30-04 Wat ga jij doen,en waar?

Gestart door animalT5R, 28-04-2008 18:56:42

Vorige topic - Volgende topic

animalT5R

Vraag me af wie wat gaat doen met koninginnendag en waar dat gaat plaats vinden.

Zelf ben ik de hele dag in Leiden te vinden[op de garenmarkt] met een telekraan,gewoon aan het werk dus.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

t5karel

Citaat van: animalT5R op 28-04-2008 18:56:42

Zelf ben ik de hele dag in Leiden te vinden met een telekraan,gewoon aan het werk dus.
mee eens ,we hebben heel de week de winkel los.Ons cultuurdorpje trekt nogal wat mensen, dus vol aan de bak ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Joris_Scholte

Had nog een uitnodiging open staan om ooit met de regiomanager van NS Reizigers mee te gaan als hij weer eens een rijdienst zou hebben. Deze man doet regelmatig nog diensten op de werkvloer. Toevallig heeft hij woensdag een late dienst, en ga dan mee. Had anders gewoon moeten werken.

BBS

Wij hebben gisteren in prachtig mooi weer de sleurhut alvast naar de camping gebracht en in gereedheid gebracht.
Morgenavond gaan we er definitief voor een paar dagen naar toe, tot en met aanstaande zondag.
Op koninginnedag gaan we hoogstwaarschijnlijk met de roffel naar de vrijmarkt in Meppel en daar even lekker rondlopen.
Op Donderdag en vrijdagavond gaan we nog even kijken in Zwartsluis naar de 2 jaarlijkse sleepbootdagen.
Volvoloos....

Emiel

Ga op een kleedje oude remschijven en gebruikte oliefilters verkopen... :eusa_dance:

Vulk

Aangezien dat hier geen feestdag is ga ik maar gewoon werken (laatste stagedag).

Duell

Koninginnedag in Hardenberg.  ???  Maar dat alleen omdat m'n meisje daar vandaan komt.
Kan me nog niet voorstellen dat het daar zo ontzettend spannend is.
Maar als ik mijn meisje er een plezier mee doe wil ik best 2 en een half uur in de 850 heen en daarna weer terug.  :eusa_shhh:

ief

Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

-D©©©L-

De tuin doen, ik had grind. Nu heb ik een mooie verzameling veelkleurige planten  :eusa_think:

Starbuck

Wij gaan dinsdag binnen en 30/04 wordt ons zoontje geboren.
Daarna heerlijk 5 daagjes vrij met vrouw en kinders, super!
Dus is jullie feestdag ook voor ons een hele speciale dag in wording! :eusa_clap:
Kunnen we samen vieren! :eusa_dance:

Spin!

Gewoon naar Den Bosch, lekker lam op een terrasje zitten en bij slecht weer binnen...en mezelf verwennen met dat gerstenat! Een aantal knipogen naar langs hobbelend vrouwlijk schoon niet uitgesloten  :eusa_shifty:

www.vm-parts.nl

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

BenC70ES

Op weg naar Spanje met de MTB op 't fietsrek uiteraard  :eusa_dance:

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

denjo

V70 T  +  480 Collection + VW Type 3 Notchback '68

kyro

met m,n luie klote op 't strand in tunesié ;D  :eusa_dance: