s70 en Amazon Rutger B

Gestart door Rutger B, 17-04-2008 09:34:14

Vorige topic - Volgende topic

Thys

Rutger B

Zo gisteren zijn de  sierlijsten gebracht door Hengeveld  :eusa_dance: nog bedankt daar voor .

Vanavond de sierlijsten gemonteerd met behulp van mijn lieve vriendin die al een heuze volvo monteur wordt  ;D

Eerst alles schoon gemaakt en ontvet daarna nieuwe dubbelzijdig tape geplakt en monteren maar  :eusa_dance:

Volgende word denk ik een veerpootbrug  :eusa_think:

Jeff

Ben benieuwd hoelang het erop blijft zitten. Bij mij zitten ze weer los... :eusa_wall: En alles heb ik netjes schoongemaakt en ontvet.

Heb jij mee gespoten side skirts aan de binnenkant of niet? Ik heb dat namelijk niet en plak het op plastic, misschien dat het daar aan ligt...
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Rutger B

Hey Jeff ja zijn bij mij gewoon meegespoten als het goed is moet het blijfen zitten   :eusa_think:
maar ik zal ze in de gaten houden  ;)

Black Magic

Citaat van: Jeff op 18-03-2009 20:25:23
Ben benieuwd hoelang het erop blijft zitten. Bij mij zitten ze weer los... :eusa_wall: En alles heb ik netjes schoongemaakt en ontvet.

Heb jij mee gespoten side skirts aan de binnenkant of niet? Ik heb dat namelijk niet en plak het op plastic, misschien dat het daar aan ligt...

Ik heb ook meegespoten skirts en lichtjes afnemen met spoelthinner werkt perfect want bij mij zitten ze al een jaar of 2 muurvast.

elianmars

Wat heb je voor tape gebruikt dan? De strips die ik op roetmobiel heb zitten, zitten na een jaar nog muurvast. Daarvoor zaten ze op mijn 850 en vraag Eugène maar hoe makkelijk hij ze los kreeg (niet dus  :eusa_whistle:).

Jeff

Citaat van: elianmars op 18-03-2009 21:05:12

Wat heb je voor tape gebruikt dan? De strips die ik op roetmobiel heb zitten, zitten na een jaar nog muurvast. Daarvoor zaten ze op mijn 850 en vraag Eugène maar hoe makkelijk hij ze los kreeg (niet dus  :eusa_whistle:).

Geen idee wat voor tape het is, zoiezo van dat dubbel zijdige tape. Maar staat geen merk op, dus zal wel ff wat beter spul halen ;D...
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Black Magic

Citaat van: Jeff op 18-03-2009 21:16:31
Citaat van: elianmars op 18-03-2009 21:05:12

Geen idee wat voor tape het is, zoiezo van dat dubbel zijdige tape. Maar staat geen merk op, dus zal wel ff wat beter spul halen ;D...

3M lijkt me wel oke dat is het orgineel ook volgens mij.

Rutger B

Vandaag weer wat binnen gekregen met dank aan dit forum  :eusa_dance:

Een andere armsteun/beker houder

Voor ( nou ja hij staat boven op de nieuwe  :eusa_shhh: )

Na

lijkt wel wat andere kleur door de flits maar  staat nu weer super netjes nou nog eens  tegen een volleer interieur aan wandelen  :eusa_angel:

Ook nog thermostaat vervangen want hij bleef op 20 voor staan staat nu weer mooi op kwart voor  :eusa_whistle:

blauweroffel

Ziet er weer netjes uit.
Volleer interieur: ik heb gisteren op MP nog iets voorbij zien komen.
groet

BR

Rutger B

Na wat omsneupen  op internet tegen een ander  interieur aangelopen namelijk Leer Met alcantara
En een elct bediende bestuurders stoel  :eusa_dance:
Vanmorgen opgehaalt vanmiddag geplaatst  ;D

Er was wel wat voorberijding nodig dus vrijdag avond  alvast achterbank plus bijrijders stoel gedemonteerd

vanmorgen de  bekleding gehaalt  vanmiddag gemonteerd

Elct bediende stoel werkt helemaal perfect  :eusa_dance:

Alleen de nieuwe achter bank is verwarmd maar kon zo niet zien of de mijne voorbedraad is voor achter bank verwarming  :eusa_think:

elianmars

Heel mooi, Rutger!  :eusa_clap:

Lag het kabeltje gewoon onder de stoel, zoals ik al vermoedde?

Rutger B

Citaat van: elianmars op 04-04-2009 16:25:02
Heel mooi, Rutger!  :eusa_clap:

Lag het kabeltje gewoon onder de stoel, zoals ik al vermoedde?

Jazeker je had helemaal gelijk links zat mooi een extra kabel zekring onder de motor kap er bij  in gedrukt en werkte perfect  ;D

Sbv

Netjes Rutger, Zo is het interieur uit mijn S70 destijds ook gehaald. Achterbank konden we gelijk gemonteerd. voorstoelen los meegenomen.

Wat wordt de volgende aanpassing ?

UserID6342

Netjes hoor Rutger, ziet er super uit.