Werk in uitvoering. :-)

Gestart door -D©©©L-, 25-05-2008 17:33:42

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Mooi groen is ook nie lelijk ;D.  Voor onder de auto dan ;D :evil: ;D

Taranis

Citaat van: KIM op 31-07-2012 21:25:50
Volgens mij is het van een trekker  :evil:

Mooi JD groen  :P

;D

Blauw en groen is......... :eusa_whistle:

Serieus: ik wil Marco niet op ideeën brengen, maar ik dacht eigenlijk dat ie bedoelde dat ie een hybride 850R AWD ging bouwen :P

-D©©©L-

Hybride ?  Ja, het zou kunnen.  ;D

En uiteindelijk wordt het dat ook.  De koets is 850, de aandrijflijn V70xc (1997) en S80 (2007), motorkoeling en besturing is S60 (2001), het audio systeem uit een  S70R (1997), Remmen S60R.

ulkeman

Citaat van: maruska op 31-07-2012 23:22:20
wat een kleurenfestijn tegenwoordig ;D
ulkeman geel, jij groen.. who's/what's next ?

gaaf he is een keer wat anders als standaart zwart of blauw :P

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

-D©©©L-

maruska

is er een abonnement voor walhalla land te krijgen marco ? ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

pwassink

Verveel je je soms een beetje de laatste dagen ?

Mooie avatar trouwens :-)
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

-D©©©L-

De lengte draagarmen gecoat en samengesteld.

(klik voor hi-res)

En 6 nieuwe draarmbussen in het achteras lichaam gezet. Toch nog een behoorlijke klus als je de coating heel wilt houden...

(klik voor hi-res)

Ik wacht nog op het poedercoaten van de onderste draagarmen (de multilink as is een soort van double-wishbone constructie). Afbouwen gaat dus nog even duren. Zover als mogelijk is wil ik alles monteren.

Sbv

Mooi gezicht zo.

Goed bezig, gelijk alle rubbers vervangen

Taranis

Ik lees dit inderdaad met belangstelling mee. Binnen afzienbare tijd ben ik toe aan dezelfde klus (afgezien van het poedercoaten).

Krijg je die rubbers een beetje gemonteerd zonder speciaal Volvo-gereedschap of kun je niet zonder?

-D©©©L-

Je kan ze er met een ritsbeitel gewoon uitslaan.

Sbv

Citaat van: -D©©©L- op 04-08-2012 22:52:57
Je kan ze er met een ritsbeitel gewoon uitslaan.
en erin ? persen ?

-D©©©L-

Ja, persen/trekken. Gewoon met een M12 draadeinde en een boel pasbusjes.  Tot 4 keer toe de draad van de stalen draadeinde gestript. Ze zitten dus wel vast....

-D©©©L-

Iemand ervaring met revisie van het gebruikte achterdifferentieel (type 1065) ?  Deze zit ook in de laatste 960 modellen.

razorx

Het wordt een bijzondere auto die jij maakt. Zo mag het wel gezegd worden.
Veel eerder had ik al de eer om in jouw blauwe te mogen rijden en ervoer die wagen als erg stil en strak qua wegligging.
Nu ben je bezig een wagen naar eigen wens te maken. Wat ik het leukste vind in je topic, is dat het praktisch gebruik , het doel, nummer één staat. Zouden er meer mogen doen. Ik streef naar het verbeteren van mijn wagen gedurende mijn bezit in plaats van verval maar jij gaat zoveel verder met de opbouw van wat nieuws.

Om de oorspronkelijke vraag niet te laten verzinken door commentaar en complimenten:
Citaat van: -D©©©L- op 05-08-2012 00:11:40
Iemand ervaring met revisie van het gebruikte achterdifferentieel (type 1065) ?  Deze zit ook in de laatste 960 modellen.