[850 Club Meeting] 07/09/2003: Wassenaar

Gestart door denkweb, 12-08-2003 10:42:15

Vorige topic - Volgende topic

denkweb

Wie zijn er van plan om te gaan naar deze toertocht + BBQ in Wassenaar?? Voor niet clubleden: deze dag is voorbehouden aan leden (en eventueel hun gevolg tegen een geringe bijbetaling).

mario

Citaat van: denkweb op 12-08-2003 10:42:15
Voor niet clubleden: deze dag is voorbehouden aan leden.

Volgens mij moet de uitnodiging beter lezen. Ik heb hem niet bij mij maar ik dacht dat er in stond dat indien je een niet-lid meeneemt deze eur. 25,00 moet betalen omdat dit de volledige kosten zijn.
:) ;) :(

denkweb

Joris_Scholte

Ja, ik heb vrij die dag, dus ik ga wel. Nog ff een co-pilot/navigator regelen...

rogier

Ik kom waarschijnlijk ook wel 8). Nu maar hopen op mooi weer :D

micdee

Wij komen ook... naar de BBQ... toertocht zal niet gaan... dan moet ik werken (nee helaas, ruilen gaat niet)

Reitse

BBQ lijkt me wel leuk om naar toe te gaan, als het niet teveel problemen geeft laat ik de toertocht liever langs me heen gaan, bij gebrek aan copiloten is een toertocht rijden niet echt geweldig...

Raf

ik zal er ook niet bij zijn!  :(
diezelfde dag is het clubdag (Kempenrit) van de SCCB; de Belgische Volvoclub!  ;D
die wil ik voor geen geld missen. naar gewoonte een zeer mooie rondrit en het gezelschap van een grote bende Volvo oldtimers.

deze sla ik dus over. op naar de volgende dan maar 8)
volgens mij is dat de Volvo klassiekersbeurs in Utrecht op 13 en 14 september!

Raf
De gustibus non disputandum est!

denkweb

Zelf heb ik de dag in overweging...

Reitse

De overweging is deels voor mij gemaakt.  :-\

Ik kan er helaas niet bij zijn, ik loop die dag in IJmuiden bij de Hiswa te water, vergezeld door familie. :)

Bij de klassiekerbeurs in Utrecht ben ik dan weer wel aanwezig  :D

Alle toertochters en BBQ'ers heel erg veel plezier en smaakvol eten toegewenst!!!

PieT111

Busje komt zo!

Erik_M.

Ik ben er ook bij !     :icon162:

Guido_Smit

Ik kom zeker ook! :)

Joris_Scholte

Voor degenen uit Oost-Nederland: verzamelpuntje afspreken?

rogier

Langs de A12 kunnen we ook nog een verzamelpunt afspreken aangezien de meeste mensen over deze weg zullen komen aanwaaien denk ik zo...