RTI navigatie systeem

Gestart door ludy, 30-05-2008 14:00:04

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Citaat van: voske op 30-09-2008 20:12:10
het moet de allerlaaste versie zijn, moet dat dan 2009 zijn

Volvo heeft gezegd geen nieuwe versie meer uit te brengen, maar ik heb geruchten over een 2009 versie gehoord. Ben benieuwd wat je krijgt :D

Gr ;)

Sbv

waarschijnlijk 2008, tenminste bij de dvd's is het laatste de week 20 2008. Misschien dat de cd's anders zijn

mehn

Citaat van: thuur op 30-09-2008 21:14:16
Volvo heeft gezegd geen nieuwe versie meer uit te brengen

Ook voor het 2e RTI CD systeem (werkt ook in HU1205)?
Voor het eerste CD systeem (t/m MY1999) worden idd geen nieuwe kaart cd's meer gemaakt.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

thuur

Citaat van: mehn op 01-10-2008 06:23:42
Citaat van: thuur op 30-09-2008 21:14:16
Volvo heeft gezegd geen nieuwe versie meer uit te brengen

Ook voor het 2e RTI CD systeem (werkt ook in HU1205)?
Voor het eerste CD systeem (t/m MY1999) worden idd geen nieuwe kaart cd's meer gemaakt.

Wat ik heb begrepen was dat de CD systemen niet meer bijgewerkt worden maar de DVD systemen wel.

Gr :-\

voske

heb vanmorgen eerst ff naar navtech gebeld voordat ik naar de volvo dealer ging om de cd op te halen, maar bij navtech konden ze mij niets vertellen over de stand van zaken over de cddees, volvo had het in beheer zijden deze.
Ik naar volvo daar kreeg ik eeen mooi doosje met de cdtjes maar deze waren uit 2006, ik zei dacht dat deze recent waren (was mij een dag eerder vermeld), dus ik de cd rom daargelaten en mijn geld teruggekregen ikke naar huis en nog eens met navtech gebeld, deze vewezen mij door naar volvo nl.
deze gebeld en de vraag gesteld welke de laatste updates waren of wanneer er een nieuwe aankwamen, een uur later werd ik terug gebeld door volvo nl. en die vroegen bij welke dealer ik de auto in onderhoud had.
volvo nl ging de dealer bellen en de dealer zou mij verder informeren, dus nu afwachten op het belletje.

vreemd dat niemand mij kan vertellen of 2006 de laatste is en of er nog een nieuwere versie aankomd.

Ik hou jullie op de hoogte,    mvg. voske

UserID6342

Bijna hetzelfde probleem al gehad in 2004 !  Bij de S60 zat een navi, de cd-roms waarvan Volvo gebruikt maakt komen idd van Navtech af.  Deze cd's lopen bij navraag dus altijd 2 jaar achter.  Dus in 2004 kreeg je standaard een 2002 cd en zo verder.  dit heeft te maken met o.a. de andere software die Volvo gebruikt om de cd's aan te passen is mij toen al verteld door Navtech. Dat schijnt op de een of andere manier niet anders te kunnen. Waarom is mij ook niet geheel duidelijk.

mehn

Citaat van: Dirk342 op 01-10-2008 14:49:39
Deze cd's lopen bij navraag dus altijd 2 jaar achter. 

Dit is onzin. Ik heb in mei 2005 RTI cd's gekocht van 2005 week 14.

XC60 D4 AWD:

voske

En ik ben gebeld door van rrosmalen in tilburg, daarbij is het volgende medegedeeld, volvo nl heeft contact gehad via mail met volvo zweden en volvo zweden met volvo nl, en die weer met van roosmalen in tilburg, de laatste versie is de 2006 versie en er zal geen andere meer komen temminste voor de 1ste versie rti nav systemen, dus denk dat ik die toch maar ga halen want 2003 of 2006 zal toch we liets anders zijn, tenzij er iemand zo`n setje goedkoper heeft dan 199 euries.  ??? ??? ???

bupozaanstad

We weten allemaal dat het downloaden van deze software illegaal is maar als je RTI Volvo intikt op http://www.torrentz.com/ gaat er een wereld voor je open. Ik persoonlijk zou deze software niet kopen, voor 199 euro koop je een goede TomTom en die is up tot date. Kaarten met uitgifte datum 2006 zijn inmiddels enorm verouderd. Ik zeg zonde van je geld.

mehn

Citaat van: voske op 01-10-2008 16:46:28
de laatste versie is de 2006 versie en er zal geen andere meer komen temminste voor de 1ste versie rti nav systemen

Dat klopt. Maar jij moet de 2e CD versie hebben in een MY2000 V70R met 265pk ;)

XC60 D4 AWD:

Robby72

Ik kom er echter niet uit...

op mijn cd staat 08633381 9950

cd is van jaar 1999 week 50.
Gaat het dus hier om het 2de systeem (waarvan nog updates voor verschijnen) of niet?

b0nkolok

CiteerIk kom er echter niet uit...

Ik ook niet.  :eusa_think:  De saffron heeft het eerste RTI systeem en die deed het prima. Alleen de CD's waren 'belegen' en 2 jaar geleden kocht ik, mede met het oog op Spanje, een nieuwe set Europa in een etui bij de dealer (aanbieding: 175 euries). Totaal 22 CD's  :eusa_eh:. Over nummering gesproken: Benelux 31210157 0643.  ???

Die van Spanje (2 CD's) gebruik ik dan ook indien nodig. Alleen zo langzamerhand doet de RTI machine het niet goed meer. Krijg lang een blauw schermpje met de mededeling een dealer op te zoeken ( :eusa_naughty:) omdat de CD beschadigd zou zijn. Niet dus. Het apparaat wordt oud of is vies. Maar na een poosje doet ie het af en toe weer. :eusa_dance:
Maar ach, ik ken nu bijna alle wegen en weggetjes hier in de buurt in Spanje, dus laat ik hem maar uit. Maar toch, het zou voldoening geven wanneer hij goed blijft functionren  :)
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

mehn

Citaat van: Robby72 op 12-10-2008 14:02:14
Ik kom er echter niet uit...

op mijn cd staat 08633381 9950

cd is van jaar 1999 week 50.
Gaat het dus hier om het 2de systeem (waarvan nog updates voor verschijnen) of niet?

Klopt, 2e systeem. Volgens mijn gegevens komen daar nog updates van uit. Waarschijnlijk niet lang meer trouwens.

XC60 D4 AWD:

Robby72

CiteerKlopt, 2e systeem. Volgens mijn gegevens komen daar nog updates van uit. Waarschijnlijk niet lang meer trouwens.

Oef wat een geluk, want het systeem bevalt mij prima. Ik heb het niet echt veel nodig maar heb geen tom tom ed. dus voldoet prima.

Wel raar qua nummering, ik ben ook op zoek gegaan in vadis en de optiecataloog van de de 850/sV70 maar daar stonden dan weer andere nummers in dan op mijn aanwezige cd... :eusa_think:

efin aangezien de cd van 1999 is maar even op zoek gaan naar een meer recente versie benelux :eusa_angel: Wie kan mij helpen 8)

voske

wie kan mij helpen aan een cdtje voor de 1ste rti systeem laatste die is uitgebracht is 2006