Werk in uitvoering. :-)

Gestart door -D©©©L-, 25-05-2008 17:33:42

Vorige topic - Volgende topic

fearless

Beterschap voor je vader.

EdenAli

Beterschap voor je Pa Marco
Enne werk je niet over de kop

Sterkte Ed en Ali.

den dis

Ook vanuit Belgie veel sterkte en beterschap gewenst.

Mvg
Dennis

Ludo

Sterkte in deze drukke tijden Marco.
En beterschap voor je vader!.

BenC70ES

Beterschap voor je vader Marco!

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

elianmars

Ai, ik lees het nu pas..... Sterkte en beterschap voor je pa, Marco!  :-\

-D©©©L-

Er weer verse APK tot 8 december 2012 op de 422R

daytonawim

-D©©©L-

Vanavond even de winterbanden onder de 422R gezet en wat klein onderhoudswerk gedaan.  Van die "dat moet ook af en toe" zaken; scharnieren/deurvangers smeren, deurrubbers in de parafine, bijwerken underbody coating, inspuiten van aanhangwagen contactdoos, schoonmaken van dakraam, parafaan en achterklep afwatering, zand uit de voorste spatlappen kloppen en ruitenwisserarmen bijstellen.

Ow, Emiel heeft gelijk:

Citaat van: Emiel op 12-11-2011 17:50:07
Denk dat het om de 2 maanden schoon moeten maken genoeg zegt over de kwaliteit van een BBK. Fatsoenlijke stofhoezen zijn gewoon een pre op een normale straatauto.

Heb rij nu jaren met Brembo BBK's (850 en S60) en heb nog nooit onderhoud eraan hoeven te plegen. Alleen 1 keer in 't jaar vloeistof verversen en schoonmaken als de blokken aan vervangen toe waren.

Voor de vorm heb ik bij het hermonteren nog maar een beetje vers kopervet op de glijvlakken gedaan, maar in m'n achterhoofd vroeg ik me meer af waarom ik ze uberhaupt losgenomen had...   ;D 

-D©©©L-

Ik kreeg het idee dat de koplampen minder licht op de weg gaven als voorheen, maar nader bekijken leerde dat er een waas op de binnenzijde van het koplampglas zat. Even loshalen en poetsen, en voila; Er zij (weer) licht !

Verder nog even een paar nieuwe lampjes in de tellerklok gezet, en ik moet zeggen... het staat niet verkeerd.  8)

klik voor hi-res:

arjenT5R

hey! had je die v70 klokken al?

mooi stuurtje btw  :D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Chris

Citaat van: -D©©©L- op 21-12-2011 23:45:08
Ik kreeg het idee dat de koplampen minder licht op de weg gaven als voorheen, maar nader bekijken leerde dat er een waas op de binnenzijde van het koplampglas zat. Even loshalen en poetsen, en voila; Er zij (weer) licht !

Verder nog even een paar nieuwe lampjes in de tellerklok gezet, en ik moet zeggen... het staat niet verkeerd.  8)

klik voor hi-res:
http://www.dcccl.nl/migrated/www.dcccl.nl/projecten/images/volvo850forum/422R/dashboard/01_nwe_tellerklok_lampjes_01.jpg

Zo dan, jij hebt dat interieur flink aangepakt. Staat gelijk een stuk moderner zo'n x/70 klokkenwinkel.

Mooi hoor Marco!

jrkalf

Als ik kijk naar die blauwe platen, lijkt het me zelfs een v70R klokken winkel. Mooi spul Marco... Mooie set upgrades ook, zo'n v70 klokken winkel past niet in mijn 1995'er ... :|
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

razorx