walsjes stelt zich voor:

Gestart door walsjes, 01-06-2008 20:36:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

walsjes

Hallo gij allen!

Na lang speuren en loeren op sites zoals het volvo 850 forum ben ik in het gelukkige bezit gekomen van een V70 uit 1997. Het is een Deep Olive Pearl met een beige interieur, een DOP, zo begreep ik. Een 2,5 20V. Oorspronkelijk ingevoerd in Nederland, uitgevoerd naar België en in 2006 weer ingevoerd in Nederland. En nou heb ik hem. Ik heb veel geleerd van de site's zoals het 850 forum en lekker zitten kwijlen bij de prachtige stukjes en foto's. Mijn volvo ziet er prachtig uit en ik krijg veel leuke reacties op mijn auto. Naast de V70 ben ik nog in het gelukkige bezit van een schitterende Volvo Amazon combi uit 1967 en een Renault 4 uit 1985. Ook een stuk nostalgie.

gegroet,

Hans

mehn

Citaat van: walsjes op 01-06-2008 20:36:45
Deep Olive Pearl met een beige interieur, een DOP, zo begreep ik.

Dark ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Chris

Welkom hier Hans,

Voordat een ander het vraagt: heb je ook plaatjes van je kar? ;D

Veel rijplezier ermee in ieder geval!

Groeten,
Chris

993GT2

Hallo Hans en welkom op het forum.

Wij zijn idd erg benieuwd naar plaatjes van je wagens (foto's van de andere voitures zijn ook meer dan welkom hier ;))

Veel plezier met je roffel!
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

FGG

Welkom op 't Forum, Hans.

Je hebt iig 1 van de mooiste kleuren (op wit na ;D) maar we zijn inderdaad wel benieuwd naar wat foto's.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

rifwachter

hallo Hans,

welkom op het forum.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

elianmars

Citaat van: FGG op 02-06-2008 08:48:49
Welkom op 't Forum, Hans.

Je hebt iig 1 van de mooiste kleuren (op wit na ;D) maar we zijn inderdaad wel benieuwd naar wat foto's.

FGG

Wit is geen kleur  :eusa_snooty: ;D


Welkom hier, Hans!

Wanneer worden de foto's geplaatst?

FGG

Citaat van: elianmars op 02-06-2008 20:26:38
Citaat van: FGG op 02-06-2008 08:48:49
Je hebt iig 1 van de mooiste kleuren (op wit na ;D) maar we zijn inderdaad wel benieuwd naar wat foto's.

Wit is geen kleur  :eusa_snooty: ;D

Niet als je achter jou rijdt, nee.  :evil:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Claudia

Welkom Hans!

Vind het persoonlijk ook één van de mooiste 850-kleuren.....felies ermee!
't Was vandaag trouwens prima foto-weer! :)
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

elianmars

Citaat van: FGG op 02-06-2008 20:28:40
Citaat van: elianmars op 02-06-2008 20:26:38
Citaat van: FGG op 02-06-2008 08:48:49
Je hebt iig 1 van de mooiste kleuren (op wit na ;D) maar we zijn inderdaad wel benieuwd naar wat foto's.

Wit is geen kleur  :eusa_snooty: ;D

Niet als je achter jou rijdt, nee.  :evil:

:eusa_dance: :eusa_dance:

walsjes

Ik wil graag een waaier maken van de V70 en de Amazon combi aan de zijkanten en dan de Renault 4 in het midden. En dan op een open plek in het bos. Maar dat kost even tijd, want ik laat niemand anders dan ik in mijn Amazon rijden en ook iemand anders in de V70 geeft maagpijn, hoewel mijn zoon dat wel graag wil. Mijn vrouw moet dan mee met de R4 en ik zie de lachende gezichten al. Papa heeft weer wat.

Het komt er aan.

Hans

MichielMaas

Welkom hier op het forum, autoliefhebber.  :eusa_clap: :eusa_clap: Een DOP is super zeker met lichte bekleding, zelf heb ik ook deze kleur, jammer genoeg niet met die mooie bekleding.
Veel veilige km met je Volvo.

walsjes

En dat terwijl ik juist heb zitten twijfelen over de kleur van het interieur. Ik vondt het te licht en was bang dat het te besmettelijk zou zijn. Maar in praktijk valt dat gelukkig erg mee. Ik kwam vanavond geheel onschuldig de Gamma uit toen ik zag dat er een deukje in het rechter voorscherm zat. Ik baalde  :'(, maar ik baalde nog meer toen ik zag dat  er een "lekkere" kras op het voorscherm en op de motorkap zat  >:(. Maar toen ik thuis kwam was er licht  ;D de moeder van het meisje dat met de fiets tegen mijn auto was gereden had zich al bij ons thuis gemeld. Alles zal goed kom :eusa_clap:
En wat ook leuk was, toen ik vanavond lang mijn buurman reed die zijn huis het schilderen was moest ik even stoppen en gas geven, hij wou het geluid even horen want hij had de balen van het schilderen en wilde weer in een goed humeur komen. Hij wil ook zo graag een 850 of V70. Maar geduld, waar een wil is, is een weg :eusa_dance:

Hans

KMvrtr

Zo zie je maar weer. Een goeie Roffel is goed voor het humeur!
:)

Konstant

Hey mannen,

Als Deap Olive Pearl een DOP is, heb ik dan een MDP (Moon Dust Pearl  #443) :angel: