Richard's 850 **EINDE PROJECT!! (15 Mei. '10) **

Gestart door Richard850, 28-05-2008 11:37:08

Vorige topic - Volgende topic

walter leever

Richard850

)()()sT

Schade, dat is balen.. Maar even een opmerking van huishoudelijke aard: ik mis toch echt foto's in dit weblogje  :police:;)

Richard850

Ja cker balen, maja... Eerste pagina, staan  ze allemaal:P:P

Richard850

Alleen nog ff een setje 16" originele wieldoppen zien te vinden voor een zachte prijs, dit is ook geen porem zo...

-D©©©L-

Als de verzekeraar van de tegenpartij een beetje wakker is, denken ze zo:

De waarde van jou wagen zonder schade is (aanname) 2400 euro.
De waarde van het "wrak" is (afhankelijk van de biedingen, aanname) 1700 euro.
Jou schade is in een dergelijk geval dus nooit meer dan 700 euro.
Aan jou de eer om aannemelijk te maken dat ie zonder schade meer waard was dan 2400.   ;)

elianmars

Citaat van: -D©©©L- op 20-11-2008 11:08:32
CiteerVanmiddag direct ff langs een erkend schadebedrijf gereden, die gokte op ongeveer €1750,- Ex BTW

Als die schade echt 1750 euro is, is ie economisch total loss. 'K zou het niet te hoog opspelen.

1750 euro voor een deuk in een deur? Is die deur van goud?  :eusa_think:

fearless

Sow mooi klote die deuk, maar gelukkig voor je is het gemeld. Was bij mij toen wel anders.  :(

Richard850

Ik ben ook benieuwd wat er gaat gebeuren, en wat nu de werkelijke schade is....

Ik houd jullie op de hoogte!

Richard850

Citaat van: -D©©©L- op 20-11-2008 18:42:54

Aan jou de eer om aannemelijk te maken dat ie zonder schade meer waard was dan 2400.   ;)

Dus waarschijnlijk totallos??

Sbv

Citaat van: Richard850 op 21-11-2008 10:29:05
Citaat van: -D©©©L- op 20-11-2008 18:42:54

Aan jou de eer om aannemelijk te maken dat ie zonder schade meer waard was dan 2400.   ;)

Dus waarschijnlijk totallos??
Bij mijn S70 kwamen echt belachelijk lage biedingen binnen. Kom met alle documentatie die je hebt, mogelijk dat men in de modellen gaat kijken voor een passende dagwaarde. Bij mij viel dat gelukkig erg gunstig

Richard850

Ow zo, ja idd..... Aan 1 kant ook wel zonde dat k me 18" eronder weg heb gehaald oogt ook een stuk beter, maja...

R o b

Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 20-11-2008 12:03:27
Citaat van: R o b op 20-11-2008 11:25:15
Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 20-11-2008 11:15:41

centen strijken en ...

Gun de schadereparateur ook eens iets Roger.....op jou hebben ze ook al niets kunnen verdienen:

Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 22-09-2008 11:47:57
Ik wil de schade uiteraard zo hoog mogelijk geschat zien worden, waarna ik het herstellen elders zo goedkoop mogelijk kan laten herstellen...

:eusa_shhh:

gun jezelf eens iets, kun je beter zeggen... uit ervaring weet ik dat verzekeringsmaatschappijen een verzekerde wel eens een poot uitdraaien... de werkelijk geleden schade wordt zelden volledig vergoed... als je dan de reparatie goedkoper of in de donkere variant van grijs ;D kunt laten uitvoeren... why not?

Wat ik bedoel begrijp je best. Door fraude zijn verzekeringen ook genoodzaakt hun regels aan te scherpen en dat zien wij dan weer terug in onze portemonnee. Zie ook dat "brommer-topic". Daarnaast vind ik jou opmerking meer plaats hebben in een PB richting de TS.

Rogers XC 70 2000

Rob, ik spreek niet over fraude.
Je mag toch zeker proberen om binnen de bestaande situatie (die je niet zelf veroorzaakt hebt) en binnen de kaders van goed fatsoen en verzekeringstechnische mogelijkheden, om het maximale aan vergoeding eruit te krijgen?
Vergelijk het met belasting betalen... ik veronderstel dat niemand aftrekposten weg laat uit zijn aangifte omdat anders iedereen het in zijn portemonnee voelt... (laat jij de door jou betaalde hypotheekrente bijvoorbeeld uit jouw aangifte?)

PB richting de TS???

Daf46

Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 21-11-2008 11:32:48
PB richting de TS???
Moest ik ook even over denken, maar is Persoonlijk Bericht naar Topic Starter.