(relatief) nieuw op het forum

Gestart door PeterLwd, 19-05-2008 14:41:28

Vorige topic - Volgende topic

PeterLwd

Het moest er toch maar eens van komen.....

Sinds 4 weken in het bezit van een prachtige 850 T5 uit '95. Na eerst een jaartje in Italie te hebben rondgereden is ie naar Nederland verhuist. Ben er erg blij mee!! (uiteraard)

Hij is redelijk compleet en ziet er van binnen en buiten nog erg mooi uit. Wil her en der nog wat aanpassen. Het gaat mij dan meer om het interieur. Zo wil ik eigenlijk een bagagenet vanuit de achterbank naar het dak en cruise control inbouwen. Als een van jullie weet hoe ik dit het beste kan aanpakken hoor ik het graag.

Ik ben al een aantal weken op het forum te vinden (vandaar relatief nieuw) en ben zeker van plan vaak te blijven komen.

groet (uit Leeuwarden)

Peter

993GT2

Bienvenuti op het forum Peter ;)

Foto's zijn hier altijd welkom!!

Veel plezier met je T
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

FGG

Welkom op 't Forum, Peter.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

MJH

Citaat van: PeterLwd op 19-05-2008 14:41:28
Zo wil ik eigenlijk een bagagenet vanuit de achterbank naar het dak en cruise control inbouwen.

Allemaal uitgebreid op het forum te vinden. Je leert vanzelf hoe de zoekfunctie werkt (en dan mag je het mij uitleggen;D)

Welkom, in ieder geval!
[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]

herm

welkom op het forum,
als je een handleiding nodig hebt om een cruise-control in een 850 in te bouwen dan kan ik je daar (misschien) wel aan helpen. Weet het pas zeker als ik door mijn stapel documentatie gefietst ben.
Herm

MichielMaas

Veel plezier met je Volvo en welkom op het forum  ;)

rifwachter

Hallo Peter,

Welkom op het forum, veel plezier met je mooie auto.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Thys

Dag stadsgenoot:)

Welkom hier op het forum, veel plezier met de 850! Mocht je hulp nodig hebben met het inbouwen van de cruise control, geef dan maar even een gil, heb het al een keer bij de hand gehad

killerbee

He he  ;D eindelijk de weg gevonden  :P
Welkom Peter en een mooie hoor.
Nogmaals heel veel fijne roffel kilometers  :eusa_clap:

MarcoV

Welkom op het forum en vele veilige en plezierige kilometers met je volvo!

MarcoV ;)

Chris

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je roffel!

Rij veilig :)

Groeten,
Chris