Antenne schema??

Gestart door BartusKN, 02-06-2008 14:33:36

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Mooi dat het gelukt is!  :)

Enno

Citaat van: BartusKN op 03-06-2008 21:11:11
Zo eitje, remotewire van me versterker vertakt richting antenne-relais. en de 12v stekker zat  er inderdaad, deze draden even gestript en verbonden en resultaat is een goed werkende antenne :D

maar toch meer ipod of mp3 cds luisteren :P

ach ;) het heeft gewoon wel wat een electrisch antenne.....functioneel of niet functioneel.

BartusKN

Citaat van: Enno op 03-06-2008 22:49:41
Citaat van: BartusKN op 03-06-2008 21:11:11
Zo eitje, remotewire van me versterker vertakt richting antenne-relais. en de 12v stekker zat  er inderdaad, deze draden even gestript en verbonden en resultaat is een goed werkende antenne :D

maar toch meer ipod of mp3 cds luisteren :P

ach ;) het heeft gewoon wel wat een electrisch antenne.....functioneel of niet functioneel.

Yup inderdaad maar toch liever zonder antenne rijden :P dus misschien nog een schakelaartje tussen remotewire. :)

elianmars

Volgens mij bestaan er originele schakelaars voor in het dashboard voor de antenne.

thuur

Yep, standaard in de C70.

Gr 8)

Emiel

Citaat van: thuur op 04-06-2008 23:42:37
Yep, standaard in de C70.

Gr 8)

En optie op de 960, dan past ie iig bij het interieur van een 850.

Jeff

Je hebt toch ook 850's die een remote antenne hebben, wil dit ook in mijn GLE doen... Want luister toch amper radio iemand enig idee wat ik dan moet doen?
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

BartusKN

Citaat van: Jeff op 10-06-2008 18:08:28
Je hebt toch ook 850's die een remote antenne hebben, wil dit ook in mijn GLE doen... Want luister toch amper radio iemand enig idee wat ik dan moet doen?

maak je gewoon een schakelaar tussen de remote wire die naar de antenne gaat :o

Jeff

Citaat van: BartusKN op 10-06-2008 20:53:12
Citaat van: Jeff op 10-06-2008 18:08:28

maak je gewoon een schakelaar tussen de remote wire die naar de antenne gaat :o

Zou kunnen inderdaad vroeg me alleen af hoe dat zat bij andere 850's ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Jaco S

Maar welke kabeltje is dan voor de stroom van de antenne??Toch niet alleen de zwarte antenne kabel?

Ik wil namelijk ook een schakelaar in me auto maken voor me antenne, maar heb geen idee welke bedrading ik moet pakken die naar de schekelaar moet

BartusKN

Citaat van: Jaco S op 11-06-2008 19:07:26
Maar welke kabeltje is dan voor de stroom van de antenne??Toch niet alleen de zwarte antenne kabel?

Ik wil namelijk ook een schakelaar in me auto maken voor me antenne, maar heb geen idee welke bedrading ik moet pakken die naar de schekelaar moet

sedan of estate ??

Jaco S

Enno

Er zit toch een draadje bij de radio om de antenne aan te sturen?....

Daar stuurt de radio de antenne ook mee aan. Kun je dit draadje niet gebruiken ?

Jaco S

Als je weet welk draadje van de antenne is waar de stroom door heen gaat wel.
Bij mij is het zodra ik de de auto strart gaat me antenne omhoog, ik luister 9 vna de 10 keer naar cd of usb stick

Dus welk draadje stuurd de antenne aan

thijsj

Citaat van:  Jaco SAls je weet welk draadje van de antenne is waar de stroom door heen gaat wel.
Bij mij is het zodra ik de de auto strart gaat me antenne omhoog, ik luister 9 vna de 10 keer naar cd of usb stick

Dus welk draadje stuurd de antenne aan
Hier ga je vast iets aan  hebben, een draadje waarin de 960-antenne-switch-mod behandeld wordt...

mvg, Thijs (1e post!  ;D)