[850 CLUB MEETING] Poetsdag 21-06-2008

Gestart door Emiel, 28-05-2008 20:22:32

Vorige topic - Volgende topic

Emiel

Dat van die wasstraat staat ook in de eerst post... :eusa_whistle:

Maar een wasstraat mist altijd een deel van de auto... :eusa_boohoo:

denkweb

Uitstel van aanmelding tot vandaag ;)

Joris_Scholte

Helaas, ik ga het niet redden om er bij te zijn, moet het e.e.a. weer in originele staat terug brengen ivm de APK die begin volgende week moet. Iedereen veel plezier zaterdag.

-D©©©L-

Poetsdag in het pand van een autoschade bedrijf ?  Als dat maar goed gaat.  :o

Jeff

Heb mijzelf aangemeld, maar nog steeds geen mail met informatie gehad... Zijn er meer mensen die dit nog niet hebben gehad of ben ik de enigste?  :eusa_think:
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

mehn

Citaat van: Jeff op 17-06-2008 23:59:47
Heb mijzelf aangemeld, maar nog steeds geen mail met informatie gehad... Zijn er meer mensen die dit nog niet hebben gehad of ben ik de enigste?  :eusa_think:

Dan kijk maar eens tussen je achternaam-email.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Spin!

Niet zo stressen Sjefke...ze vergeten je heus niet!

www.vm-parts.nl

-D©©©L-

Zijn er nog beperkingen aan de toegestane middelen ?

Veel "bandenzwart" en "makkelijk uitpoetsen wax"  is hoog siliconen houdend materiaal.  :eusa_shhh:
Siliconen en schade herstel gaat zelden door 1 deur. Daar kan men nog weken last van hebben.

Of zeg ik nou iets geks ?  :eusa_think:

Jeff

Citaat van: Spin! op 18-06-2008 08:18:38

Niet zo stressen Sjefke...ze vergeten je heus niet!

Klopt heb al mail inderdaad... ;D nou nog hopen op goed weer...
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Spin!

Citaat van: -D©©©L- op 18-06-2008 08:32:58

Veel "bandenzwart" en "makkelijk uitpoetsen wax"  is hoog siliconen houdend materiaal.  :eusa_shhh:
Siliconen en schade herstel gaat zelden door 1 deur. Daar kan men nog weken last van hebben.

Nee, klopt daar heb je gelijk in. Als het goed is dan zijn er duidelijke regels gemaakt over het gebruik van siliconenhoudende middelen. Deze mogen ook niet in de hal gebruikt worden. Dus de bumperspray's, bandenzwart etc mag...maar wel buiten.

Het wordt zaterdag nog wel fijntjes uitgelegd.

www.vm-parts.nl

-D©©©L-

Citaat van: Spin! op 18-06-2008 09:28:03
Citaat van: -D©©©L- op 18-06-2008 08:32:58

Nee, klopt daar heb je gelijk in. Als het goed is dan zijn er duidelijke regels gemaakt over het gebruik van siliconenhoudende middelen. Deze mogen ook niet in de hal gebruikt worden. Dus de bumperspray's, bandenzwart etc mag...maar wel buiten.

Het wordt zaterdag nog wel fijntjes uitgelegd.
Dan blijft er, denk ik, heel weinig om binnen te gebruiken over.
Alle meguirs consumenten spul (step 1-2-3, techwax etc etc.), turtlewas spul, consumenten versie van riwax en ook de meeste eenzet spullen (incl de polijst middelen) zijn in meer of mindere mate siliconen houdend, op een enkel Proline product na. Dus echt niet alleen de bandenzwart en bumperspray's.

Ik kom overigens met een gewassen en redelijk gepoetste wagen; vooral even mijn eigen eenzet spulletjes aanvullen en natuurlijk een stukje vlees cremeren.

de boekhouder

Had ik nou eens leuk gevonden (of moet je lid zijn van de Volvo (850) club ?).
"Helaas" zit ik dan aan de IJssel met een hengeltje..   8)
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

J. Hoeksema

Wat is officieel de aanvangstijd eigenlijk?
Ik heb wel al een bevestiging gekregen, maar daar staat buiten de adresgegevens, alleen maar dat de wasstraat al om 8:00 los is.

Wanneer men verwacht wordt staat er eigenlijk niet bij :eusa_think:

Jeff

Citaat van: J. Hoeksema op 18-06-2008 15:44:21
Wat is officieel de aanvangstijd eigenlijk?
Ik heb wel al een bevestiging gekregen, maar daar staat buiten de adresgegevens, alleen maar dat de wasstraat al om 8:00 los is.

Wanneer men verwacht wordt staat er eigenlijk niet bij :eusa_think:

Dat probleem heb ik ook miss kunnen wij samen derheen rijden, ligt beetje aan de tijd waneer je der heen gaat :) mensen vanuit zwolle of harderwijk we kunnen altijd ergens aan haken, volgens mij ligt dat best goed op de route  :eusa_think: