[850 Club Meeting] 07/09/2003: Wassenaar

Gestart door denkweb, 12-08-2003 10:42:15

Vorige topic - Volgende topic

LekkeRRRR

Al dat moois zorgvuldig 'verstopt' in het Wassenaarse groen....

Marc 0101.001

Is er nog iemand die gisteren per abuis de sleutelbos van PieT5 meegenomen heeft? Er zaten naast de sleutels van zijn 850 ook sleutels van de lease-Peugeot aan. PieT5 is aardig onthand omdat hij geen reservesleutels heeft van die Pug.... Wie-o-wie?

denkweb

Heeft de leasemij. ook geen reservesleutels??

Marc 0101.001

nee, zijn vrouw heeft de reservesleutels meegenomen van thuis. Alleen van de Volvo.....

Guido_Smit

De BBQ-dag met toertocht was weer eens mooi georganiseerd en geslaagd.
Aardige mensen, mooie volvo's, leuke toertocht en een prachtige lokatie "Buitengoed Hagenhorst" in Wassenaar.
Dank aan de mensen van de organisatie, die dit toch maar weer op zich genomen hebben.

Ook dank aan PieT5 en het zeer vriendelijke personeel, er kan echt niemand omgekomen zijn van de dorst of honger, was echt top!  :)

Groetjes: Guido en Ria.

Joris_Scholte

Was echt een leuke dag. Organisatie, bedankt!! :icon162:

Pretorian

Voor mij was het gisteren m'n eerste clubdag en ik moet zeggen dat het mij goed is bevallen. Hapjes en drankjes genoeg! Ik heb alleen nog een beetje last van "lasogen" van al die aardige pandjes waar we voorbijgekomen zijn! 8)
If you want the job done right, hire a professional!          Volvo 850 Club lidnummer 0703300

Gert_T5

Wilde langs deze weg toch ook even iedereen bedanken voor een prachtige dag. Absoluut voor herhaling vatbaar. Ook de fotograven bedankt, heb al weer diverse foto's van het forum gehaald. De vlotte thuisreis is ook weer voorspoedig verlopen. Dus kunnen we weer terugkijken op een geslaagde meeting.
Tot de volgende keer.
Gert en Thea :iconMisc6:

PieT111

Busje komt zo!

denkweb

En wie ga je er de schuld van geven??  ;D

Ben

Citaat van: PieT5 op 09-09-2003 10:31:06
Sleutels zijn inmiddels terecht :)

Op zo'n landgoed zou je eigenlijk lakeien verwachten die op je sleutels passen  ;D
Goed dat je ze gevonden hebt.

Rene

:389: Het was weer fantastisch :icontup:

:luxhello:

Volgend jaar weer ;)   :icontup: