Wat heb ik nu weer aan mijn trekhaak hangen

Gestart door Methode, 22-04-2008 22:39:22

Vorige topic - Volgende topic

bassie81

--BUMP--

Op het moment staan er hier thuis 2, eentje van mijn broer en eentje van mij. Een 345 GLS 2.0 en een 343 DLS 2.0 welteverstaan. Prachtige wagens met echte Volvo-motoren!  :eusa_clap:

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Bas850

"to finish first, you first have to finish"

thijsj

Citaat van: --BUMP-- op 30-01-2009 09:39:39
Een 345 GLS 2.0
Een estate? :eusa_shifty: ...leuk spul hoor, zo'n collectie 300's ;)

R o b

Snellebaksteen

Gisterochtend even een schuifpui opgehaald. Moest ik wel eerst even een rekje bouwen om het te kunnen transporteren maar het ging erg goed en gemakkelijk.

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

eau rouge

In een ver verleden heb ik nog met een alfaatje geracet, altijd een V70 als trekbeest gehad. Dat zag er zo uit :eusa_eh:

Die combinatie kwam overal, van Hockenheim tot Brands Hatch, nooit problemen, soms wat rokerige koppelingsplaatjes als ik door het tunneltje van Assen reed....  :-\

eau rouge

Deze vond ik op een Zweedse site, leuk idee....  ;D ;D ;D ;D

marcelV70R

eau rouge

ben ik nog eens helemaal mee naar Frankrijk gereden in 1998.......
boompje wegbrengen   :eusa_whistle:

Simplicity

Aangezien ik alleen een stekker heb voor de de verlichting van een aanhangwagen maar geen kogel gebruik ik de ouwe trouwe 245 voor de trailer. Vandaag "even" naar de keuring geweest en een plaatje gemaakt

20VGLT

ik gebruik de 854 glt eigenlijk overal voor, bouwklussen, verhuizingen enw eet ik wat niet allemaal.
Regelmatig hangt er een tandemasser achter vol met grind, grond of zand.
Daarnaast heb ik er vaak mijn eigen enkelassertje achter hangen met of de jetski of de quad erop.
laatst naar mijn idee iets te zwaar getrokken had er een tandemasser met 2700 kg grind erop achter hangen, het remmen ging prima maar de bochtstabiliteit was niet al te best meer...

Marc O.

Hhhmmm......deze hadden we er een paar jaar geleden één keer achter hangen, maar nu toch besloten om hem er uit te doen (camperen is toch niet helemaal "ons ding" en daar komt bij dat het niet echt comfy slaapt in een bed van 2 meter lengte als je zelf 2.05 meter bent ;D).

http://link.marktplaats.nl/244929270

Sorry voor de shameless plug  :eusa_shifty:
...The Nile isn't just a river in Africa...