Werk in uitvoering. :-)

Gestart door -D©©©L-, 25-05-2008 17:33:42

Vorige topic - Volgende topic

-D©©©L-

Citaat van: Richard850 op 20-10-2008 09:25:28
over een maand staat de volgende R klaar voor restauratie:P
Maak daar maar twee maand van en een deel restauratie  ;) 

De spuiter belde vandaag dat de voorbumper en de spoiler klaar waren, de rest komt deze week waarschijnlijk ook.
Voortmaken met opbouwen van de neus, dus.  ;)

Richard850

Citaat van: -D©©©L- op 20-10-2008 22:36:13
Citaat van: Richard850 op 20-10-2008 09:25:28
over een maand staat de volgende R klaar voor restauratie:P
Maak daar maar twee maand van en een deel restauratie  ;) 

De spuiter belde vandaag dat de voorbumper en de spoiler klaar waren, de rest komt deze week waarschijnlijk ook.
Voortmaken met opbouwen van de neus, dus.  ;)

Haha ook goed, 2 maand:D

Okay dan, ben benieuwd hoe het gaat worden:D

-D©©©L-

Het was weer pakjesavond vanavond. Er stond een mooie grote doos met onderdelen voor me klaar in de werkplaats, wat een servies.  :eusa_clap:

Een viertal verse afveeg rubbers voor de zijruiten:
(klik voor hi-res)

Een interieur filter houder met een koolstof/multi filter:
(klik voor hi-res)

En, om het neusje weer een mooi fripse uitstraling te geven, een setje verse mistlampen:
(klik voor hi-res)

En heeeeeel veel zakjes met rubbertjes voor de deurklinken, div schroefjes, div. clips, anti steenslag folie, SRS voorruit sticker, antenne montage moer etc etc. 
Vanavond de verloren tijd van de 609R LPi pomp perikelen weer ingehaald (moet af een toe ook wat verdienen he), morgen eens zien of ik tijd kan maken om de bumper(s) op te halen.

Meteen de start post van deze Blog weer eens bijgewerkt.

Spin!

Sinds wanneer passen die rubbers van de mistlampen in een R-bumper? Is mij toendertijd niet gelukt...zonder te knippen en plakken ( om ze vervolgens maar gewoon weg te gooien )

www.vm-parts.nl

-D©©©L-

Citaat van: Spin! op 22-10-2008 19:13:11
Sinds wanneer passen die rubbers van de mistlampen in een R-bumper? Is mij toendertijd niet gelukt...zonder te knippen en plakken ( om ze vervolgens maar gewoon weg te gooien )

Ik hou ook niet zo van rubbers, zonder past het meestal beter.  ;) ;D

-D©©©L-

Altijd mooi, dat verse spuitwerk. Hier de dorpel lijsten:
(klik voor hi-res)

Even snel op de wagen gehangen, kleed wel leuk aan:
(klik voor hi-res)

elianmars

Man, man, je wagen wordt met het uur nieuwer  8) :eusa_clap:

BartusKN

strak!!! mooie foto's ook  ;)

axelvr

Citaat van: -D©©©L- op 22-10-2008 00:57:06

En, om het neusje weer een mooi fripse uitstraling te geven, een setje verse mistlampen:
(klik voor hi-res)
http://www.dcccl.nl/migrated/www.dcccl.nl/projecten/images/volvo850forum/422R/verlichting/02_mistlampen_nieuw.jpg

even brutaal zijn : Wat kost dat?

gr Axel

Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

-D©©©L-

Omdat de prijs alleszins meeviel, toch nog twee nieuwe ruitrubbers voor de voorkant meegenomen:

En deze er samen met een andere ruit (al eerder gezet), een nieuwe raamgeleider (was gewoon weg  :eusa_shifty:) en een verse veger/afdeklijst in gezet:

Daarnaast veel klein prutswerk, clips & steunplaten voor de deurrubbers geplaatst. Afdek dopjes gezet (diversen), getest welke folie het beste werkt tegen het doorschuren van de lak, Elektrische antenne gereviseerd en de onderdelen voor de achteras opbouw bij elkaar gezocht.

Startpost ook maar weer eens bijgewerkt; het schiet mooi op !  :eusa_clap:

-D©©©L-

Citaat van: axelvr op 23-10-2008 19:27:38

(klik voor hi-res)
http://www.dcccl.nl/migrated/www.dcccl.nl/projecten/images/volvo850forum/422R/verlichting/02_mistlampen_nieuw.jpg

gr Axel

Ik heb de factuur daarvan nog niet, ben ook wel benieuwd.

Ludo

Citaat van: -D©©©L- op 24-10-2008 08:51:59
Citaat van: axelvr op 23-10-2008 19:27:38

(klik voor hi-res)

gr Axel

Ik heb de factuur daarvan nog niet, ben ook wel benieuwd.

186.97 euro incl btw, staat elders op het forum... 
;D

-D©©©L-

Vandaag de kofferbak van de 422R maar weer eens uitgemest (stond wat spul van de 609R in) en daarna verder met het interieur gebeuren.
Voor wie het spoor bijster was; de stand tot nu toe is dit.

Vanaf de linker kant ziet dat er dus zo uit:
(klik voor hi-res)

Vier boutjes en een stoel verder (ik word er handig in  ;D):
(klik voor hi-res)

Ook hier weer de extra laag demping onder de vloerbedekking. Het op maat maken is een beetje klooiwerk door alle hoeken:
(klik voor hi-res)

Een mooi schoon stuk vloerbedekking erover, en natuurlijk de clip voor de mat niet vergeten. De orginele stoel maar weer terug geplaatst (komt straks de maatwerk stoel weer in).

Gewoon een leuk plaatje vanaf de andere kant:
(klik voor hi-res)

De linker dorpel heb ik nog niet afgewerkt omdat er nog bekabeling van de parkeer sensoren en trekhaak langs moet. Ben nog aan het dubben wat ik zal doen met het stuur, dit is erg kaal. Een houten versie is niet onaardig (niet te glad ?), de "beige leder/berken hout" versie van een V90 is ook niet te versmaden (ja, dat past).   :eusa_think:

Taranis

Citaat van: -D©©©L- op 25-10-2008 22:08:00
Ben nog aan het dubben wat ik zal doen met het stuur, dit is erg kaal. Een houten versie is niet onaardig (niet te glad ?), de "beige leder/berken hout" versie van een V90 is ook niet te versmaden (ja, dat past).   :eusa_think:

Benieuwd wat je kiest. Mijn stuur is ook aan vervanging toe (ook kaal). Zat ook al te denken aan een stuur met hout maar ik wist niet dat het stuur van een V90 past. Is dat geen probleem met airbag oid ? Heb het stuur er nog nooit af gehad dus geen idee hoe dat in elkaar steekt...