en gezellig worden. Nu hopen dat het weer ook een beetje mee wil werken.

rogier

Ik kan helaas niet, heb het te druk. Gelukkig staan er nog genoeg meetings op stapel voor de komende weken!

ruud

nou ikke sluit aan, vanaf een uurtje of half acht, wie nog meer?

Zippo

Wie komen er vanuit 't Oosten!?!?!?  ;D

Zippo