Hoezo Volvogek...?

Gestart door Emhavee, 30-05-2008 14:17:24

Vorige topic - Volgende topic

BenC70ES

Die Antwerpse verzamelaar is waarschijnlijk Guy Vermant waardoor hij die 760 cabrio heeft kunnen aanschaffen...

Mooie reportage :)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Spin!

Citaat van: BenC70ES op 30-05-2008 19:49:04
Die Antwerpse verzamelaar is waarschijnlijk Guy Vermant waardoor hij die 760 cabrio heeft kunnen aanschaffen...

Volgens mij heb ik ook een aantal mooie exemplaren uit Gemert zien staan ;) ( en daar staan er trouwens nog wel meer :) )

www.vm-parts.nl

MichielMaas

Citaat van: Ben op 30-05-2008 17:53:11De collectie is niet voor iedereen toegankelijk. Het is een privé collectie waar je alleen op afspraak naar kunt gaan kijken. Ik heb al met Hans afgesproken dat een groep forummers binnen niet al te lange tijd wordt uitgenodigd. Hou 'meetings' op dit forum en 'evenementen' op Volvo-forum maar in de gaten.

+2
Zeker interesse. Ben erg benieuwd naar deze collectie, zeker als deze is uitgebreid.

robert_tdi_aut

Citaat van: MichielMaas op 30-05-2008 23:51:34
Citaat van: Ben op 30-05-2008 17:53:11De collectie is niet voor iedereen toegankelijk. Het is een privé collectie waar je alleen op afspraak naar kunt gaan kijken. Ik heb al met Hans afgesproken dat een groep forummers binnen niet al te lange tijd wordt uitgenodigd. Hou 'meetings' op dit forum en 'evenementen' op Volvo-forum maar in de gaten.

+2
Zeker interesse. Ben erg benieuwd naar deze collectie, zeker als deze is uitgebreid.

Heeft er iemand een lijst van zijn collectie?

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Vulk

Echt wel absurd groot die collectie. Hopelijk rookt hij die sigaren niet in zijn auto's. :)

Erik_M.

Citaat van: Spin! op 30-05-2008 19:50:10

Volgens mij heb ik ook een aantal mooie exemplaren uit Gemert zien staan ;) ( en daar staan er trouwens nog wel meer :) )
Citaat van: Spin! op 30-05-2008 19:50:10

'k weet vrijwel zeker dat Hans geen exemplaren uit Gemert in zijn collectie heeft staan.  Dit zijn 'gewoon' zijn eigen auto's.

Het is zeker een indrukwekkende collectie, die we al eens tijdens een soort alternatieve 'Kerstboommeeting' hebben kunnen  bekijken.

gRoet,
eRik

Ben

Citaat van: Erik_M. op 03-06-2008 16:52:06
Het is zeker een indrukwekkende collectie, die we al eens tijdens een soort alternatieve 'Kerstboommeeting' hebben kunnen  bekijken.

gRoet,
eRik

Zoals gezegd is de collectie nu nog groter. Wat op de site staat is slechts een deel.
De nieuwste aanwinsten zijn een opengewerkt 480 en een van de ontwerpmodellen van de S60.