850 CY klassieker

Gestart door The Saint, 20-05-2008 18:17:07

Vorige topic - Volgende topic

The Saint

Ik zag net in het blad "Auto Motor Klassiek" een advertentie van een 850 CY. Mooi, zo tussen al die DS'en, Alfa's etc. Zal heus niet de allereerste x zijn geweest, maar ik vond het toch opvallend. Is toch weer een aanwijzing dat het die kant (de goede kant) op gaat met de 850. Vooral de CY dan (denk ik).

Op deze site staat de auto:

http://www.500e.nl/overigen/
No shirt no shoes, no pinball

wastegate

Die ken ik heel goed. Die auto is perfect.

Ludo

Citaat van: wastegate op 20-05-2008 18:25:50
Die auto is perfect.

ja dat zeggen ze allemaal.
zó goed dat ze 3-4 maanden later voor 2/3 van de eerste vraagprijs nog steeds te koop staan.  :eusa_wall:

:evil:

wastegate

Dat zeggen ze allemaal ja. Maar ditmaal zeg ik het. Ik heb de auto gereden en weet hoe hij is onderhouden. Ik weet ook hoe hij oogt: klokgaaf.

reneetje

Citaat van: Ludo op 20-05-2008 18:28:22
Die auto is perfect.

zó goed dat ze 3-4 maanden later voor 2/3 van de eerste vraagprijs nog steeds te koop staan.  :eusa_wall:

Je bent in de war met een blauwe R sedan  ;)
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

reneetje

Citaat van: wastegate op 20-05-2008 18:34:42
Dat zeggen ze allemaal ja. Maar ditmaal zeg ik het. Ik heb de auto gereden en weet hoe hij is onderhouden. Ik weet ook hoe hij oogt: klokgaaf.

Mooie wagen hoor, 1 ding een beetje jammer................

Het is een automaat  ;D
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Ludo

Citaat van: reneetje op 20-05-2008 18:37:48
Citaat van: Ludo op 20-05-2008 18:28:22
Die auto is perfect.

Je bent in de war met een blauwe R sedan  ;)

nee hoor, een gele (estate).
staat nu nog steeds te koop.
vraagprijs is nu 13.250, terwijl die bijna een jaar geleden écht alleen maar aan de prijs van 18.000 zou weggaan.
het vermogen is er ondertussen wel van gestegen.  ;D

reneetje

Oke, die.

Ik weet welke je bedoeld.

Tja, de mijne heeft ook een klein jaar in de showroom gestaan voodat ik hen kocht, ze komen er van zelf wel achter als de vraagprijs niet rieel is. ;)
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Vertigo

In dit geval hecht ik persoonlijk zeker wel waarde aan het oordeel van Wastegate.

(daarbij komt nog dat hij voor zover ik weet geen persoonlijk belang heeft bij zijn uitspraak over de staat van die auto)

wastegate

Nee, van persoonlijk belang is geen sprake. Ik zou hem zelf hebben gekocht, maar ik heb al een R.

Vertigo

Citaat van: wastegate op 20-05-2008 18:57:53
Nee, van persoonlijk belang is geen sprake. Ik zou hem zelf hebben gekocht, maar ik heb al een R.

Dan doe je de MB 500 E toch gewoon weg, dan kan je een echte klassieker als die CY T-5R naast de R hebben :P

Ludo

Citaat van: reneetje op 20-05-2008 18:54:23
ze komen er van zelf wel achter als de vraagprijs niet rieel is. ;)

dat bedoel ik, zó goed zijn ze.  ::)
als mijn auto écht een bepaalde waarde waard is, (ook al is het een ouwe ketel  ;D ) gaat ie ook niet voor minder weg.
een auto die vandaag bv 15000 waard is, en waarvan dat de vraagprijs dan is, is dat over een paar maanden ook nog waard.
maar als diezelfde auto een paar maanden later nog maar bv 10.000 moet opbrengen, istie zelfs dat niet waard.

wastegate

Dan doe je de MB 500 E toch gewoon weg, dan kan je een echte klassieker als die CY T-5R naast de R hebben :P
[/quote]

Die suggestie hoorde ik vaker. Mevrouw Wastegate was er ook erg voor. Maar twee Volvo's, dat is net zoiets als twee vrouwen. Een is genoeg.

J a a p

Citaat van: wastegate op 20-05-2008 19:08:25

Die suggestie hoorde ik vaker. Mevrouw Wastegate was er ook erg voor. Maar twee Volvo's, dat is net zoiets als twee vrouwen. Een is genoeg.

Mwa, beetje afwisseling zo op zn tijd... ;D ;)
Wannabe C70 rijder.

wastegate

Citaat van: Claudia op 20-05-2008 19:11:54
Citaat van: wastegate op 20-05-2008 19:08:25

Maar twee Volvo's, dat is net zoiets als twee vrouwen. Een is genoeg.

Ach....het went snel hoor! (twee Volvo's dan he! :P)

Twee vrouwen hier in huis. Een van negen, een van 36. Het went nooit.