Werk in uitvoering. :-)

Gestart door -D©©©L-, 25-05-2008 17:33:42

Vorige topic - Volgende topic

-D©©©L-

Citaat van: daytonawim op 21-08-2011 23:05:29
Wat is dat voor mal putje in je schijf, of dient dat soms voor minimale schijfdikte ?

Ik zeg meestal dat dat de plek is om te voelen of ie nog warm is na een snelweg rit.
Heel soms is er 1 die er vrij snel achter komt dat ie in de maling genomen is.  ;D

elianmars

Citaat van: -D©©©L- op 21-08-2011 23:08:36
Citaat van: daytonawim op 21-08-2011 23:05:29
Wat is dat voor mal putje in je schijf, of dient dat soms voor minimale schijfdikte ?

Ik zeg meestal dat dat de plek is om te voelen of ie nog warm is na een snelweg rit.
Heel soms is er 1 die er vrij snel achter komt dat ie in de maling genomen is.  ;D

;D ;D

daytonawim

Dan heeft ie waarschijnlijk een tijdje een "warm" plekkie op zijn vinger :-)

-D©©©L-

En omdat het wat vroeg is voor de winterbanden, toch nog maar een setje verse zomerbanden eronder.
Helaas lijkt het erop dat 1 velg heb welke niet helemaal rond meer is.  :eusa_think:

viking_in_shorts

Dat klinkt bekend:  je had toch al eerder banden met hoogteslag en banden die dmv een scooter uitgelijnd moest worden?
Waren dat niet dezelfde velgen?

-D©©©L-

Citaat van: viking_in_shorts op 09-09-2011 10:26:19
Dat klinkt bekend:  je had toch al eerder banden met hoogteslag en banden die dmv een scooter uitgelijnd moest worden?
nee, dat was een andere set. Overgeigens niet met een scooter gebalanceerd maar per wiel op een Hunter machine.
Het probleem zat toen echt 100% in de banden.
Heb wel weer veel slechte wegen gezien de laatste maanden.
Affijn, heb twee nieuwe bestelt. kan ik die andere laten rechtmaken en heb ik nog wat achter de hand.

viking_in_shorts

Citaat van: -D©©©L- op 09-09-2011 10:29:00
Citaat van: viking_in_shorts op 09-09-2011 10:26:19
Dat klinkt bekend:  je had toch al eerder banden met hoogteslag en banden die dmv een scooter uitgelijnd moest worden?
nee, dat was een andere set. Overgeigens niet met een scooter gebalanceerd maar per wiel op een Hunter machine.
Het probleem zat toen echt 100% in de banden.
Heb wel weer veel slechte wegen gezien de laatste maanden.
Affijn, heb twee nieuwe bestelt. kan ik die andere laten rechtmaken en heb ik nog wat achter de hand.

Dat zeg ik ... :eusa_shifty:

Dacht meer: misschien dat het een voorbode was / oorzaak-gevolg / etc. Er zit in mijn auto ook een trilling waar ik niet blij mee ben (nieuwe banden, toch trilling=denk kromme velg)

-D©©©L-

Gisteren de benzinetank er onderuit gehad om de hitteschilden en tankbanden te vervangen. Ook zweette de tank iets op de manchet waar de vulpijp de tank in gaat. De vulpijp is vervangen door een ver gepoedercoat exemplaar en uiteraard alles wat er aan rubbers en slangen in de buurt zit.

Verder is de brandstof rail vervangen door een V70 versie, deze heeft geen drukregelaar meer op de brandstofrail meer zitten maar alleen nog een pulsdemper. De drukregelaar is verplaatst naar een plek net boven het subframe. Ergo, alles moest er aan geloven, van brandstofpomp tot brandstof rail.

UserID6342

jrkalf

Je gaat je bijna afvragen wat er nog origineel is aan die auto....

Is dit nu de befaamde Alter 4.32 subversie 1 ?
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

-D©©©L-

Citaat van: jrkalf op 12-09-2011 09:31:01
Je gaat je bijna afvragen wat er nog origineel is aan die auto....

Is dit nu de befaamde Alter 4.32 subversie 1 ?

Voor zover ik weet zit het stuur nog steeds links.  ;D

het is inderdaad Alter 4.32 subversie 1, maar omdat de drukregelaar niet met het juiste beugeltje vastzit nog wel als Beta.

-D©©©L-

-D©©©L-

Lekker een dagje vrij, dus wat doe je dan ?

Lekker shoppen !

(klik voor hi-res)

viking_in_shorts

Hahahah .. je gaat een lapjesdeken patchworken?

pwassink

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂