Automatisch dimmende binnenspiegel

Gestart door volvov70, 14-05-2008 15:18:56

Vorige topic - Volgende topic

haasje

Ik heb bij mij de draad gewoon tussen het dak en de hemel geduwd vanaf de voorraam.

volvoc70T5

met dat auto knopje schakel je hem idd in..

Enno

met een stalen trekveer....heel voorzichtig.....was in 5 minuten gepiept...

Overigens is het 's avonds heerlijj ontspannend....zo'n spiegel...

Misha

Citaat van: -D©©©L- op 17-10-2008 08:06:25
Citaat van: Dirk342 op 17-10-2008 07:02:44
Jongens, niemand die het weet of het kan dat de binnenspiegel word aangesloten op de constante stroomdraad van bijv. de interieurverlichting ?  Klopt mijn gedachtengang wat betreft het knopje "auto" op de spiegel ?

Waarom leg je niet gewoon het stukje kabelboom dat erbij zit ?

Tja, op deze vraag komt maar geen antwoord.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

UserID6342

Citaat van: Misha op 18-10-2008 13:41:45
:) Tuurlijk wel, ik was alleen gisteren even "tijdelijk niet beschikbaar" zoals dat zo mooi heet. ;D Kijk, het enigste wat me tegen houdt om die kabel te trekken is het hemeltje, maar nu Enno het zegt dat hij het ook met een metalen veer heeft gedaan zal ik er ook maar eens aan beginnen. Bedankt allemaal en ik hou jullie weer op de hoogte.

Misha

Citaat van: Dirk342 op 18-10-2008 21:11:24
Citaat van: Misha op 18-10-2008 13:41:45
:) Tuurlijk wel, ik was alleen gisteren even "tijdelijk niet beschikbaar" zoals dat zo mooi heet. ;D Kijk, het enigste wat me tegen houdt om die kabel te trekken is het hemeltje, maar nu Enno het zegt dat hij het ook met een metalen veer heeft gedaan zal ik er ook maar eens aan beginnen. Bedankt allemaal en ik hou jullie weer op de hoogte.

Als je de zonneklepbouten links  losmaakt en de a-stijl bekleding is het 4 minuten werk en hoef je niet met trekveren in de weer, lijkt me meer risico dan even het hemeltje losmaken aan de voorzijde.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

UserID6342

Ben nu nog in de "wakker word fase", maar ga er straks aan beginnen..... eerst ff rustig wakker worden met bakkie koffie, forum, lekker alleen op me bankie (vrouw slaapt nog) dus gaat helemaal goed komen.

UserID6342

Wakker word fase is dus definitief voorbij, de volgende update is gedaan; IPD intervalrelais gemonteerd, werkt goed, kabel voor de binnenspiegel erin lopen frotten met een trekveer, wat een vlooienbaan (dat Volvo die er niet standaard in heeft hangen), zoeken na gele stekker onder dashboard en...... niets gevonden ???? Huh, nog eens een keer kijken met heeele grote lamp, der zit en hangt van alles maar noppes geel.  He, wacht ff daarboven hangt iets; ja hoor gele stekker met 2 aansluitingen, continu + en de massa. Mis dus en nu ?? Uiteindelijk die t@#$^kabel maar via een extra kabel van het contactslot aangesloten.  Het werkt dus !!

Enno

mooi dat het gelukt is ;)...

het aantal wagens met deze upgrade groeit wekelijks zo te zien ;) ik ben er nog steeds erg blij mee....