VVV

Gestart door Vulk, 04-06-2008 08:26:56

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

Inderdaad, als de banden er zijn maak ik een afspraak op school (kan meestal binnen de week) dus kan ik ze gelijk zelf op de velgen trekken en balanceren. Uitlijnen laat ik dan doen bij een bandenboer in de buurt.

elianmars

Waarom wil je de wagen laten uitlijnen?

BOV

Mooie stickers op de dorpels zeg!

Mis alleen 1 klein detailtje...
De tekst Volvo for life zou ik een . tussen zetten: Volvo. For life

Heeft de V70 van mijn vader op de achterruit staan, en komt net ietsjes sterker over ;)
I take pictures and build stuff...

Vulk

Citaat van: elianmars op 08-03-2009 16:30:45
Waarom wil je de wagen laten uitlijnen?

Heb ik nog nooit laten doen en ik weet niet wanneer dat voor het laatst gebeurd is (niet duidelijk in de historie).
Het zijn de kosten niet en zo ben ik tenminste zeker dat mijn banden niet schuin gaan afslijten. Ik ging er trouwens van uit dat je de auto het best laat uitlijnen na het vervangen van de banden.

elianmars

Ik was twee weken geleden 94 euro kwijt voor uitlijnen. Vond het nou niet bepaald goedkoop  :eusa_shifty:

Vertigo

Citaat van: elianmars op 08-03-2009 18:59:35
Ik was twee weken geleden 94 euro kwijt voor uitlijnen. Vond het nou niet bepaald goedkoop  :eusa_shifty:

Nee, elke 10.000km 2 nieuwe voorbanden, da's goedkoop ;)

Sbv

Ik dacht dat ik met 73 euro voor het uitlijnen al duur uit was.

Vulk

Ik heb een prijs gekregen van 35 euro voor hem te laten uitlijnen.

UserID6342

35 euro voor een 4-punts uitlijning is helemaal voor niets.  Gemiddeld kost een 2 punts uitlijning als tussen de 34 en 50 euro en een 4 punts tussen de 70/75 en 90 euro.

Hans Duiven

Ik laat hem altijd vierkant uitlijnen voor 30 Euro bij Massalt Banden in Meppel.
Maar dat is eerlijk gezegd een matsprijs.
Als je in de omgeving Meppel woont, wel...even een PB.

Hans

elianmars

Citaat van: Vertigo op 08-03-2009 19:01:20
Citaat van: elianmars op 08-03-2009 18:59:35

Nee, elke 10.000km 2 nieuwe voorbanden, da's goedkoop ;)

Ik heb m'n draagarmen en stuurkogels vervangen. Dan moet-ie wel worden uitgelijnd.

Ik heb nog nooit gehoord dat de wagen moet worden uitgelijnd als er nieuwe banden onder zijn gegaan. Vandaar m'n reactie  ;)

innocenti

In regio Arnhem kan je 4 punts uit laten lijnen voor €45 bij Van Essen Banden in Westervoort.

FelixB

Citaat van: innocenti op 08-03-2009 21:33:24
In regio Arnhem kan je 4 punts uit laten lijnen voor €45 bij Van Essen Banden in Westervoort.

Da's een goed bedrijf.  :eusa_clap:

Ik had op mijn 850R 4 nieuwe Pirelli Zero's laten zetten, lijnen kostte idd € 45,-.
Bleek dat het hard nodig was ondanks dat de originele banden niet zo schuin waren afgesleten.

Vulk: gewoon doen !!
855R & C70 T5 cabrio automaat

Vulk

Afgelopen week de Kumho's op de velgen getrokken in de les. Op het moment dat ik de wielen wil beginnen uitbalanceren blijkt er geen plaklood meer aanwezig te zijn. Omdat ik het zonde zou vinden om slaglood te slaan op nieuwe velgen moet ik het dus nog een weekje doen met mijn michelin's.

Maandag komen ze er normaal uiteindelijk onder.

)()()sT

Goede keuze dat je nog even wacht en geen slagloodjes slaat!
Ik ga vandaag voor de vernieuwde Comets :)