Kentekenbewijs Caravan in Gijzeling!

Gestart door Hans Duiven, 09-05-2008 23:48:41

Vorige topic - Volgende topic

Gmid

En na ontvangst van de papieren nog even duidelijk melden dat die 475 ook niet overgemaakt gaat worden. Hij had daar VOORAF overleg over moeten plegen, of tenminste contact op moeten nemen met jou. Dan hadden jullie samen naar een oplossing kunnen zoeken, bij twijfel een second opinion bij een onafhankelijk garage kunnen nemen, en dan kunnen kijken wie de kosten gaat dragen. Dit is absoluut geen manier van werken. Een beetje coulance kan altijd, maar altijd in goed overleg.
Volvo C30 '12

EVV

Misschien een domme vraag, meer heeft een V70 met turbo wel een luchtdruksensor? Heeft niet alleen de 2.5 10v motoren deze sensor aangezien die geen lucht massa meter heeft, omdat die andere motor electronica heeft?
Ik weet van de 400 serie dat de versies met Bosch electronica een lucht massa meter hadden om te bepalen hoeveel benzine er ingespoten kon worden, de versies met Bendix/Fenix electronica doen dit dmv de luchtdruk meter, gas klep positie schakelaar en lucht temperatuur meter.

Het is echt een rare reactie van de koper, als je van een particulier koopt weet je dat je geen idee hebt wat je koopt, en er niet iets van te verhalen valt, tenzij er duidelijke afspraken gemaakt zijn. Als hij dat risico niet had willen lopen had hij maar bij een garage een auto moeten kopen.

thuur

Spin!

Toch wel grappig dat je netjes zijn naam vermeld met **** ** ******, maar wel doodleuk zijn rekeningnummer vermeld  ;D

www.vm-parts.nl

Hans Duiven

Citaat van: Spin! op 14-05-2008 18:42:41
Toch wel grappig dat je netjes zijn naam vermeld met **** ** ******, maar wel doodleuk zijn rekeningnummer vermeld  ;D

Oh sjips, gelijk aangepast. Excuses.
Bedankt voor de tip!
Hans

Spin!

Citaat van: Hans Duiven op 14-05-2008 18:46:03

Bedankt voor de tip!
Hans

Graag gedaan, dat is dan 10 euro...ik vertrouw erop dat ik ze van je ontvang  :eusa_shifty:

;)

www.vm-parts.nl

Vertigo

Citaat van: Spin! op 14-05-2008 19:20:10

Bedankt voor de tip!
Hans

Graag gedaan, dat is dan 10 euro...ik vertrouw erop dat ik ze van je ontvang  :eusa_shifty:

;)

Als je z'n kenteken bewijs achter houdt, maak je misschien nog kans ;D

elianmars

Sorry dat ik het zeg, maar deze meneer zou van mij echt nooit die 475 euro krijgen. Als er een probleem met de luchtdruksensor zou zijn geweest, had hij dat eerst moeten vermelden.
Dan hadden jullie samen tot een oplossing kunnen komen.

Kost zo'n gevalletje echt zoveel?  :eusa_think:

Hans Duiven

Citaat van: elianmars op 14-05-2008 21:04:42
Sorry dat ik het zeg, maar deze meneer zou van mij echt nooit die 475 euro krijgen. Als er een probleem met de luchtdruksensor zou zijn geweest, had hij dat eerst moeten vermelden.
Dan hadden jullie samen tot een oplossing kunnen komen.

Kost zo'n gevalletje echt zoveel?  :eusa_think:

Het bedrag voor een luchtdruksensor ga ik morgen eens even checken bij Gerben Brouwer, want het lijkt mij nogal een stevige prijs.

Hans

Hans Duiven

Bedankt voor de tip!
Hans

;)

Doe me dan even je rekeningnummer  ;D

Hans (Die echt niet de beroerdste is)

elianmars

Citaat van: Hans Duiven op 14-05-2008 21:10:11

Bedankt voor de tip!
Hans

;)

Graag even het rekeningnummer van Rutger vermelden, dan kan ik ook een tientje verdienen  :evil:

Laserblue

Citaat van: elianmars op 14-05-2008 21:14:34
Citaat van: Hans Duiven op 14-05-2008 21:10:11

Bedankt voor de tip!
Hans

;)

Graag even het rekeningnummer van Rutger vermelden, dan kan ik ook een tientje verdienen  :evil:

Dan ben ik na jou  ;D  :eusa_dance:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Ludo

Citaat van: Hans Duiven op 14-05-2008 21:08:55
Het bedrag voor een luchtdruksensor ga ik morgen eens even checken bij Gerben Brouwer, want het lijkt mij nogal een stevige prijs.

in dit topic staat daar ook wat over.

elianmars

Na het topic, wat Ludo vermeldt, gelezen te hebben, heb ik even gezocht en kom op deze sensor uit:

En die kost in Amerika 163 dollar (is 105 euro.......) Zie hier

Hans Duiven

Maar 163 dollar is tegenwoordig toch al snel 50 eurocent dacht ik  :eusa_think:
Aniway, morgen informeren wat dat ding moet kosten bij een Volvodealer.

Thanks Elian!

Hans